Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Датчик хол или проблем със стартер?Едва върти като е топла

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    ако съм те разбрал правилно-стартера върти трудно при загрял двигател тогава имаш проблем със стартера(втулки)
    Bravo 1.9d 97г

    Коментар


      #17
      Re: датчик

      mitko_stalev написа:
      колата не ми гасни просто като загрее изгася я после примерно след 2 3 мин ми са наложи някаде да отида като завартя ключа имам чуството че нямам ток в акомолатора . но ще пробвам и този номер с водата . има ли такава офанзива като сам го монтирал да се е разместил от дупките като сам минавал ?
      Това какво означава, че едвам върти ли? Ако е така, за мен са втулки на стартера, ако върти нормално и не пали и аз съм за датчика, имах същия проблем. Като свалих датчика и го закачих на мултицета даваше нормално съпротивление, мисля че беше около 920 ома, загрявах го със сешоара и съпротивата му нарастваше и на 1,5 КОма прекъсваше, след охлаждане пак ставаше нормално.
      FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
      Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

      Коментар


        #18
        Датчик

        значи колеги Обяснявам още 1пат колата като загрее не иска да пали като завартя ключа имам чуството че нямам ток в акомолатора това е като изтини пали като пушка.

        Коментар


          #19
          датчик

          значи колеги при загрята кола не иска да пали стартера неможи на пално да заварти имам чуството че няма акомолатор . като изтине пали като коршум това е

          Коментар


            #20
            кола

            Като е топла не върти стартера ли Тогава виж кабелите на акумулатора и масата на двигателя после самия стартер и по точно малката буксата
            КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
            Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
            http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

            Коментар


              #21
              Re: Датчик

              mitko_stalev написа:
              значи колеги Обяснявам още 1пат колата като загрее не иска да пали като завартя ключа имам чуството че нямам ток в акомолатора това е като изтини пали като пушка.
              значи колега научисе да обясняваш хубаво за да можем да ти дадем приблизително точни отговори и какво е чуството да нямаш ток в АБ -не светят лампите на таблото или стартера не върти или върти ама много трудно или и ти незнаеш какво се случва ама няма какво да правиш и си чешаш пръстите по клавиатурата
              Bravo 1.9d 97г

              Коментар


                #22
                Темата е неясна. Или обясни проблема точно, ясно и грамотно, или да заминава в кофата. Не може 10 човека да се опитват да помогнат, а ти да не знаеш и да не можеш да обясниш проблема. Датчик на Хол е едно, датчик на колянов вал е друго, липсата на ток в акумулатора е трето, чувствата ти са четвърто и мен лично не ме интересуват.Акумулатор се пише с две "у"-та и едно "о", а не с три "о"-та. Куршум. Как си изкарал книжка???

                Коментар


                  #23
                  Датчик

                  Значи колеги още 1пат обеснявам проблема ШИБАНАТА МИ ТАРАТАЙКА КАТО ЗАГРЕЕ НЕ ИСКА ДА ПАЛИ. Имам чуството че тока на акомолатора го няма като завартя шибания ключ лапите светват нормално все 1 си има ток на акомолатора като завартя още 1-пат фактически вече да паля лампите ми отслабват едвам едвам се виждат . като изтини колата си пали като КУРШУМ !!!!!!!!!!

                  Коментар


                    #24
                    Колега постарай се с правописа. Приеми го като неофициално предупреждение!Относно проблема ти, все едно нещо затяга докато е топла. Стартер, ролка, и т.н. Всъщност, не знам дали технически такова нещо е възможно. Някой по запознат да каже.
                    00' Bravo 105 JTD

                    Коментар


                      #25
                      Занеси ш**ания стартер на ремонт, а докато е свален - зареди ш**ания акомолатур, после като палиш - натискай спирачкити, че ако пали като коршум, не можиш да я стигниш.

                      Коментар


                        #26
                        точно така си мисля и аз.

                        Коментар


                          #27
                          Направо го разбихте ама сте прави.
                          Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP

                          Коментар


                            #28
                            2 втулки на стартера за 4 лв и си готов

                            Коментар


                              #29
                              датчик

                              МЕрси за Ш*** помощ най вече на ogi28b

                              Коментар


                                #30
                                Май някой ще получи предопреждение или бан
                                Животът е това,което се случва докато кроим други планове.
                                Love is a language spoken by everyone,but understood only by the heart

                                Коментар

                                Working...
                                X