Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Датчик за налягане и температура на масло на Фиат Типо

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Датчик за налягане и температура на масло на Фиат Типо

    Колеги, намислил съм да си сложа уреди за измерването на налягането и температурата на маслото, моето табло е дигитално и ги няма на самото табло, но ще сложа от лада, на обикновеното табло има само уред за измерването на налягането, а моето няма значи трябва и аз да имам датчика, казаха ми да си сложа трипътник от лада и на него се завивали два датчика. Къде трябва да се сложи датчика за температурата на маслото или си го има ?
    Теоритиците си лаят, голфа си върви!

    #2
    Да точно така трябва ти тройник от лада защото същия става на резбата където ти е закачен датчика за налягане на маслото. Поне за едновалка съм сигурен защото съм пробвал. Ето картинка на целия комплект - http://www.amavto.com/images/objects...ответно на едното място слагаш датчика за налягане, на другото за температура. Всичко може да се намери в лада форума или в някой магазин за лада авточасти.Попитай тука, от където намерих снимката: http://www.amavto.com/object.php?id=813
    ||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
    // Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //

    Коментар


      #3
      xctr написа:
      Да точно така трябва ти тройник от лада защото същия става на резбата където ти е закачен датчика за налягане на маслото. Поне за едновалка съм сигурен защото съм пробвал. Ето картинка на целия комплект - http://www.amavto.com/images/objects...ответно на едното място слагаш датчика за налягане, на другото за температура. Всичко може да се намери в лада форума или в някой магазин за лада авточасти.Попитай тука, от където намерих снимката: http://www.amavto.com/object.php?id=813
      Koлега сега се връщам от магазина (специално за лада) и го нямат като резервна част този тройник и не са го получавали, казаха ми само втора употреба ... Вторият ми въпрос е типо с аналогово табло има датчик за налягането на маслото, а моето няма, откъде взима информация този датчик ? Третия ми въпрос е, таблото на Седичи има още един датчик който мери ТЕМЕРАТУРА на маслото, а в магазина ми казаха, че нямало кола с такъв датчик На очите си ли да вярвам не знам ... Дай малко повече информация, ако си запознат Поздрави
      Теоритиците си лаят, голфа си върви!

      Коментар


        #4
        Колега единия датчик мери налягането, а другия за лампата, нали така ?
        Теоритиците си лаят, голфа си върви!

        Коментар


          #5
          Valiosport написа:
          Колега единия датчик мери налягането, а другия за лампата, нали така ?
          М да и аз съм го виждал при лада тея с 4 то фарчета ... На мен сам и казвали пък , се слага комбиниран датчик , каква е истината...
          >>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->

          Коментар


            #6
            Valiosport написа:
            xctr написа:
            Да точно така трябва ти тройник от лада защото същия става на резбата където ти е закачен датчика за налягане на маслото. Поне за едновалка съм сигурен защото съм пробвал. Ето картинка на целия комплект - http://www.amavto.com/images/objects...ответно на едното място слагаш датчика за налягане, на другото за температура. Всичко може да се намери в лада форума или в някой магазин за лада авточасти.Попитай тука, от където намерих снимката: http://www.amavto.com/object.php?id=813
            Koлега сега се връщам от магазина (специално за лада) и го нямат като резервна част този тройник и не са го получавали, казаха ми само втора употреба ... Вторият ми въпрос е типо с аналогово табло има датчик за налягането на маслото, а моето няма, откъде взима информация този датчик ? Третия ми въпрос е, таблото на Седичи има още един датчик който мери ТЕМЕРАТУРА на маслото, а в магазина ми казаха, че нямало кола с такъв датчик На очите си ли да вярвам не знам ... Дай малко повече информация, ако си запознат Поздрави
            Хахахха е тея са били пълни палячовци щом са твърдяли че няма кола с датчик за темп на масло. При ладите може и да няма, но може да се ползва тоя за водата. Не мога да тръвдя със сигурност но точно при ладата тоя тройник е за това .. единия датчик е за показанията, другия за лампата.Аз лично имам тоя тройник + датчик налягане и темпратура със идеята да ги сложа на новия матор на ежедневката + ладовите уреди на стойка от ауди. Все си мисля че няма да има проблем да се ползва водния при маслото със минуса че ще отчита само до 130, ама все пак говорим за ежедневен автомобил и ще му е достатъчно. Относно лампата на таблото там мисля да направя няква врътка с реле от сигнала от датчика за налягане. А самия датчик за налягане на масло има едно краче от което подава сигнал, маса си взима от мотора. Водния е пак така.
            ||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
            // Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //

            Коментар


              #7
              Аз мисля да му разпробия главата или долу картера, някой правил ли го е и крие ли това някакви опасности. На кое викате тройник не знам, аз това от снимката ми прилича на ДВОЙНИК, не на ТРОЙНИК
              Теоритиците си лаят, голфа си върви!

              Коментар


                #8
                Да по скоро си прав. Не пробивай картера там няма как да вземеш налягане!! При двувалката е подходящо на конзолата където се завива филтъра или някъде по маслената помпа. Прегелдай дали има тапи някъде там.
                ||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
                // Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //

                Коментар


                  #9
                  xctr написа:
                  Да по скоро си прав. Не пробивай картера там няма как да вземеш налягане!! При двувалката е подходящо на конзолата където се завива филтъра или някъде по маслената помпа. Прегелдай дали има тапи някъде там.
                  при мене има 2 , често ме навява мисълта да си сложа 2 маркуча и маслен кулер
                  >>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->

                  Коментар


                    #10
                    xctr написа:
                    Да по скоро си прав. Не пробивай картера там няма как да вземеш налягане!! При двувалката е подходящо на конзолата където се завива филтъра или някъде по маслената помпа. Прегелдай дали има тапи някъде там.
                    То всичко е омазано и няма как да вида дали има. На твоето каза че си сложил на едновалката, къде си му завил датчиците, да завия и на мойто по същия начин ?
                    Теоритиците си лаят, голфа си върви!

                    Коментар


                      #11
                      Ако си с двувалов мотор снимай конзолата на масления филтър да въдим дали има нещо общо с на 1.8/2.0. Там има тапи за темп. на маслото. Иначе ти остава варианта с разпробиване на картера.
                      https://www.cialispascherfr24.com/

                      Коментар


                        #12
                        Joro написа:
                        Ако си с двувалов мотор снимай конзолата на масления филтър да въдим дали има нещо общо с на 1.8/2.0. Там има тапи за темп. на маслото. Иначе ти остава варианта с разпробиване на картера.
                        Двувалка е 1.8
                        Теоритиците си лаят, голфа си върви!

                        Коментар


                          #13
                          На едновалката има датчик за маслото в блока. Там се слага този двойника с болта от лада. За щастие резбата на кухия болт е същата като на датчика за лампата при типото.Ще се разровя за да намеря конзолата от двувалката. За нея не съм сигурен ама при помпата почи 100% имаше няква тапа или пробка дето е свободна. Би трябвало от там да може да се вземе. Joro ти какаво ще кажеш за тоя вариант?
                          ||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
                          // Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //

                          Коментар


                            #14
                            xctr написа:
                            На едновалката има датчик за маслото в блока. Там се слага този двойника с болта от лада. За щастие резбата на кухия болт е същата като на датчика за лампата при типото.Ще се разровя за да намеря конзолата от двувалката. За нея не съм сигурен ама при помпата почи 100% имаше няква тапа или пробка дето е свободна. Би трябвало от там да може да се вземе. Joro ти какаво ще кажеш за тоя вариант?
                            Ами уреди откъде да си взема ? Май по добре да се откажа от тези преправяния
                            Теоритиците си лаят, голфа си върви!

                            Коментар


                              #15
                              Само не си взимай китайски щото са по-зле от ладовите!! Аз ладовите си ги харесвам защото са изкопирани от Veglia Borletti който са произвеждали и типовото табло.Така че най-добрия вариант е да търсиш в Лада Форума. VDO-то са хубави уреди, ама са скъпи а и там датчиците са по-дру ги.
                              ||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
                              // Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //

                              Коментар

                              Working...
                              X