Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Букса за клапата

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Букса за клапата

    От известно време ми се върти една идея в главата да използвам буксата на клапата за въздуха.Моторчето ми е повредено и тази букса не се ползва,ама аз мисля да и намеря приложение.Там има 12 V,които се управляват от бутона на средната конзола.Та мисля на този бутон да си вържа радиото.Щото сега радиото е на допълнително отделно ключе с което прекъсвам плюсовият проводник.Ама нещо не ме кафи така.Този бутон няма индикация кога е включен и често ми се случва да сваля панела на радиото и да забравя да изключа бутона.Мислех варианта да си монтирам индикация с диодче ,ама този бутон на средната конзола за клапата си има индикация и ще стане много елегантно.Не знам обаче дали тази букса на моторчето за клапата ще може да издържи ампеража на радиото.И самият бутон на средната конзола дали няма да нагори или той просто командва реле.Някой има ли представа?
    Fiat 1.4 12V
    Не е важно колко струва,важното е да е евтино.
    Да си втори значи да си първи сред загубилите.
    Четири часа разглобяване и ровене ми спестява двайсе минути четене

    #2
    Този бутон няма включен и изключен той само разменя + и - по кабелите и така променя посоката на клапата . А твоето радио няма ли си бутон за пускане че ти рябват отделни копчета.
    FIAT BRAVA 16.16V.ELX Абе, ако ме блъсне Селянин, важи ли Гражданската отговорност !

    Коментар


      #3
      Сигурно му черпи повече ток при дежурен режим. По принцип може да го ползваш, но ти трябва реле и един диод. Диода го свързваш последователно на бобинката на релето, така че да сработва, когато си натиснал бутона за рециркулация. Когато го изключиш, обратния поляритет запушва диода и релето отпуска котвата А вече контактите на релето ги вързваш на мястото на сегашния си бутон.
      https://www.cialispascherfr24.com/

      Коментар


        #4
        Joro написа:
        Сигурно му черпи повече ток при дежурен режим. По принцип може да го ползваш, но ти трябва реле и един диод. Диода го свързваш последователно на бобинката на релето, така че да сработва, когато си натиснал бутона за рециркулация. Когато го изключиш, обратния поляритет запушва диода и релето отпуска котвата А вече контактите на релето ги вързваш на мястото на сегашния си бутон.
        Да колега,точно така мислех да направя.Става и със схема"грец".Знам,че винаги има 12V на буксата за клапата.Само обръща "+" и "-".И мен ме опасява,че дежурният режим консумира повече ток и не смея да оставям радиото под напрежение.Това дали консумира в дежурен режим трябва да се измери.Сега съм го решил с допълнителен ключ.Прекъсвам плюса.Обаче съм много наивен идеята за ключа на средната конзола няма да стане,защото на буксата се подава напрежение само,ако си на контакт
        Fiat 1.4 12V
        Не е важно колко струва,важното е да е евтино.
        Да си втори значи да си първи сред загубилите.
        Четири часа разглобяване и ровене ми спестява двайсе минути четене

        Коментар


          #5
          Верно, тоя момент не го бях взел под внимание :P
          https://www.cialispascherfr24.com/

          Коментар


            #6
            Цялата идея ми се струва малко безмислена с извинение. Аз съм само на усилватели и никога не съм ги изключвал. При монтирането на 4-каналния консумацията на ток при всичко загасено директно мерено на кумулатора се покачи с 10мА. даже може и по малко да е но уредчето ми е мизерно и мери само до 1/100 и съответно показанието от 0.025 стана на 0.035. Слагам и 5 защото се сменяше непрекъснато между 2 и 3 в единия случай и между 3 и 4 в другия. Това си е напълно в нормите и не мисля че ще се оправдаят всичките тези монтираници. Особено ако си караш редовно колата. Дори и малко повече да консумира и в най-големите студове за 1-2 нощи некаране ще успее да запали без проблем.п.с.аз съм си с препоръчвания 44Аh акумулатор. Трабва да го сменя де ама по-натам п.п.с.естествено по презюнкция приемам, че всичко е изправно и свързано както трябва по музиките и тоците
            Фиат Мареа 1.6 16v, 99 г.
            182A4.000 IAW49F
            LPG - Lovato EasyFast
            ----------------------------
            "Има две неща които са безкрайни, вселената и човешката глупост, ... но не съм много сигурен за вселената", А. Айнщайн

            Коментар


              #7
              За мен не е безмислене,защото нямам захранване до радиото,ако не дам на контакт.А тогава всичко по колата се включва-вентилатор,клапани на газовата,фарове.Целта е да избегна включването на контакт,ако искам да слушам музика в паркирано състояние.Затова взимам постоянен "+" и го прекъсвам с ключе.Не говоря за захранването,което е за паметта на радиото,а за основното му захранване.
              Fiat 1.4 12V
              Не е важно колко струва,важното е да е евтино.
              Да си втори значи да си първи сред загубилите.
              Четири часа разглобяване и ровене ми спестява двайсе минути четене

              Коментар


                #8
                valentino321 написа:
                За мен не е безмислене,защото нямам захранване до радиото,ако не дам на контакт.А тогава всичко по колата се включва-вентилатор,клапани на газовата,фарове.Целта е да избегна включването на контакт,ако искам да слушам музика в паркирано състояние.Затова взимам постоянен "+" и го прекъсвам с ключе.Не говоря за захранването,което е за паметта на радиото,а за основното му захранване.
                Ами то за това си има едни разклонения които си вървят със всяко ново СД (някой са с букси и се разменят). Даже пише и как се връзва за да се получи това което искаш. Там консумацията в Standby е дори още по-малка от тази на усилвателя и си имаш + към устройството независимо дали си на контакт или не.за консумацията пак уточнявам при правилно свързване и неповредено устройство.п.с.ама ако пък толкова те кефи сложи си бутон. все пак си е твоята кола
                Фиат Мареа 1.6 16v, 99 г.
                182A4.000 IAW49F
                LPG - Lovato EasyFast
                ----------------------------
                "Има две неща които са безкрайни, вселената и човешката глупост, ... но не съм много сигурен за вселената", А. Айнщайн

                Коментар

                Working...
                X