Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Идващи токове в снопа с кабели за лявата врата- Bravo

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Идващи токове в снопа с кабели за лявата врата- Bravo

    Някой може ли да ми каже в снопа с кабелите който отива към шофьорската врата, в кои кабели трябва да има ток, и какъв? Аз съм я снимал буксата и съм замерил всеки кабел с какво напрежение е. Проблема ми е, че всичко ми работи по шофьорската врата, без машинката за ел. стъклото. Машинката работи- проверена е вече! Централното работи, всичко в общи линии. От лявата врата си се вдига дясното стъкло. Проблема също не е и в копчетата. Проверени, даже имам още едни и с тях е пробвано и проверени. Има аларма.. връзвано, превързвано.. всичко съм възстановил в момента и пак не иска да тръгне. Под снимката съм описал идващите напрежения на всеки кабел, който е номериран.
    • 1- 0.002- 13.423- 0.01от 4 до 6- 0.007- 0.018 и 9- 0.0010- 0.80/0.84от 11 до 20- 0.00
    Fiat Bravo '96 1.4 12v- 2.0 20V
    Във всеки звяр се крие капка милост. Във мен я няма - значи звяр не съм

    #2
    кола

    Тук нещо повече http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...r=asc&start=45
    КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
    Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
    http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

    Коментар


      #3
      Изчетох темата, но не успях да открия насоки по моя проблем с тока за ел. стъклото
      Fiat Bravo '96 1.4 12v- 2.0 20V
      Във всеки звяр се крие капка милост. Във мен я няма - значи звяр не съм

      Коментар


        #4
        Ето малко инфо от ръководството. Дано ти помогне: Ети ти и цветовите означения:Схемата е на две картинки че нямаше как да я събера цялата. Разгледай хубаво схемата. От лявата страна на схемата е представена лявата врата. От копчето 73, излизат два кабела CB и CN, които отиват в релето (модула) с номер 71. От там по кабелите ZG и BG отиват до моторчето 76. Демек, мотора не се захранва директно от копчето.Сега по картинката която си дал, и цветовата схема на кабелите. Кабелите от копчето към релето както следва са:CB (оранжев/бял) на пин 18CN (оранжев/черен) на пин 20Кабелите от релето към мотора са:BG (бял/жълт) на пин 17ZG (виолетов/жълт) на пин 19Според мен проблема ти е в релето, по-точно буксата на релето. Не е във вратата проблема.Тези схеми се намират на 441-ва, и 442-ра страница, от 4-тата част на ръководството за браво/а. Препоръчвам ти да си го свалиш. Все ще ти се намери.Успех .
        00' Bravo 105 JTD

        Коментар


          #5
          Трябва да намеря друго реле и да пробвам с него. Аз мисля че може би е в него проблема. Кабелите ги огледах и нямат скъсано или нещо друго, поне частите които ги виждам. Не ми се вярва в снопа под арматурното табло да им се е случило нещо. Огледах и релето за нагари или нещо подобно- нямаше. Също така и буксата на релето няма нито нагар, нито нищо.П.С. Проверих идващият ток до релето. Единствено само до крачета 15 и 30 идва постоянен ток 12.45 . Пробвах с натиснат бутон дали някъде другаде стига ток, но никъде нищо. И с бутона за лявото стъкло и с бутона за дясното стъкло.
          Fiat Bravo '96 1.4 12v- 2.0 20V
          Във всеки звяр се крие капка милост. Във мен я няма - значи звяр не съм

          Коментар


            #6
            А кабелите от релето към мотора провери ли ги?По принцип това реле е само за шофьорското стъкло, заради комфорт функцията. Другите стъкла не минават от там. Затова с дясното нямаш проблеми. Пробвай с друго реле.
            00' Bravo 105 JTD

            Коментар


              #7
              Разбрах къде е проблема. Черното копче, което е за дясното стъкло ми е с 4 крачета. И от двете коли. А буксата от инсталацията на колата е с 5 кабела. Просто не се прехвърля плюса към бялото копче. Вчера с една тел се зайграх просто и стана, проработи и лявото стъкло. Явно на другото Браво са сменяли копчето поради някаква причина и от тогава никой не е успял да свали стъклото. Сега ще трябва да направя временен мост и по на там да си намеря копче с пет крачета.
              Fiat Bravo '96 1.4 12v- 2.0 20V
              Във всеки звяр се крие капка милост. Във мен я няма - значи звяр не съм

              Коментар

              Working...
              X