Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Въпрос за Airbag

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Въпрос за Airbag

    Здравейте, както сами се досещате става въпрос за Стило 1.9жтд. Вчера ми светна червената лампа за аербега. Четох темите, но не ми стана ясно само- При диагностика с ваг ком кабел може ли да се чете аербега. Четох че трябват някакви превключватели за Аербег и АБС. Някой може ли да ми изясни как стоят нещата?
    Stilo 1.9jtd
    Bravo 1.9TD

    #2
    С Vag-com кабела става, но трябва да замостиш 7 и 3 пин на ОБД буксата. Еърбега е на 3 пин.

    Коментар


      #3
      Мерси!
      Stilo 1.9jtd
      Bravo 1.9TD

      Коментар


        #4
        Още един въпрос. Днес си купих кабел за диагностика. При положение, че на дисплея ми напомня че имам проблем с аербега и трябва да спра Трябва ли да виждам тази грешка при error (защото там имах записана само грешка за изгоряла свещ, която след изтриването и и каране 15 км не се записа повече)За да изчистя грешките за аербега трябва ли да съм дал на късо 3 и 7-ми пин?Като съм почнал с въпросите поне да продължа като ползвам тази тема:На две седмици (грубо казано) ми се случва да ми излизат някакви грешки на дисплея, я за изгоряла свещ, я за проблем с волана(хидравликата) или за датчика за вдигане на стаклото. И при повторно запалване няма спомен от тях(което ме радва де) Та при вас такива неща случват ли се?А на късо двата пина като се отвори буксата с жичка ли го давате на късо за да сработи с аербега или има и др начин?
        Stilo 1.9jtd
        Bravo 1.9TD

        Коментар


          #5
          зависи какъв е кабела може и да не замостваш 3 и7 пин.

          Коментар


            #6
            vag com 409.1 е кабела автомобила е стило 1.9 жтд
            Stilo 1.9jtd
            Bravo 1.9TD

            Коментар


              #7
              Замоствай, или с преходник,или с кабелчета. Моя кабел съм го направил с ключе и си го превключвам. Не е много хубаво да са директно замостени пиновете на кабела. Затова съм го направил през резистори 27 ома. Yellow_Flash_Colorz_PDT_02

              Коментар


                #8
                Имаш ли някаква схемичка да погледна? Никой не спомена къде трябва да излиза грешката, смисъл трябва ли да се вържа към аербега за да се види грешката, която евентуално се е записала?Странното е че отначалото червената лампа с аербега излизаше само когато е по топло времето( сутрин когато е 5-10 градуса не излиза, пускам парно когато се позатопли веднага излиза и почваше да писка, вечерта като е по- студено пак изчезваше) и така продължи докато не реших да почистя всички букси ( напръсках с контактен спрей буксите под седалката в багажника и в волана, но тях не ги разгкачвах че не им схванах принципа ) От тогава си седи постоянно
                Stilo 1.9jtd
                Bravo 1.9TD

                Коментар


                  #9
                  Грешката за еърбека ще ти излезе като се свържеш с модула на еърбеците. Няма как да ти излезе заедно с тези на моторния комп.Схема за пиновете не съм чертал, то не е и необходима. Просто вместо да ги даваш ’’накъсо’’ пиновете, ги свържисъс съпротивление 27 ома. На Ваг-кома е 7пин К-линията,на фиата там е връската с ЕКУ-то на двигателя. За да четеш АБС,Еърбеци и други , си опроводяваш и 1 , 3 , 9 пин. На моя кабел съм го направил със ключе и си ги превключвам по отделно. Ключето е с 3 позиции и съответно си превключвам 1 , 3 или 9 пин към 7 пин.По-просто от това не мога да ти го обясня. :D

                  Коментар


                    #10
                    ivel написа:
                    зависи какъв е кабела може и да не замостваш 3 и7 пин.
                    може ли снимка на тези пинове ( не знам как да ги броя и от къде) а искам да си изчистя грешките на пунтото то е с ОБД букса и има малко грешки след като сменявах бушона на парното в тъмното ( извадих доста бушони докато открия кой е моя :D и се поосвети таблото с неприятни лампички(аербега и десния мига непрекъснато ) )
                    мненията и ГЪЗовете много си приличат - всеки го има ама не винаги е уместно да го показва

                    Коментар


                      #11
                      Разгледайте тук http://pinoutsguide.com/CarElectroni...i_pinout.shtml , има всичко описано кое къде е, картинка на буксата и т.н.

                      Коментар


                        #12
                        извинете но и аз толкова чета-значи ако си с преход не замостваш,а ако нямаш преход сиреч направо обд2 ще се наложи да замостваш

                        Коментар


                          #13
                          А за какво се слага това съпротивление от 27 ома? И ако се направи без него какъв ще бъде резултата?И за последно да не вземе да стане някоя грешка Значи запоявам едно кабелче за 3 пин след него слагам съпротивление 27 ома ( което ще ми бъде интересно да разбера за какво се слага и може ли без него) от другия край на съпротивлението запоявам друг проводник, който запоявам към 7 пин.Правилно ли съм разбрал? Сори за ламерските въпроси
                          Stilo 1.9jtd
                          Bravo 1.9TD

                          Коментар


                            #14
                            Никой ли няма да помогне oще малко
                            Stilo 1.9jtd
                            Bravo 1.9TD

                            Коментар


                              #15
                              Доста търсих и предполагам че правилния начин за направяне на кабела е този:http://forum.multiecuscan.net/viewto...5&start=30Но на много места- както и в горния форум споделят че правят кабела като дадат на късо пиновете на самата букса.Ако ги дам на късо на пиновете на буксата на кабела мога ли да изгоря компа на автомобоила или нещо друго?И тук твърдят че може да се свържат само пиновете, чакам някой който е изпробвал?http://www.lancia-bg.com/forum/viewt...27693&start=60
                              Stilo 1.9jtd
                              Bravo 1.9TD

                              Коментар

                              Working...
                              X