Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Датчик хол или проблем със стартер?Едва върти като е топла
Collapse
X
-
Братле и аз го имах този проблем със същите симптоми цели 2 години се мъчих с него опитвах какво ли не и накрая излезе акомулатора.Стартовия ток падаше много при запалване,смених го и вече една година нямам проблеми с паленето.Как разбрах ли просто с един мултицет мерих когато запалвах на топъл двигател и установих че тока е малко.Стария акомулатор беше VARTA необслужваем сега сам с GIGAWAT обслужваем и сам доволен.Отварял сам стартера като нов беше,дат4ика на хол от фиата на комшията(1.6 КАТО МОЯ) слагах и пак оставаше проблема.Сега пали като нова е.fiat bravo 1.6 16v 103h.p.96,opel corsa cdti 1.3 75h.p.2008
Коментар
-
И при теб ли е било така: като е студена върти и пали безпроблемно, а като е топла - едвам върти? Не съм виждал и не съм чувал такъв акумулатор да има - като е студен да работи добре, а като е топъл - да умира. Но кой знае, може би има и такива случаи. Както казва човека - питай патило. Последните няколко пъти като ми умираше акумулатора, или акомулатура или вече и аз не съм сигурен кое е правилно, хем специално го написах правилно и пак има хора, които не могат да го напишат като хората, та последните няколко пъти като беше студена колата, акумулаторите ми едвам имаха сила да подадат ток за 1-2 превъртания, но като загрееше - нямаше проблеми. И друго се чудя - когато стартерът затяга по такъв начин, при подаване на 12 В на клемите му, не се ли получава едно ултра-късо съединение и затова да му гаснат така лампите? Според мен най-доброто е да се покара колата, да загрее много хубаво и в момент, в който после върти като на клипа - слага се веднага друг акумулатор, пробва се и ако не върти с пълна сила, енергично и бързо - то определено в стартера си има проблем.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар