Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Датчик хол или проблем със стартер?Едва върти като е топла

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #61
    Акумулатор

    Колега еся набарзо правя 130 140 лева и ще бягам за акумулатор и ще ти кажа каква е промяната отрицателна или полужителна

    Коментар


      #62
      На Валентино му е смешно ама не е патил а аз 2 години карах така и сам си правил експерименти и си знам как работи колата ми така че Валентино колкото и да не ти се вярва ела при мен и ще ти демонстрирам лично аз как се държи при загрял и студен двигател пич.А и сам имал до сега 6 различни коли които сам си ремонтирал сам,имам си понятие какво е да отвориш двигател и как работи тои и кога е загрял и кога не е толкова загрял и да си чувал за 2-рия кръг на колата?През него минава антифриз и ако го охлаждаш допълнително тои се връща в 1-вия кръг по охладен отколкото е попаднал там така че.....
      fiat bravo 1.6 16v 103h.p.96,opel corsa cdti 1.3 75h.p.2008

      Коментар


        #63
        ogi28b написа:
        И при теб ли е било така: като е студена върти и пали безпроблемно, а като е топла - едвам върти? Не съм виждал и не съм чувал такъв акумулатор да има - като е студен да работи добре, а като е топъл - да умира. Но кой знае, може би има и такива случаи. Както казва човека - питай патило. Последните няколко пъти като ми умираше акумулатора, или акомулатура или вече и аз не съм сигурен кое е правилно, хем специално го написах правилно и пак има хора, които не могат да го напишат като хората, та последните няколко пъти като беше студена колата, акумулаторите ми едвам имаха сила да подадат ток за 1-2 превъртания, но като загрееше - нямаше проблеми. И друго се чудя - когато стартерът затяга по такъв начин, при подаване на 12 В на клемите му, не се ли получава едно ултра-късо съединение и затова да му гаснат така лампите? Според мен най-доброто е да се покара колата, да загрее много хубаво и в момент, в който после върти като на клипа - слага се веднага друг акумулатор, пробва се и ако не върти с пълна сила, енергично и бързо - то определено в стартера си има проблем.
        Ако въпроса беше към мен ...да, на студен(първо палене) въртеше без грижи, след това при всяко следващо палене, особенно ако трябваше да гася през 3-4 км. все по-трудно. Направих пробата която предлагаш и на другия ден бях с нов акумулатор 62 Аh... това преди 2 месеца....
        Nissan X-TRAIL 2005 2,2 136hp
        Ex: Nissan Primera P12 Wagon 2,2 126hp
        Ex: Fiat Marea Weekend 1,8 16v 97г. бензин & CNG

        Коментар


          #64
          Ти си първият случай с подобен проблем, за който научавам. Сигурен ли си, че стартерът ти не е повреден, дори малко? По принцип в един нов акумулатор винаги има голям запас от стартов ток. И моите като съм ги сменял, с новият въртеше супер лесно и студено и топла, но като мине малко време, започваше сутрин да върти трудно, което вече си проблем със стартера. Сега като най-евтин вариант остава да се провери дали евентуално проблемният акумулатор има същото поведение в друг автомобил. Едва след това да се прави каквото и да е. Някак си не ме изкушава идеята за нов акумулатор, без да е доказано 100% че проблемът е от там. Поне аз не бих купил преди измерване поне с товарната вилка.

          Коментар


            #65
            Че има проблем с акумулатора явно има или му е повреден индикатора за заряда на акумулатора, но за първи път чувам за акумулатор, който след като е бил зареждан (от генератора на автомобила) да не иска да работи, а да работи едва след като престои (респективно се разреди).

            Коментар


              #66
              Факт. Пазя стария и може да се експериментира с него. С товарна вилка не може да се провери стартовия ток. Инъче си държи волтажа и за това го пазя за разни опити и за разни мероприятия П.П. Може би трябва да кажя, че месец преди това ми се прецака алтернатора и от Сандански до София го изтощих напълно. Колата изгасна на караулката на Владая. След това го заредих и около месец нямаше проблем при ежедневна експлоатация в градски условия. След това започнаха постепенно проблемите, докато не се стигна до нов, симптомите бяха каквито ги описах. Не съм ревизирал стартера , ама то идва зима и ще си покаже
              Nissan X-TRAIL 2005 2,2 136hp
              Ex: Nissan Primera P12 Wagon 2,2 126hp
              Ex: Fiat Marea Weekend 1,8 16v 97г. бензин & CNG

              Коментар


                #67
                И това може да помогне http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=92075&start=30
                FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
                Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

                Коментар


                  #68
                  fiatfanatik написа:
                  На Валентино му е смешно ама не е патил а аз 2 години карах така и сам си правил експерименти и си знам как работи колата ми така че Валентино колкото и да не ти се вярва ела при мен и ще ти демонстрирам лично аз как се държи при загрял и студен двигател пич.А и сам имал до сега 6 различни коли които сам си ремонтирал сам,имам си понятие какво е да отвориш двигател и как работи тои и кога е загрял и кога не е толкова загрял и да си чувал за 2-рия кръг на колата?През него минава антифриз и ако го охлаждаш допълнително тои се връща в 1-вия кръг по охладен отколкото е попаднал там така че.....
                  Добре де аз пак питам - с колко градуса ще охладиш мотора(стартера)така,че да не затяга при топъл старт,ако си пуснеш парното?Проблема на човека е при топъл СТАРТ,какво като си "охлажда антифриза" в движение.На него не му прегрява колата,за да пуска парното.На него не му върти стартера.И стартера не върти щото затяга от температурното разширение,а не щото колата е прегряла.Ти като караш на загряла кола и пуснато парно колко ти показва стрелката за температурата?Има ли разлика спрямо показанието на стрелката,ако не си пуснал парното?Не твърдя,че парното не охлажда,но не мислиш ли,че има термостат,който да регулира работната температура.Мислиш ли,че можеш да постигнеш температура на антифриза под работната,ако си пуснеш парното?А проблема и аз го имам понякога и като минат десетина минути и изстине пали.Това го прави понякога и акУмУлатора ми е съвсем в ред.Ама ефекта е 1 към 1 с този от видеоклипа на колегата.Просто стартера не ще да завърти.Аз залагам на втулки :D .Нали,ако проблема е в акУмУлатора след толкова напъни съвсем ще клекне,а тя след 10 тина минути пали.Няма как да е от датчика на коляновият вал.Когато е повреден този датчик мотора се сцепва да върти но няма искра да запали.
                  Fiat 1.4 12V
                  Не е важно колко струва,важното е да е евтино.
                  Да си втори значи да си първи сред загубилите.
                  Четири часа разглобяване и ровене ми спестява двайсе минути четене

                  Коментар


                    #69
                    valentino321 написа:
                    fiatfanatik написа:
                    На Валентино му е смешно ама не е патил а аз 2 години карах така и сам си правил експерименти и си знам как работи колата ми така че Валентино колкото и да не ти се вярва ела при мен и ще ти демонстрирам лично аз как се държи при загрял и студен двигател пич.А и сам имал до сега 6 различни коли които сам си ремонтирал сам,имам си понятие какво е да отвориш двигател и как работи тои и кога е загрял и кога не е толкова загрял и да си чувал за 2-рия кръг на колата?През него минава антифриз и ако го охлаждаш допълнително тои се връща в 1-вия кръг по охладен отколкото е попаднал там така че.....
                    Добре де аз пак питам - с колко градуса ще охладиш мотора(стартера)така,че да не затяга при топъл старт,ако си пуснеш парното?Проблема на човека е при топъл СТАРТ,какво като си "охлажда антифриза" в движение.На него не му прегрява колата,за да пуска парното.На него не му върти стартера.И стартера не върти щото затяга от температурното разширение,а не щото колата е прегряла.Ти като караш на загряла кола и пуснато парно колко ти показва стрелката за температурата?Има ли разлика спрямо показанието на стрелката,ако не си пуснал парното?Не твърдя,че парното не охлажда,но не мислиш ли,че има термостат,който да регулира работната температура.Мислиш ли,че можеш да постигнеш температура на антифриза под работната,ако си пуснеш парното?А проблема и аз го имам понякога и като минат десетина минути и изстине пали.Това го прави понякога и акУмУлатора ми е съвсем в ред.Ама ефекта е 1 към 1 с този от видеоклипа на колегата.Просто стартера не ще да завърти.Аз залагам на втулки :D .Нали,ако проблема е в акУмУлатора след толкова напъни съвсем ще клекне,а тя след 10 тина минути пали.Няма как да е от датчика на коляновият вал.Когато е повреден този датчик мотора се сцепва да върти но няма искра да запали.
                    Да ама дали проблема е в стартера?При мен симптомите бяха абсолютно същите и се оказа акумулатора а не стартера а стартера 2 пъти съм го отварял ама вътре беше като нов.При загрял двигател падаше стартовия ток,мерих го с уред.
                    fiat bravo 1.6 16v 103h.p.96,opel corsa cdti 1.3 75h.p.2008

                    Коментар


                      #70
                      кола

                      За един акумулатор толкова писане Като е топла можеш да пробваш с друг или с кабели от друга кола и няма да има толкова писане.
                      КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                      Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                      http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                      Коментар


                        #71
                        Акумулатор

                        Колеги като ми загря колата пробвах с моя акумулатор не завртя стартера пак смених го с на 1 приятел веднага запалих. сложих моя на неговата кола и тои запали с моя акумулатор. после аз си сложих пак моя пробвах се пак не запалих. тази сутрин тръгвам за работа при студен двигател в началото едвам едвам зъвартя стартера но запалих . нз вече какво да кажа стартер ли е акумулатор ли е кво е ебал сам ти колата

                        Коментар


                          #72
                          Колега имаш проблем със стартера или лоша връзка на някой от силовите кабели.Според мен са четките и втулките едновременно.
                          Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP

                          Коментар


                            #73
                            акумулатор

                            еми нямам си на идея какво е еся като излезна малко в почивка по на сериозно ще се взема 1пат ми правиха стартера преди 1 месец иповече предполагам чи си е на ред стартера ама за акумулатора ходих да ми го замерят казаха ми че бил се скапал иначе (динамото) си го зареждало нормално.

                            Коментар


                              #74
                              Re: акумулатор

                              mitko_stalev написа:
                              еми нямам си на идея какво е еся като излезна малко в почивка по на сериозно ще се взема 1пат ми правиха стартера преди 1 месец иповече предполагам чи си е на ред стартера ама за акумулатора ходих да ми го замерят казаха ми че бил се скапал иначе (динамото) си го зареждало нормално.
                              Ами от това по ясно какво повече искаш да ти кажат.Акумулатора ти ли си си го купувал?
                              fiat bravo 1.6 16v 103h.p.96,opel corsa cdti 1.3 75h.p.2008

                              Коментар


                                #75
                                Ей тая тема стана като моята от преди 3 месеца... Бягай за нов акумулатор и си приключвай сагата....
                                Nissan X-TRAIL 2005 2,2 136hp
                                Ex: Nissan Primera P12 Wagon 2,2 126hp
                                Ex: Fiat Marea Weekend 1,8 16v 97г. бензин & CNG

                                Коментар

                                Working...
                                X