Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Датчик хол или проблем със стартер?Едва върти като е топла

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #46
    Колеги това беше при мен,ако някои има и други проблеми не знам.Ама откакто смених акомулатора нямам грижи.Днес говорих с един приятел акомулаторджия и тои ми каза така:-Батерията има гаранция 2 години после никои не дава гаранция че ще е както трябва.И като се замисля някои неща имат гаранция и след като изтече си е чист късмет ако си работят.Взех да се замислям да си монтирам и едно устроиство за автоматично палене на фаровете за да не товаря акомулатора.А на Митко ще кажа че всеки акомулатор си има определен стартов ток и трябва да се гледа когато се купува,моя е според предписаното от FIAT за модела така че не се бързаи да купуваш ами провери какъв ти трябва точно.Мисля че на искра не бяха много подходящи когато купих моя ги гледах(макар че са по евтини) ако не се бъркам нещо де
    fiat bravo 1.6 16v 103h.p.96,opel corsa cdti 1.3 75h.p.2008

    Коментар


      #47
      акумулатор

      колеги днес направих тоя номер като беше загряла веднага смених акумулатора с 1на 1 приятел парвият пат пак ми направи тая мизерия после изчаках около 5 мин утидох продвах пак да запаля пали загасих я така 5 6 пати палише от ряз и се чудя защо парвият пат ми направи тази мизерия ?

      Коментар


        #48
        Чисти ли са ти клемите и масата от двигатела до купето?Също има значение и друг съвет за да не ти загрява много включвай вентилатора в купето на топло,виж си и антифриза дали ти е достатъчно,поне докато го оправиш това.Добре е да замериш и дали ти зарежда алтернатора.
        fiat bravo 1.6 16v 103h.p.96,opel corsa cdti 1.3 75h.p.2008

        Коментар


          #49
          акъмулатор

          еми колега еся го пуснах да се зарежда акумулатора долях му стилизирана вода че от дупчиците поне 4 бяха почни на сухо и сега дано светни това око зелено ще го зареждам мин 12 часа да видим какво ще покажи после

          Коментар


            #50
            Не от акумулатора тая работа колега... Виж си стартера и масите и клемите на акумулатора.

            Коментар


              #51
              Акумулатор

              Взимах си чисто нови клеми (медни) мойте бяха заводски бяха са разхлабили и ги смених .. стартера бях го правил преди 1 месец г/д четки сменях.. предполагам че стартера си ми е на ред.

              Коментар


                #52
                Акумулатор

                колеги току що станаха 12 часа от зареждането ми окото го наблюдавах мъчи се да светни зелено. но на моменти става бяло изведнаж но се опрява за секунди и пак остава черно. и след това почва да се мачи да с тава зелено окото . това какви симптоми са .

                Коментар


                  #53
                  Re: акъмулатор

                  mitko_stalev написа:
                  еми колега еся го пуснах да се зарежда акумулатора долях му стилизирана вода че от дупчиците поне 4 бяха почни на сухо и сега дано светни това око зелено ще го зареждам мин 12 часа да видим какво ще покажи после
                  Абе човек - за пръв път виждам тема в която постващия да има повече грешни от правилно изписани думи. Нарочно ли го правиш ?Видяхме и бая вариации на думата "акумулатор", само дето "ооокумулатор" не видяхме. Недейте така, този форум има все пак репутацията да събира грамотни хора...
                  _________________________
                  FIAT Punto MK2, 1.2 / 8V / 2000 г.

                  Коментар


                    #54
                    акумулатор

                    Добре тогава няма да се лигавим ще се отнасям на сериозно към форума.

                    Коментар


                      #55
                      Re: Акумулатор

                      mitko_stalev написа:
                      колеги току що станаха 12 часа от зареждането ми окото го наблюдавах мъчи се да светни зелено. но на моменти става бяло изведнаж но се опрява за секунди и пак остава черно. и след това почва да се мачи да с тава зелено окото . това какви симптоми са .
                      Колега, ако е от акумулатора, няма как след работа да не иска да ти върти, а като престои да иска да върти. Просто няма начин. Аз имам същия проблем като теб понякога - след дълъг междуградски преход първите минути не иска да завърти въобще, все едно нямам никакъв акумулатор. И това се получава 1 път на 10 прехода и за сега не пречи. Акумулатора ми има ток да те утрепе дето се казва. Говоря за Пунтото.

                      Коментар


                        #56
                        акумулатор

                        Еми колега аз мисля ,че е от акумулатора защото го тествах тоя моя номер веднага смених акумулатора с на 1 авер с неговия палих сложих си моя и пак сащата работа.

                        Коментар


                          #57
                          fiatfanatik написа:
                          ... и друг съвет за да не ти загрява много включвай вентилатора в купето на топло
                          Ти па какво казà... Абе да не сте наговорили в тая тема нарочно да пишете щуротии? И кво, като си направи сауна в купето, това ще му охлади стартера да не затяга така?

                          Коментар


                            #58
                            ogi28b написа:
                            fiatfanatik написа:
                            ... и друг съвет за да не ти загрява много включвай вентилатора в купето на топло
                            Ти па какво казà... Абе да не сте наговорили в тая тема нарочно да пишете щуротии? И кво, като си направи сауна в купето, това ще му охлади стартера да не затяга така?
                            Не.Друго имам предвид да охлажда антифриза за да не му загрява колата Оги, нещо не си ме разбрал.А като не загрее мотора понякога пали,поне моята беше така преди да сменя акумулатора.Проблема е неприятен защото ако бързаш за някъде като загрее и угасиш мотора после не иска да пали ама ако не е загрял достатъчно пали-е понякога.
                            fiat bravo 1.6 16v 103h.p.96,opel corsa cdti 1.3 75h.p.2008

                            Коментар


                              #59
                              fiatfanatik написа:
                              Не.Друго имам предвид да охлажда антифриза за да не му загрява колата Оги, нещо не си ме разбрал.А като не загрее мотора понякога пали,поне моята беше така преди да сменя акумулатора.Проблема е неприятен защото ако бързаш за някъде като загрее и угасиш мотора после не иска да пали ама ако не е загрял достатъчно пали-е понякога.
                              ...или въобще да не спира по светофарите,на пешеходните пътеки и в задръстванията,така няма да се включва и перката,а и антифриза няма да загрява също така може и да кара докато отвори термостата например и да спира да се охлажда - за всеки случай.Ти като си включиш парното с колко ти се охлажда двигателя?Тая тема трябва да е в топ 10 на бисерните
                              Fiat 1.4 12V
                              Не е важно колко струва,важното е да е евтино.
                              Да си втори значи да си първи сред загубилите.
                              Четири часа разглобяване и ровене ми спестява двайсе минути четене

                              Коментар


                                #60
                                Re: акумулатор

                                mitko_stalev написа:
                                Еми колега аз мисля ,че е от акумулатора защото го тествах тоя моя номер веднага смених акумулатора с на 1 авер с неговия палих сложих си моя и пак сащата работа.
                                Ще бъда крайно изненадан ако е от акумулатора. Надявам се да споделиш ако разрешиш проблема.

                                Коментар

                                Working...
                                X