И аз видях и даже си мислех да пиша. Аз съм много доволен. Тествах го не само на автомобилни акумулатори, но и на разни други и върши чудесна работа. Купувай!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Зарядно за акумулатор от ЛИДЛ
Collapse
X
-
Я да изтупаме темата... май след 6.5г ще трябва да сменям акумулатора, но все пак да питам при вас на колко V изключва да зарежда зарядното?Акумулатора го мерих преди да го заредя беше 12.65V, сложих го да се зарежда, след 2-3мин изключи и беше 12.8V, сутрин върти тегаво.Не помня преди след зареждане колко V беше.А въпросното зарядно почти щях да го връщам за ремонт в Лидл, копчето MODE работеше само след много силно натискане и то 1/10 пъти, а сигурно е ползвано 2-3 пъти досега.Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)
Коментар
-
12.75V е зареденото състояние на 6 кетъчен оловен акумулатор. Измерва се при покой, доста след като е използван.Ако можеш премери плътността и нивото на електролита.,BTW: Не издъжах и аз си го купих. Най-вече, за да си зареждам 6V и 12V акумилаторите, за тестове на разни неща.04/2000 Fiat Brava 1.9 JTD 105+
Коментар
-
Вече съм с нов Varta Silver 54Ah (визуално е 1:1 с Bosch S5), щото сутринта запалих на бутане. На обед със стария Бош колата запали от четвърт (след 3ч престой), но явно сутрин на студеното му идва в повече товара.Капачката на Боша така са я залепили, че почти е мисия невъзможна да се махне. И е от някаква мека пластмаса, направо се къса.Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)
Коментар
-
Моето зарядно от Lidl е от тези с дисплея. При включване към акумулатора и пускане на заряда в зависимост от това в кой режим, дали автомобил или звездичка (зимен) прекратява зареждането при различно напрежение. Не съм висял да го гледам през цялото време, но при режим автомобил някъде 13.8 - 14 волта и спира, а при звездичка (зимен) 14.2-14.4. При зимен режим го тъпче до край. И при двата режима след като приключи със заряда поддържа някакъв минимален ток и така напрежението остава постоянно 12.8 волта.От както имам зарядното, вече няколко години съм си изградил навика особено зимата всяка неделя да си дозареждам акумулатора до 100%. Предишният ми акумулатор, с който купих Пунтото изкара 4.5 години, като не знам преди това колко е стоял на колата, с него си дойде от Италия на автовоза. Един януарски ден тази година сутринта си запалих както обикновено, отидох на работа, на обяд се прибрах да обядвам, също без проблеми и тръгвайки към работа... взех колата на баща ми :D беше си умрял внезапно. Вечерта като го свалих даваше 10 волта на зарядното и не искаше и да го зарежда, явно някоя клетка е пробила. До сега всичките акумулатори са ми умирали по този начин - от раз без видима причина. Единственото, което забелязах, е че когато е към краят на живота въпреки, че по въртенето на стартера не се се усеща нищо, при работеща кола напрежението е малко по-ниско примерно 13.8-14 вместо 14-14.2, което потвърждава писаното някъде тук във форума, че напрежението в инсталацията на автомобила се определя от акумулатора и състоянието му и понякога заради него може човек да се подведе, че има проблем с алернатора.Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар