Здравейте, както сами се досещате става въпрос за Стило 1.9жтд. Вчера ми светна червената лампа за аербега. Четох темите, но не ми стана ясно само- При диагностика с ваг ком кабел може ли да се чете аербега. Четох че трябват някакви превключватели за Аербег и АБС. Някой може ли да ми изясни как стоят нещата?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Въпрос за Airbag
Collapse
X
-
Още един въпрос. Днес си купих кабел за диагностика. При положение, че на дисплея ми напомня че имам проблем с аербега и трябва да спра Трябва ли да виждам тази грешка при error (защото там имах записана само грешка за изгоряла свещ, която след изтриването и и каране 15 км не се записа повече)За да изчистя грешките за аербега трябва ли да съм дал на късо 3 и 7-ми пин?Като съм почнал с въпросите поне да продължа като ползвам тази тема:На две седмици (грубо казано) ми се случва да ми излизат някакви грешки на дисплея, я за изгоряла свещ, я за проблем с волана(хидравликата) или за датчика за вдигане на стаклото. И при повторно запалване няма спомен от тях(което ме радва де) Та при вас такива неща случват ли се?А на късо двата пина като се отвори буксата с жичка ли го давате на късо за да сработи с аербега или има и др начин?Stilo 1.9jtd
Bravo 1.9TD
Коментар
-
Имаш ли някаква схемичка да погледна? Никой не спомена къде трябва да излиза грешката, смисъл трябва ли да се вържа към аербега за да се види грешката, която евентуално се е записала?Странното е че отначалото червената лампа с аербега излизаше само когато е по топло времето( сутрин когато е 5-10 градуса не излиза, пускам парно когато се позатопли веднага излиза и почваше да писка, вечерта като е по- студено пак изчезваше) и така продължи докато не реших да почистя всички букси ( напръсках с контактен спрей буксите под седалката в багажника и в волана, но тях не ги разгкачвах че не им схванах принципа ) От тогава си седи постоянноStilo 1.9jtd
Bravo 1.9TD
Коментар
-
Грешката за еърбека ще ти излезе като се свържеш с модула на еърбеците. Няма как да ти излезе заедно с тези на моторния комп.Схема за пиновете не съм чертал, то не е и необходима. Просто вместо да ги даваш ’’накъсо’’ пиновете, ги свържисъс съпротивление 27 ома. На Ваг-кома е 7пин К-линията,на фиата там е връската с ЕКУ-то на двигателя. За да четеш АБС,Еърбеци и други , си опроводяваш и 1 , 3 , 9 пин. На моя кабел съм го направил със ключе и си ги превключвам по отделно. Ключето е с 3 позиции и съответно си превключвам 1 , 3 или 9 пин към 7 пин.По-просто от това не мога да ти го обясня. :D
Коментар
-
ivel написа:зависи какъв е кабела може и да не замостваш 3 и7 пин.мненията и ГЪЗовете много си приличат - всеки го има ама не винаги е уместно да го показва
Коментар
-
Разгледайте тук http://pinoutsguide.com/CarElectroni...i_pinout.shtml , има всичко описано кое къде е, картинка на буксата и т.н.
Коментар
-
А за какво се слага това съпротивление от 27 ома? И ако се направи без него какъв ще бъде резултата?И за последно да не вземе да стане някоя грешка Значи запоявам едно кабелче за 3 пин след него слагам съпротивление 27 ома ( което ще ми бъде интересно да разбера за какво се слага и може ли без него) от другия край на съпротивлението запоявам друг проводник, който запоявам към 7 пин.Правилно ли съм разбрал? Сори за ламерските въпросиStilo 1.9jtd
Bravo 1.9TD
Коментар
-
Доста търсих и предполагам че правилния начин за направяне на кабела е този:http://forum.multiecuscan.net/viewto...5&start=30Но на много места- както и в горния форум споделят че правят кабела като дадат на късо пиновете на самата букса.Ако ги дам на късо на пиновете на буксата на кабела мога ли да изгоря компа на автомобоила или нещо друго?И тук твърдят че може да се свържат само пиновете, чакам някой който е изпробвал?http://www.lancia-bg.com/forum/viewt...27693&start=60Stilo 1.9jtd
Bravo 1.9TD
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар