Здравейте! Трябва ли да има филтър за свързване на CD? От известно време, когато колата не се кара за 4-5 дни и акумулатора пада много бързо. За това набедих свързаното към постоянен + CD. След като го огледах обстойно, намерих малка черна кутийка, на която пише FUSE @ FILTER. Кутийката се отваря и в нея има: платка, предпазител, диод, кондензатор, съпротивление и дросел. Тази кутийка е може би единственият виновник за повишена консумация!Трябва ли да я има, или CD - то може и без нея? Другото, което ме интересува е - на Fiat Punto MK2. Защо проводника за радиото на 39 - ти предпазител е с постоянен + ? Не трябва ли да е през контактния ключ?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Трябва ли да има филтър за свързване на CD
Collapse
X
-
Re: Трябва ли да има филтър за свързване на CD
Hristo Dimov написа:Здравейте! Трябва ли да има филтър за свързване на CD? От известно време, когато колата не се кара за 4-5 дни и акумулатора пада много бързо. За това набедих свързаното към постоянен + CD. След като го огледах обстойно, намерих малка черна кутийка, на която пише FUSE @ FILTER. Кутийката се отваря и в нея има: платка, предпазител, диод, кондензатор, съпротивление и дросел. Тази кутийка е може би единственият виновник за повишена консумация!Трябва ли да я има, или CD - то може и без нея? Другото, което ме интересува е - на Fiat Punto MK2. Защо проводника за радиото на 39 - ти предпазител е с постоянен + ? Не трябва ли да е през контактния ключ?>>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->
-
Re: Трябва ли да има филтър за свързване на CD
[/quote]А иначе Цдто ти има 3 кабела 1 черен (минус) един Жълт (плюс оправляващ) и един Червен (постоянен плюс за паметта на станцитие и настроиките) има и СИН кабел при някой модели (пак е минус, ама да го вържеш и данего въжеш се тая) ПРИ пстоянноот свързване да ти свири Цдто червени и жълтия кабел се свързват на едно ... към директен постоянен плюс без контакт на колата . Ако искаш да ти свири когато е само на контакт (червения кабел се връзва към постонян плюс бушона 39) а жълтия към Плюс от контактния ключ (един вид жълтия е управляваща верига на реле) Общо взето това е .Едвали този филтър може да прави таката адска консумация ,че да ти пада акомулатора (но може и без него). Според мен имаш суха клетка без електролит провери си акомулатора , ама и след много доливания с дестилирана вода пак се стига до това не държи ток ... особено ако е 43-44аh ... Откачи си Цдто от Буксата за 4 дена и виж дали пак ще умре като толкова те пристенава... Ама едвали ще ти реши проблема... Ако сменяш акомулатор препоръчвам ти BOSH S sliver PLUS 5та серия ... И гледай да е по големичак на амперчаосове не го слушаи тея че неможел да го зарежда бла бла и отпадала гаранцията 5 година карам с този няма мърдане въпреки че е по голям с 10 амперчаса ... УСПЕХБлагодаря за бързия отговор 1. нямам усилвател.2. CD-то е някакъв стар модел MAJESTIC - така купих колата - с него, но работи идеално.3. акумулатора го свалям от зарядното и държи ток - проверен е и няма сухи клетки, 44аh.4. Свързването към постоянен + ме притеснява!!!, защото на другата ми кола е към плюс през контакт и за 5 г. никакъв проблем с акумулатора.От къде да взема плюс през контакт, за да го направя да тръгва след запалване на мотора? в момента имам червен и жълт кабел и са замостени заедно. За черния е ясно че е маса.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар