След 4-5 дни покой, колата и пада акумулатора, колата я купих с ключ маса монтиран на нея в Италия. Сега обаче не я карам толкова често и като застудя не иска да пали. Акумулатора е на няма и 2 г Варта 60Ач. Като закачам клемата искри, явно има консуматор. Имам аларма, която е някаква чеченска и се съмнявам в нея. Къде обикновено се слага алармения блок , за да пробвам първо с нея да махна и да видя каква ще е ситуацията? Ако не е от алармата после трябва да тръгна да вадя бушони и да локализирам в коя верига е проблема. Към кои бушони да се насоча първо, към тези под волана или към тези при мотора. Има ли на друго място бушони? Ако някой е имал подобен проблем и може да се каже, че е хроничен за тези коли моля да пише. Колата е брава 1,6.Предварително благодаря!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Утечка на ток, моля за съвети за локализирането и !
Collapse
X
-
Къде се намира блока на алармата обикновено?Към кои бушони да се насоча първо?Колко е допустимия ток на консумация при измерване последователно на акумулатора при угасена кола с изключени консуматори?Play Golf ,but not drive golf!!!
Brava 1,6 16V 99' с ФОБОС
C4 1,4 16V 2007- Stag 300 Premium
Коментар
-
Re: кола
kluchar написа:Е тя ако е слагана допълнително може да е на всякъде обикновено е около бушоните Някъде около 20 мА да е .Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
Колега първо измери дали въобще има утечка,защото Варта не е това което беше.Максимално допустимата консумация на ток е до 70 милиампера,но на твойта кола трябва да е по малко,макс 20-30 милиампера.Ако има утечка,моя съвет е първо да локализираш дали е към купето или е в моторния отсег,това става като откачиш дебелия кабел към стартера и алтернатора,ако утечката изчезне,значи пролема е в тях,обикновенно в алтернатора и по скоро в диодния му блок.Ако остане утечката,тогава вече се насочи към алармата.Fiat Idea 05" 1.9 JTDm
Lancia Ypsilon 06" 1.4 16v Momo design
Ventura garage
Коментар
-
Re: кола
S_BANKOV написа:kluchar написа:Е тя ако е слагана допълнително може да е на всякъде обикновено е около бушоните Някъде около 20 мА да е .Nissan X-TRAIL 2005 2,2 136hp
Ex: Nissan Primera P12 Wagon 2,2 126hp
Ex: Fiat Marea Weekend 1,8 16v 97г. бензин & CNG
Коментар
-
Здравейте и ново питане за една утечка...
Здравейте и ново питане за една утечка...Здравейте Колеги по-запознати с тоците и капризите им по колите.Автомобила е Сузуки 1.3 моно ’94 набор МК3 мисля.Проблема се изразява в утечка от 0.09А или 90 милиампреа/ mA /.Съсипа една АБ-я и сега сме с чисто нов, но бащата сложил ключ маса, че не му се занимавало на него да търси, а няколко майстора взели да вдигат ръце.Някои си ги оставили, един изгорил CD-то, дру купил диоден блок и реле-регулатор, заради трети ревизирахме стартера и все неволи от тоя тип.В крайна сметка запретнах ръкави, викнах Неволята да ми прави компания и взех да измервам по най-стандартните начини...То си показа на ключ-масата де, от нея до произволен корпус на седалката 0,09-0,10 А. 0,90мА Първо проверих кои предпазители са директни и не минават през АСС.Къси, дълги, осветление в купето,радио, зумер за забравен ключ или къси светлини и общо взето това. Другите са все през контактния ключ. Откачих централното за всеки случай и него.При изваждането на гореизброените предпазители утечката се запазва.На всички измерих и пад на напрежение в/у тях за всеки случай.Свалих и новото радио, което купих. Същия модел като старото, някъв дърт панасоник. Отзад са наснаждали оригиналната с буксата на панасоника букси.Овито в изолирбанд и въобще не го развих, а само махнах буксата от радиото и го сложих настрани. Дори и без самото радио утечката се запазва. В крайна сметка взех да вада буксите, които влизат в бушониеарта и изолирах една, а на нея самата и един кабел, от който идва проблема.При последователно свързване си цъфнаха 0,09А. 0,90мАТа тоя кабел се оказва май, че е директния плюс към радиото и не знам как да го проследя и как да процедирам по-натам. Явно някъде или е протъркан или не знам. Как да проверя, от къде точно идва проблема. Мога само да кажа, че при разкачане на буксата утечката изчезва, но там са и други неща на нея. Цялата работа ми дойде пак на главата, защото колата я кара майка и иска да слуша радио вътре, пък с ключ-масата си губи всеки път настройките на радиото... Дали утечката е преди буксата или след буксата? То при откачане щом изчезва, по пътя на логиката би трябвало да е в промеждутъка от бущониерата до зад таблото. Но за да съм сигурен, как да свържа уреда от бушониера,едната сонда на бушониера, а другата до къде,за да измеря има ли консумация от захранващия постоянен плюс на връзката от бушониерата? С една дума, да не е протрит и да опира в корпус някъде тоя кабел по пътя му от двигателя към купето? Не искам да правя къси или да си изгоря уреда. Или да пусна един нов самостоятелен кабел от бушониерата, като след буксата го прекъсна и да пробвам с нов кабел ще има ли проблем... Опитвам се да внеса яснота, но става все по-объркано и спирам до тук.Ако някой е успял да се ориентира в ситуацията ще се радвам да сподели насоки как да процедирам по най-ефикасния и правилен начин.Прикачвам няколко онагледяващи снимки.Поздрави!Прикачени файловеFiat BRAVA 1.6/16v103Hp EL(LPG Lovato)- XII.1997 182А4.000- Аудио система
Мразя чалгата повече и от политиците. Поправено.Комунизмът ще отстоява своите основи по един или друг начин.Оправия-няма!
Коментар
-
Аз като търся утечка процедирам така.Свързвам мултицета на акумулатора да мери ток.Затварям електрически всички врати и капаци на колата.Т.е. всички бутони да са натиснати.Изключвам всички консуматори в колата и я заключвам.Изчаквам 30-40 мин. в това положение и гледам каква е консумацията.Ако е голяма консумацията започвам да вадя бушоните един по един докато падне консумацията.Ако падне консумацията е ясно.Ако не падне откачам кабела от генератора и всичко отначало.OVB X18XE1 седан+ГИ
Коментар
-
Това ясно...
ivan_pop написа:Аз като търся утечка процедирам така.Свързвам мултицета на акумулатора да мери ток.Затварям електрически всички врати и капаци на колата.Т.е. всички бутони да са натиснати.Изключвам всички консуматори в колата и я заключвам.Изчаквам 30-40 мин. в това положение и гледам каква е консумацията.Ако е голяма консумацията започвам да вадя бушоните един по един докато падне консумацията.Ако падне консумацията е ясно.Ако не падне откачам кабела от генератора и всичко отначало.Fiat BRAVA 1.6/16v103Hp EL(LPG Lovato)- XII.1997 182А4.000- Аудио система
Мразя чалгата повече и от политиците. Поправено.Комунизмът ще отстоява своите основи по един или друг начин.Оправия-няма!
Коментар
-
кола
При мен на Териоса преди време ми изгоря запалката- дадох на късо от едно зарядноНе работеше касетофона и управлението на огледалата бушоните ги сменях и пак не стана нищо аса наврени под таблото и трябва много залягане да се сменятТа от тези + плюса от захранването на радиото ги дадох накъсо и сега всичко си работи Не ми се пипа повече че има толкова жици че да не стане още беля
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар