Колеги в момента съм със два Pioneer TS-W304R, ще вземам още два обаче се колебая между два модела единия е Pioneer TS-W308D2, другия TS-W308D4, кой от двата е по-добър ?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Кой Pioneer да си купя
Collapse
X
-
Защо двунамотковия няма да му върши работа? Имам именно такъв от 2,5 години и няма проблем с намотките.Иначе, новия модел си е за предпочитане."Без сърца, сме просто машини"
Toyota Prius 1.5 Hybrid
EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI
Коментар
-
galinchooo написа:TS-W308D2 или TS-W309S4 са за предпочитане.Що се отнася до ТS-W308D4 той е двунамотков(2 по 4 оМ) и няма да ти върши работа.А и много често изгаря едната намотка.За това и от PIONEER спряха да ги правят май....Новия модел TS-W309S4 е и по евтин от стария....Теоритиците си лаят, голфа си върви!
Коментар
-
Valiosport написа:galinchooo написа:TS-W308D2 или TS-W309S4 са за предпочитане.Що се отнася до ТS-W308D4 той е двунамотков(2 по 4 оМ) и няма да ти върши работа.А и много често изгаря едната намотка.За това и от PIONEER спряха да ги правят май....Новия модел TS-W309S4 е и по евтин от стария....Alfa Romeo 159 1.9 16V JTDm powered by Sprintauto Service
Fiat Bravo 1.9 JTD 105 GT powered by emzo Ex: Fiat Bravo 1.4 12v (вече в баща ми)
Коментар
-
batproho написа:Valiosport написа:galinchooo написа:TS-W308D2 или TS-W309S4 са за предпочитане.Що се отнася до ТS-W308D4 той е двунамотков(2 по 4 оМ) и няма да ти върши работа.А и много често изгаря едната намотка.За това и от PIONEER спряха да ги правят май....Новия модел TS-W309S4 е и по евтин от стария....Теоритиците си лаят, голфа си върви!
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар