От известно време ми се върти една идея в главата да използвам буксата на клапата за въздуха.Моторчето ми е повредено и тази букса не се ползва,ама аз мисля да и намеря приложение.Там има 12 V,които се управляват от бутона на средната конзола.Та мисля на този бутон да си вържа радиото.Щото сега радиото е на допълнително отделно ключе с което прекъсвам плюсовият проводник.Ама нещо не ме кафи така.Този бутон няма индикация кога е включен и често ми се случва да сваля панела на радиото и да забравя да изключа бутона.Мислех варианта да си монтирам индикация с диодче ,ама този бутон на средната конзола за клапата си има индикация и ще стане много елегантно.Не знам обаче дали тази букса на моторчето за клапата ще може да издържи ампеража на радиото.И самият бутон на средната конзола дали няма да нагори или той просто командва реле.Някой има ли представа?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Букса за клапата
Collapse
X
-
Сигурно му черпи повече ток при дежурен режим. По принцип може да го ползваш, но ти трябва реле и един диод. Диода го свързваш последователно на бобинката на релето, така че да сработва, когато си натиснал бутона за рециркулация. Когато го изключиш, обратния поляритет запушва диода и релето отпуска котвата А вече контактите на релето ги вързваш на мястото на сегашния си бутон.
Коментар
-
Joro написа:Сигурно му черпи повече ток при дежурен режим. По принцип може да го ползваш, но ти трябва реле и един диод. Диода го свързваш последователно на бобинката на релето, така че да сработва, когато си натиснал бутона за рециркулация. Когато го изключиш, обратния поляритет запушва диода и релето отпуска котвата А вече контактите на релето ги вързваш на мястото на сегашния си бутон.Fiat 1.4 12V
Не е важно колко струва,важното е да е евтино.
Да си втори значи да си първи сред загубилите.
Четири часа разглобяване и ровене ми спестява двайсе минути четене
Коментар
-
Цялата идея ми се струва малко безмислена с извинение. Аз съм само на усилватели и никога не съм ги изключвал. При монтирането на 4-каналния консумацията на ток при всичко загасено директно мерено на кумулатора се покачи с 10мА. даже може и по малко да е но уредчето ми е мизерно и мери само до 1/100 и съответно показанието от 0.025 стана на 0.035. Слагам и 5 защото се сменяше непрекъснато между 2 и 3 в единия случай и между 3 и 4 в другия. Това си е напълно в нормите и не мисля че ще се оправдаят всичките тези монтираници. Особено ако си караш редовно колата. Дори и малко повече да консумира и в най-големите студове за 1-2 нощи некаране ще успее да запали без проблем.п.с.аз съм си с препоръчвания 44Аh акумулатор. Трабва да го сменя де ама по-натам п.п.с.естествено по презюнкция приемам, че всичко е изправно и свързано както трябва по музиките и тоцитеФиат Мареа 1.6 16v, 99 г.
182A4.000 IAW49F
LPG - Lovato EasyFast
----------------------------
"Има две неща които са безкрайни, вселената и човешката глупост, ... но не съм много сигурен за вселената", А. Айнщайн
Коментар
-
За мен не е безмислене,защото нямам захранване до радиото,ако не дам на контакт.А тогава всичко по колата се включва-вентилатор,клапани на газовата,фарове.Целта е да избегна включването на контакт,ако искам да слушам музика в паркирано състояние.Затова взимам постоянен "+" и го прекъсвам с ключе.Не говоря за захранването,което е за паметта на радиото,а за основното му захранване.Fiat 1.4 12V
Не е важно колко струва,важното е да е евтино.
Да си втори значи да си първи сред загубилите.
Четири часа разглобяване и ровене ми спестява двайсе минути четене
Коментар
-
valentino321 написа:За мен не е безмислене,защото нямам захранване до радиото,ако не дам на контакт.А тогава всичко по колата се включва-вентилатор,клапани на газовата,фарове.Целта е да избегна включването на контакт,ако искам да слушам музика в паркирано състояние.Затова взимам постоянен "+" и го прекъсвам с ключе.Не говоря за захранването,което е за паметта на радиото,а за основното му захранване.Фиат Мареа 1.6 16v, 99 г.
182A4.000 IAW49F
LPG - Lovato EasyFast
----------------------------
"Има две неща които са безкрайни, вселената и човешката глупост, ... но не съм много сигурен за вселената", А. Айнщайн
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар