white_shark написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Датчик за налягане и температура на масло на Фиат Типо
Collapse
X
-
||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
// Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //
-
Ами ориг. датчик ми сълзеше масло от кабелната обувка и въобще го махнах.Навих тройника както го бях взел-с двата ладови датчика на него и си вързах тях.Иначе и с оригиналния би трябвало да работи според мен,защото лампата на таблото си работи с ладовия също.Ако някой извади сега някакви данни какво налягане трябва да има при различните обороти едноваловия мотор ще се радвам да ги сподели,за да видя дали показва коректноEX' Fiat Tipo 1.4i.e DGT
Fiat Punto 1.2 16v Sporting
Коментар
-
От пролетта на 2009г съм с такива датчици. http://alvanovo.snimka.bg/automobile...44тогава писах из форумаФиат Мареа 1,8 16В, 1999г
Коментар
-
Аха това е добре да се знае, че аз тъпърва ще връзвам мойте ама първо да метнеме новата моторетка. Иначе правилото за налягане на масло е по 1 бар на 1000 оборота.||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
// Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //
Коментар
-
И Аз вързах 3-ник на едновалов мотор (1.6 90 коня) но ми трябва още от някъде да взема налягане за манометъра. На сегашния 3-ник вързах датчика за лампата и масленната магистрала и не остана място за датчика за налягането на маслото. 3-ника го завих на оригиналното място на датчика за лампата - пасва без проблеми. Гледам около 2,3 см по-надоло един болт завит в блока, някои знае ли тои за какво е ? Мога ли от там да взема налягане?LanciaDedraSWturbo
Alfa 146 1.4 ts 2000'
BMW E36 Turbo
eX - BMW e30 330 Turbo
eX - Lada 2103 turbo 1500cc
Коментар
-
къде е наи-добре да се сложи датчика за температура на маслото, защото на тапите до филтъра не е реално/датчика остава в страни от пътя на маслото/и мери по-скоро цялостната температура на двигателя.п.с. става въпрос за 1,8 маторя, по-бързо вдига водата от колкото маслотоАз знам, че нищо не знам, но има хора и това не знаят.
Човек е 80% вода и ако няма мечти или цели в живота, това е просто една вертикална локва.
Коментар
-
marea-ta написа:п.с. става въпрос за 1,8 маторя, по-бързо вдига водата от колкото маслото
Коментар
-
ами не съм сигурен в това, щото сега сутрин като е 6-7 градуса чувствително по бързо се затопля масленият филтър от колкото например маркуча към парното които е на малкия кръг, че да оставим маркуча щото е гумен ами направо барам корпуса на термостата.та затова взех следните мерки-преместих датчика за лампата на маслото отпред до филтъра на ладовия троиник кдето е и датчика за манометъра щот за налягането него бърка на 5см. ли е или на 55см. ама за температурата не е така,а на неговото място завих новия датчик за температура които вързах за ладовия уред за температура на водата като му смених и аз името,там датчика е точно на маслената магистрала и показанията му са доста по реални.Аз знам, че нищо не знам, но има хора и това не знаят.
Човек е 80% вода и ако няма мечти или цели в живота, това е просто една вертикална локва.
Коментар
-
Според мен няма начин маслото да ти се затопли по бързо от охлаждащата на двигателя. Много е вероятни термостата да не ти е в ред и да не затваря плътно. Провери дали ти загрява дебелият маркуч който излиза от термостата към радиатора преди стрелката да ти покаже 70-80 градуса. Ако затопля още преди тези градуси - си за термостат.
Коментар
-
white_shark написа:Ами ориг. датчик ми сълзеше масло от кабелната обувка и въобще го махнах.Навих тройника както го бях взел-с двата ладови датчика на него и си вързах тях.Иначе и с оригиналния би трябвало да работи според мен,защото лампата на таблото си работи с ладовия също.Ако някой извади сега някакви данни какво налягане трябва да има при различните обороти едноваловия мотор ще се радвам да ги сподели,за да видя дали показва коректноТеоритиците си лаят, голфа си върви!
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар