Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Зарядно за акумулатор от ЛИДЛ

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    И аз видях и даже си мислех да пиша. Аз съм много доволен. Тествах го не само на автомобилни акумулатори, но и на разни други и върши чудесна работа. Купувай!
    Nissan X-TRAIL 2005 2,2 136hp
    Ex: Nissan Primera P12 Wagon 2,2 126hp
    Ex: Fiat Marea Weekend 1,8 16v 97г. бензин & CNG

    Коментар


      #32
      Ок си е.И да се развали имаш 3год гаранция и връщане на парите

      Коментар


        #33
        от на Лидл нещата съм много доволен, доста неща си вземам, понеже ми е наблизо и всичко е много приемливо качество.
        Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
        Fiat Bravo'97 1,6 16v
        Fiat Tempra'91 1,6 mono

        Коментар


          #34
          Аз също си взех от предишната промоция и работи добре - светва зелено като зареди и не "кипва" акумулатора. А и тази 3г. гаранция дава някаква сигурност при проблеми.

          Коментар


            #35
            Я да изтупаме темата... май след 6.5г ще трябва да сменям акумулатора, но все пак да питам при вас на колко V изключва да зарежда зарядното?Акумулатора го мерих преди да го заредя беше 12.65V, сложих го да се зарежда, след 2-3мин изключи и беше 12.8V, сутрин върти тегаво.Не помня преди след зареждане колко V беше.А въпросното зарядно почти щях да го връщам за ремонт в Лидл, копчето MODE работеше само след много силно натискане и то 1/10 пъти, а сигурно е ползвано 2-3 пъти досега.
            Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

            Коментар


              #36
              12.75V е зареденото състояние на 6 кетъчен оловен акумулатор. Измерва се при покой, доста след като е използван.Ако можеш премери плътността и нивото на електролита.,BTW: Не издъжах и аз си го купих. Най-вече, за да си зареждам 6V и 12V акумилаторите, за тестове на разни неща.
              04/2000 Fiat Brava 1.9 JTD 105+

              Коментар


                #37
                Вече съм с нов Varta Silver 54Ah (визуално е 1:1 с Bosch S5), щото сутринта запалих на бутане. На обед със стария Бош колата запали от четвърт (след 3ч престой), но явно сутрин на студеното му идва в повече товара.Капачката на Боша така са я залепили, че почти е мисия невъзможна да се махне. И е от някаква мека пластмаса, направо се къса.
                Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

                Коментар


                  #38
                  Моето зарядно от Lidl е от тези с дисплея. При включване към акумулатора и пускане на заряда в зависимост от това в кой режим, дали автомобил или звездичка (зимен) прекратява зареждането при различно напрежение. Не съм висял да го гледам през цялото време, но при режим автомобил някъде 13.8 - 14 волта и спира, а при звездичка (зимен) 14.2-14.4. При зимен режим го тъпче до край. И при двата режима след като приключи със заряда поддържа някакъв минимален ток и така напрежението остава постоянно 12.8 волта.От както имам зарядното, вече няколко години съм си изградил навика особено зимата всяка неделя да си дозареждам акумулатора до 100%. Предишният ми акумулатор, с който купих Пунтото изкара 4.5 години, като не знам преди това колко е стоял на колата, с него си дойде от Италия на автовоза. Един януарски ден тази година сутринта си запалих както обикновено, отидох на работа, на обяд се прибрах да обядвам, също без проблеми и тръгвайки към работа... взех колата на баща ми :D беше си умрял внезапно. Вечерта като го свалих даваше 10 волта на зарядното и не искаше и да го зарежда, явно някоя клетка е пробила. До сега всичките акумулатори са ми умирали по този начин - от раз без видима причина. Единственото, което забелязах, е че когато е към краят на живота въпреки, че по въртенето на стартера не се се усеща нищо, при работеща кола напрежението е малко по-ниско примерно 13.8-14 вместо 14-14.2, което потвърждава писаното някъде тук във форума, че напрежението в инсталацията на автомобила се определя от акумулатора и състоянието му и понякога заради него може човек да се подведе, че има проблем с алернатора.
                  Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
                  Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше

                  Коментар

                  Working...
                  X