Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Трябва ли да има филтър за свързване на CD

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Трябва ли да има филтър за свързване на CD

    Здравейте! Трябва ли да има филтър за свързване на CD? От известно време, когато колата не се кара за 4-5 дни и акумулатора пада много бързо. За това набедих свързаното към постоянен + CD. След като го огледах обстойно, намерих малка черна кутийка, на която пише FUSE @ FILTER. Кутийката се отваря и в нея има: платка, предпазител, диод, кондензатор, съпротивление и дросел. Тази кутийка е може би единственият виновник за повишена консумация!Трябва ли да я има, или CD - то може и без нея? Другото, което ме интересува е - на Fiat Punto MK2. Защо проводника за радиото на 39 - ти предпазител е с постоянен + ? Не трябва ли да е през контактния ключ?

    #2
    Re: Трябва ли да има филтър за свързване на CD

    Hristo Dimov написа:
    Здравейте! Трябва ли да има филтър за свързване на CD? От известно време, когато колата не се кара за 4-5 дни и акумулатора пада много бързо. За това набедих свързаното към постоянен + CD. След като го огледах обстойно, намерих малка черна кутийка, на която пише FUSE @ FILTER. Кутийката се отваря и в нея има: платка, предпазител, диод, кондензатор, съпротивление и дросел. Тази кутийка е може би единственият виновник за повишена консумация!Трябва ли да я има, или CD - то може и без нея? Другото, което ме интересува е - на Fiat Punto MK2. Защо проводника за радиото на 39 - ти предпазител е с постоянен + ? Не трябва ли да е през контактния ключ?
    Пич тоз филтър е за да обира вредните токове и да няма смуштения в аудио сигнала. По принцип аз съм с постоянен плюс на Цдто и нямам проблем но съм с 55 Ah ... а тва , след 4 дена ти умира акомулатора , вероятно си отива самия акомулатор. Усилвател имаш ли , ако да как е свързан ? А иначе Цдто ти има 3 кабела 1 черен (минус) един Жълт (плюс оправляващ) и един Червен (постоянен плюс за паметта на станцитие и настроиките) има и СИН кабел при някой модели (пак е минус, ама да го вържеш и данего въжеш се тая) ПРИ пстоянноот свързване да ти свири Цдто червени и жълтия кабел се свързват на едно ... към директен постоянен плюс без контакт на колата . Ако искаш да ти свири когато е само на контакт (червения кабел се връзва към постонян плюс бушона 39) а жълтия към Плюс от контактния ключ (един вид жълтия е управляваща верига на реле) Общо взето това е .Едвали този филтър може да прави таката адска консумация ,че да ти пада акомулатора (но може и без него). Според мен имаш суха клетка без електролит провери си акомулатора , ама и след много доливания с дестилирана вода пак се стига до това не държи ток ... особено ако е 43-44аh ... Откачи си Цдто от Буксата за 4 дена и виж дали пак ще умре като толкова те пристенава... Ама едвали ще ти реши проблема... Ако сменяш акомулатор препоръчвам ти BOSH S sliver PLUS 5та серия ... И гледай да е по големичак на амперчаосове не го слушаи тея че неможел да го зарежда бла бла и отпадала гаранцията 5 година карам с този няма мърдане въпреки че е по голям с 10 амперчаса ... УСПЕХ
    >>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->

    Коментар


      #3
      Re: Трябва ли да има филтър за свързване на CD

      [/quote]А иначе Цдто ти има 3 кабела 1 черен (минус) един Жълт (плюс оправляващ) и един Червен (постоянен плюс за паметта на станцитие и настроиките) има и СИН кабел при някой модели (пак е минус, ама да го вържеш и данего въжеш се тая) ПРИ пстоянноот свързване да ти свири Цдто червени и жълтия кабел се свързват на едно ... към директен постоянен плюс без контакт на колата . Ако искаш да ти свири когато е само на контакт (червения кабел се връзва към постонян плюс бушона 39) а жълтия към Плюс от контактния ключ (един вид жълтия е управляваща верига на реле) Общо взето това е .Едвали този филтър може да прави таката адска консумация ,че да ти пада акомулатора (но може и без него). Според мен имаш суха клетка без електролит провери си акомулатора , ама и след много доливания с дестилирана вода пак се стига до това не държи ток ... особено ако е 43-44аh ... Откачи си Цдто от Буксата за 4 дена и виж дали пак ще умре като толкова те пристенава... Ама едвали ще ти реши проблема... Ако сменяш акомулатор препоръчвам ти BOSH S sliver PLUS 5та серия ... И гледай да е по големичак на амперчаосове не го слушаи тея че неможел да го зарежда бла бла и отпадала гаранцията 5 година карам с този няма мърдане въпреки че е по голям с 10 амперчаса ... УСПЕХ
      Благодаря за бързия отговор 1. нямам усилвател.2. CD-то е някакъв стар модел MAJESTIC - така купих колата - с него, но работи идеално.3. акумулатора го свалям от зарядното и държи ток - проверен е и няма сухи клетки, 44аh.4. Свързването към постоянен + ме притеснява!!!, защото на другата ми кола е към плюс през контакт и за 5 г. никакъв проблем с акумулатора.От къде да взема плюс през контакт, за да го направя да тръгва след запалване на мотора? в момента имам червен и жълт кабел и са замостени заедно. За черния е ясно че е маса.

      Коментар


        #4
        Имах преди доста години същия проблем с един Ескорт. Проблема се оказа точно този филтър....
        Nissan X-TRAIL 2005 2,2 136hp
        Ex: Nissan Primera P12 Wagon 2,2 126hp
        Ex: Fiat Marea Weekend 1,8 16v 97г. бензин & CNG

        Коментар


          #5
          veselin10 написа:
          Имах преди доста години същия проблем с един Ескорт. Проблема се оказа точно този филтър....
          Ако махна филтъра, ще се оправи консумацията на ток, така ли да го разбирам?

          Коментар


            #6
            да, при мен така беше, но нищо не ти пречи да направиш елементарно замерване с амперметър каква консумация имаш със и без него. При теб може проблема да е друг.....
            Nissan X-TRAIL 2005 2,2 136hp
            Ex: Nissan Primera P12 Wagon 2,2 126hp
            Ex: Fiat Marea Weekend 1,8 16v 97г. бензин & CNG

            Коментар


              #7
              veselin10 написа:
              да, при мен така беше, но нищо не ти пречи да направиш елементарно замерване с амперметър каква консумация имаш със и без него. При теб може проблема да е друг.....
              Благодаря ти! Ще пробвам без него,

              Коментар

              Working...
              X