Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Датчик хол или проблем със стартер?Едва върти като е топла

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Датчик хол или проблем със стартер?Едва върти като е топла

    Датчик хол или проблем със стартер?Едва върти като е топлаоблем като колата загрее неиска да пали докато не поистини тук много саформеници говорят за прословутият датчик на Хол така наречен датчик на колянов вал.Онзи ден свалих датчика наистина беше бая натрупан с мрасотия почистих го монтирах си го нямах проблеми до тази вечер колата пак започна да ми прави сащия номер като загрее не иска да пали. какво да правя вече незнам дайте ми някой савет. Според мен датчика си работи защото като го свалих изцяло се пробвах да запаля изобщо неискаше да пали колата. като си го монтирах и запали..Редактирано заглавие.

    #2
    сменяваш го с нов и за 50-60000км забравяш за него иначе с твоя всеки път като изчакаш 15-20минути колата ще пали(с прецакания датчик)
    Bravo 1.9d 97г

    Коментар


      #3
      кола

      На ква кола смени го и ще се оправи.
      КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
      Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
      http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

      Коментар


        #4
        датчик

        Фиат Брава 1.6 16в видял сам се в чудо с този проблем

        Коментар


          #5
          кола

          Долния датчик е около 40-50 лв Датчик запалванеи се сменя по лесно Горния е по скъп 130 лв но се отремонтирва Датчик разпред. вал - фазов сензор
          КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
          Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
          http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

          Коментар


            #6
            да бе, сменяй го и не се замисляй

            Коментар


              #7
              Точно това са първите симптоми за заминващ си датчик на колянов вал.Сменяй го и ще се оправи.На този мотор ако замине датчик на разпределителния вал колата ще пали и ще върви,но ще свети чека и ще гори много.
              Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde 2.0 16V T.S. 150hp

              Коментар


                #8
                датчик

                колеги Мисля ,че не е от датчика на хол защото като го свалях да го почистя пробвах да запаля изобщо не палише колата. ако е от датчика на хол предполагам ,че и при 2-те положения няма да пали колата ,но щом се налага ще купя датчик на хол около 50 60 лева е ще си го сменя и ще видим дали ще изчезни проблема. а относно за разпределителния вал датчикат там май си е на ред колата я карам на метан на едни и сащи километри си зареждам ботюлката нито стотинка повече . но нз с това палене вече ми писна чесно ви казвам

                Коментар


                  #9
                  Има доста писано по темата от мен за този проблем.Когато датчика на коляновия вал тръгва да си заминва колата започва да гасне като загрее,като изстине пали.Пробвай като угасне да полееш датчика със студена вода да се охлади и ако запали знаеш къде е проблема.
                  Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde 2.0 16V T.S. 150hp

                  Коментар


                    #10
                    датчик

                    колата не ми гасни просто като загрее изгася я после примерно след 2 3 мин ми са наложи някаде да отида като завартя ключа имам чуството че нямам ток в акомолатора . но ще пробвам и този номер с водата . има ли такава офанзива като сам го монтирал да се е разместил от дупките като сам минавал ?

                    Коментар


                      #11
                      Re: датчик

                      mitko_stalev написа:
                      колата не ми гасни просто като загрее изгася я после примерно след 2 3 мин ми са наложи някаде да отида като завартя ключа имам чуството че нямам ток в акомолатора . но ще пробвам и този номер с водата . има ли такава офанзива като сам го монтирал да се е разместил от дупките като сам минавал ?
                      Чакай, че много зле си го написал. Искаш да кажеш, че като я угасиш топла, после като дадеш на контакт да запалиш, няма никой? Или върти като луда а не пали?Кое от двете?
                      00' Bravo 105 JTD

                      Коментар


                        #12
                        И аз нещо не разбрах какво иска да каже.Обясни по какъв начин върти,въобще върти ли стартера.
                        Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde 2.0 16V T.S. 150hp

                        Коментар


                          #13
                          Да се обзаложим ли че, има хлабава маса на ДВГ
                          Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                          (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                          Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                          Коментар


                            #14
                            стига с тия хлабави маси-това си е датчика на коляновия вал

                            Коментар


                              #15
                              Когато се случи да не пали колата забележи като въртиш дали се вдига стрелката на оборотомера. Ако датчика работи стрелката би трябвало да се вдигне леко. Ако не мърда значи е заминал. Много е обща тази проверка, но пробвай.

                              Коментар

                              Working...
                              X