При мен радиото (някакво китайско менте) бях принуден да го вържа през отделен ключ точно по тази причина, щото харчеше 0.8А само за да си пази настройките. Ключето го сложих в жабката да прекъсва тоя + ако не ползвам колата няколко дни. С оригиналното радио с касетофона на Брава няма проблем.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Утечка на ток, моля за съвети за локализирането и !
Collapse
X
-
Колего ще съм благодарен на съвети.
И така колеги, вече като сме разбрали горе-долу, къде е проблема как да го решим адекватно?Днес си поиграх с дъртия да държи мултимера, пък аз да поизмеря тук-там.Отново откачих всички букси свързани към бушониерата и извадих двата 10А предпазитела за къси/дълги и един 15А за осветление в купето, радио и зумер.Сервизен предпазител.Отново се закова на 0,09А.До двигателя има едни по-големи предпазители и се оказа, че през единия си тече ток/0,10А/,а самия голям предпазител е 40А. Без него не вървят нещата, които съм изброил по-горе.Двата фара, радио, осветление, зумер.Но дори и с тяхните предпазители извадени пак греда.До фаровете отиват по три плюса. Не знам как се водят лампите им, май са "Н4" Почвам да се отказвам, че не знам как да процедирам.Не мога да разбера, но 100 процента има утечка от положителен кабел, който е я с протрита или напукана изолация.Ама къде да го търся.Знам ли, дали не укъсява и самото копче за вкл/изкл на фаровете. То е като на фиата- лосчето на волана в края се върти.Май ще се откажа и ще си остане така, пък не знам, ако дръпна самостоятелна маса до радиото директно от АБ да не стане беля? Оригиналната ще я срежа, да не затваря кръга, когато се прекъсва веригата през ключ-масата.Fiat BRAVA 1.6/16v103Hp EL(LPG Lovato)- XII.1997 182А4.000- Аудио система
Мразя чалгата повече и от политиците. Поправено.Комунизмът ще отстоява своите основи по един или друг начин.Оправия-няма!
Коментар
-
Re: Колего ще съм благодарен на съвети.
pl4 8rp написа:До фаровете отиват по три плюса. Не знам как се водят лампите им, май са "Н4"OVB X18XE1 седан+ГИ
Коментар
-
Re: Колего ще съм благодарен на съвети.
ivan_pop написа:Като си намерил коя е проблемната верига тръгваш по кабела и ще намериш къде е проблема.Според мен не е от протрит кабел ама това е само предположение.Дай точна информация за колата и кой номер е този 40А бушон.NikMar написа:Остава най-очевадното решение, по кабелчето полека, полека и намираш вината.Fiat BRAVA 1.6/16v103Hp EL(LPG Lovato)- XII.1997 182А4.000- Аудио система
Мразя чалгата повече и от политиците. Поправено.Комунизмът ще отстоява своите основи по един или друг начин.Оправия-няма!
Коментар
-
Предпазителя за радиото ти се намира в двигателния отсег.Не е вътре.И самия предпазител не е само за радиото ами и за нещо друго.Я плафони я часовник ако имаш и т.н.Първо намери предпазителя отпред и виж какво друго е закачено към него.Ако при свален касетофон пак имаш утечка както казваш явно проблема е в светещ плафон няъде или в часовника ако имаш такъв(японците обичат да си слагат часовници по таблата).Или нещо закачано по веригата допълнително.FIAT BRADVA 1,6 с няколко вентила
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар