Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Датчик хол или проблем със стартер?Едва върти като е топла

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    Датчик

    http://vbox7.com/play:1c0eb93d ето така ми прави колата когато е загряла

    Коментар


      #32
      Правил съм и датчика и стартера .... като гледам клипа - Ши****я проблем на колегата не е от датчика. Стартер или акумулатор.
      Fiat Brava 1.4/12v (96).... ммм бордо !
      Citroen Berlingo 1.4/8v (04)

      Коментар


        #33
        Провери стартера,на бравата се беше счупил корпуса със едната втулка и правеше същите мизерии
        FIAT MAREA 1.6 16V Weekend 99

        Коментар


          #34
          Ма тя изобщо не върти, какъв датчик си си наумил? Датчикът може да е проблемен, ако стартерът върти силно и бързо но колата не заработва. Сега и заглавие трябва да измислям....

          Коментар


            #35


            Братле и аз го имах този проблем със същите симптоми цели 2 години се мъчих с него опитвах какво ли не и накрая излезе акомулатора.Стартовия ток падаше много при запалване,смених го и вече една година нямам проблеми с паленето.Как разбрах ли просто с един мултицет мерих когато запалвах на топъл двигател и установих че тока е малко.Стария акомулатор беше VARTA необслужваем сега сам с GIGAWAT обслужваем и сам доволен.Отварял сам стартера като нов беше,дат4ика на хол от фиата на комшията(1.6 КАТО МОЯ) слагах и пак оставаше проблема.Сега пали като нова е.
            fiat bravo 1.6 16v 103h.p.96,opel corsa cdti 1.3 75h.p.2008

            Коментар


              #36
              Акумулатор

              Еми ходих да ми замерят акумулатора човека ми каза че някво око хич не светило зелено ли нещо от тоя сорт вика савсем бил отишал а акумулатора максимум да е на 2 години и половина

              Коментар


                #37
                ами човека ти е отговорил заминал акумулатор взимаи нов и си свиркаи.и не си пали колата на габарити доп. натоварваш батерията.
                Аз знам, че нищо не знам, но има хора и това не знаят.
                Човек е 80% вода и ако няма мечти или цели в живота, това е просто една вертикална локва.

                Коментар


                  #38
                  При мен симптомите бяха същите и се оказа проблем с акумулатора. Както и при колегата стартовия ток се губеше.
                  Nissan X-TRAIL 2005 2,2 136hp
                  Ex: Nissan Primera P12 Wagon 2,2 126hp
                  Ex: Fiat Marea Weekend 1,8 16v 97г. бензин & CNG

                  Коментар


                    #39
                    Акумулатор

                    еми днес ще отида да си взема някав мисля да си езема ИСКРА 55 Ап.

                    Коментар


                      #40
                      при мен се оказа че е стартера!!!


                      https://i.chzbgr.com/maxW500/6144930304/hE17A1FD6/

                      Коментар


                        #41
                        не си вземай насляпо нов акумулатор. Измери при палене до колко пада акумулатора. Съвсем възможно и да е стартера
                        Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                        Fiat Bravo'97 1,6 16v
                        Fiat Tempra'91 1,6 mono

                        Коментар


                          #42
                          pakumba написа:
                          не си вземай насляпо нов акумулатор. Измери при палене до колко пада акумулатора. Съвсем възможно и да е стартера
                          +1 .Толкова ли нямаш някой приятел, да пробвате с неговия акумулатор?
                          00' Bravo 105 JTD

                          Коментар


                            #43
                            Е аз естесвено първо пробвах с друг акумулатор. ...
                            Nissan X-TRAIL 2005 2,2 136hp
                            Ex: Nissan Primera P12 Wagon 2,2 126hp
                            Ex: Fiat Marea Weekend 1,8 16v 97г. бензин & CNG

                            Коментар


                              #44
                              И при теб ли е било така: като е студена върти и пали безпроблемно, а като е топла - едвам върти? Не съм виждал и не съм чувал такъв акумулатор да има - като е студен да работи добре, а като е топъл - да умира. Но кой знае, може би има и такива случаи. Както казва човека - питай патило. Последните няколко пъти като ми умираше акумулатора, или акомулатура или вече и аз не съм сигурен кое е правилно, хем специално го написах правилно и пак има хора, които не могат да го напишат като хората, та последните няколко пъти като беше студена колата, акумулаторите ми едвам имаха сила да подадат ток за 1-2 превъртания, но като загрееше - нямаше проблеми. И друго се чудя - когато стартерът затяга по такъв начин, при подаване на 12 В на клемите му, не се ли получава едно ултра-късо съединение и затова да му гаснат така лампите? Според мен най-доброто е да се покара колата, да загрее много хубаво и в момент, в който после върти като на клипа - слага се веднага друг акумулатор, пробва се и ако не върти с пълна сила, енергично и бързо - то определено в стартера си има проблем.

                              Коментар


                                #45
                                И при мен като беше счупен стартера когато загрее явно се променяше оста на стартера и затягаше,а когато затегне черпи много повече ток отколкото когато върти.Наистина се получава късо съединение
                                FIAT MAREA 1.6 16V Weekend 99

                                Коментар

                                Working...
                                X