ако съм те разбрал правилно-стартера върти трудно при загрял двигател тогава имаш проблем със стартера(втулки)
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Датчик хол или проблем със стартер?Едва върти като е топла
Collapse
X
-
Re: датчик
mitko_stalev написа:колата не ми гасни просто като загрее изгася я после примерно след 2 3 мин ми са наложи някаде да отида като завартя ключа имам чуството че нямам ток в акомолатора . но ще пробвам и този номер с водата . има ли такава офанзива като сам го монтирал да се е разместил от дупките като сам минавал ?FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.
Коментар
-
Re: Датчик
mitko_stalev написа:значи колеги Обяснявам още 1пат колата като загрее не иска да пали като завартя ключа имам чуството че нямам ток в акомолатора това е като изтини пали като пушка.Bravo 1.9d 97г
Коментар
-
Темата е неясна. Или обясни проблема точно, ясно и грамотно, или да заминава в кофата. Не може 10 човека да се опитват да помогнат, а ти да не знаеш и да не можеш да обясниш проблема. Датчик на Хол е едно, датчик на колянов вал е друго, липсата на ток в акумулатора е трето, чувствата ти са четвърто и мен лично не ме интересуват.Акумулатор се пише с две "у"-та и едно "о", а не с три "о"-та. Куршум. Как си изкарал книжка???
Коментар
-
Датчик
Значи колеги още 1пат обеснявам проблема ШИБАНАТА МИ ТАРАТАЙКА КАТО ЗАГРЕЕ НЕ ИСКА ДА ПАЛИ. Имам чуството че тока на акомолатора го няма като завартя шибания ключ лапите светват нормално все 1 си има ток на акомолатора като завартя още 1-пат фактически вече да паля лампите ми отслабват едвам едвам се виждат . като изтини колата си пали като КУРШУМ !!!!!!!!!!
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар