Колеги, намислил съм да си сложа уреди за измерването на налягането и температурата на маслото, моето табло е дигитално и ги няма на самото табло, но ще сложа от лада, на обикновеното табло има само уред за измерването на налягането, а моето няма значи трябва и аз да имам датчика, казаха ми да си сложа трипътник от лада и на него се завивали два датчика. Къде трябва да се сложи датчика за температурата на маслото или си го има ?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Датчик за налягане и температура на масло на Фиат Типо
Collapse
X
-
Да точно така трябва ти тройник от лада защото същия става на резбата където ти е закачен датчика за налягане на маслото. Поне за едновалка съм сигурен защото съм пробвал. Ето картинка на целия комплект - http://www.amavto.com/images/objects...ответно на едното място слагаш датчика за налягане, на другото за температура. Всичко може да се намери в лада форума или в някой магазин за лада авточасти.Попитай тука, от където намерих снимката: http://www.amavto.com/object.php?id=813||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
// Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //
-
xctr написа:Да точно така трябва ти тройник от лада защото същия става на резбата където ти е закачен датчика за налягане на маслото. Поне за едновалка съм сигурен защото съм пробвал. Ето картинка на целия комплект - http://www.amavto.com/images/objects...ответно на едното място слагаш датчика за налягане, на другото за температура. Всичко може да се намери в лада форума или в някой магазин за лада авточасти.Попитай тука, от където намерих снимката: http://www.amavto.com/object.php?id=813На очите си ли да вярвам не знам ... Дай малко повече информация, ако си запознат
Поздрави
Теоритиците си лаят, голфа си върви!
Коментар
-
Valiosport написа:Колега единия датчик мери налягането, а другия за лампата, нали така ?>>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->
Коментар
-
Valiosport написа:xctr написа:Да точно така трябва ти тройник от лада защото същия става на резбата където ти е закачен датчика за налягане на маслото. Поне за едновалка съм сигурен защото съм пробвал. Ето картинка на целия комплект - http://www.amavto.com/images/objects...ответно на едното място слагаш датчика за налягане, на другото за температура. Всичко може да се намери в лада форума или в някой магазин за лада авточасти.Попитай тука, от където намерих снимката: http://www.amavto.com/object.php?id=813На очите си ли да вярвам не знам ... Дай малко повече информация, ако си запознат
Поздрави
Все си мисля че няма да има проблем да се ползва водния при маслото със минуса че ще отчита само до 130, ама все пак говорим за ежедневен автомобил и ще му е достатъчно.
Относно лампата на таблото там мисля да направя няква врътка с реле от сигнала от датчика за налягане. А самия датчик за налягане на масло има едно краче от което подава сигнал, маса си взима от мотора. Водния е пак така.
||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
// Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //
Коментар
-
Да по скоро си прав. Не пробивай картера там няма как да вземеш налягане!! При двувалката е подходящо на конзолата където се завива филтъра или някъде по маслената помпа. Прегелдай дали има тапи някъде там.||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
// Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //
Коментар
-
xctr написа:Да по скоро си прав. Не пробивай картера там няма как да вземеш налягане!! При двувалката е подходящо на конзолата където се завива филтъра или някъде по маслената помпа. Прегелдай дали има тапи някъде там., често ме навява мисълта да си сложа 2 маркуча и маслен кулер
>>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->
Коментар
-
xctr написа:Да по скоро си прав. Не пробивай картера там няма как да вземеш налягане!! При двувалката е подходящо на конзолата където се завива филтъра или някъде по маслената помпа. Прегелдай дали има тапи някъде там.Теоритиците си лаят, голфа си върви!
Коментар
-
На едновалката има датчик за маслото в блока. Там се слага този двойника с болта от лада. За щастие резбата на кухия болт е същата като на датчика за лампата при типото.Ще се разровя за да намеря конзолата от двувалката. За нея не съм сигурен ама при помпата почи 100% имаше няква тапа или пробка дето е свободна. Би трябвало от там да може да се вземе. Joro ти какаво ще кажеш за тоя вариант?||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
// Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //
Коментар
-
xctr написа:На едновалката има датчик за маслото в блока. Там се слага този двойника с болта от лада. За щастие резбата на кухия болт е същата като на датчика за лампата при типото.Ще се разровя за да намеря конзолата от двувалката. За нея не съм сигурен ама при помпата почи 100% имаше няква тапа или пробка дето е свободна. Би трябвало от там да може да се вземе. Joro ти какаво ще кажеш за тоя вариант?Май по добре да се откажа от тези преправяния
Теоритиците си лаят, голфа си върви!
Коментар
-
Само не си взимай китайски щото са по-зле от ладовите!! Аз ладовите си ги харесвам защото са изкопирани от Veglia Borletti който са произвеждали и типовото табло.Така че най-добрия вариант е да търсиш в Лада Форума. VDO-то са хубави уреди, ама са скъпи а и там датчиците са по-дру ги.||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
// Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар