Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрическа схема на ПУНТО 1 (97 год)

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Електрическа схема на ПУНТО 1 (97 год)

    Здравейте колеги,нов съм във форума, тъй като взехме на жената въпросното пунто. Искам да му сложа ДРЛ и зумер за забравени светлини, но немога да намеря ел схема. На калниците пише 75, а отзад ЕXL.ще съм много благодарен ако ми дадете линк

    #2
    Защо ти е това? Когато изгасиш колата,фаровете трябва да гаснат също. Решението е да ги оставиш включени и да не ги закачаш повече.

    Коментар


      #3
      ето

      http://web.telecom.cz/rozsini/puntoMk1/fiat.htmили преведено http://translate.google.bg/translate...fiat.htmТук има всичко за ПУНТО най от долу има схемиДа на Пунто като се изгаси колата гасне всичко което е включено може касетофона само да остава -зависи как е вързан.Единствено ако врътнеш ключа обратно на паленето една позиция може да оставят габарити но не е желателно да се ползва ако патрона и клеимореда е изнесен.
      КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
      Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
      http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

      Коментар


        #4
        replayko написа:
        Защо ти е това? Когато изгасиш колата,фаровете трябва да гаснат също. Решението е да ги оставиш включени и да не ги закачаш повече.
        И да въртя стартера с включени къси? Мисля че ще стана абонат за лампи Н1. Мерси.

        Коментар


          #5
          кола

          На стартер нищо не работи освен само стартера това не е ГОЛФ . Ако те притеснява това сложи си модул за забавено включване като стартираш фаровете да се включва след 15 секундиhttp://www.lesibg.com/index.php?main...2%D0%B5-af-30/
          КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
          Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
          http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

          Коментар


            #6
            Колеги,на мен мидула не ми е проблем. Тъй като си го сглобих по темата от рено форума. Проблем ми е схемата за пунто, за да не ровя на тъмно. Иначе си монтирах такъв на дългите на авенсиса и свети на 30% супер е.Ако някой иска подробности за модула да пише.

            Коментар


              #7
              кола

              нали горе съм дал схеми http://web.telecom.cz/rozsini/puntoMk1/schema6.gifи от това http://www.napravisam.bg/forum/viewt...105&view=print
              КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
              Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
              http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

              Коментар


                #8
                Re: кола

                kluchar написа:
                А какво значат цифтире в блок 7 ( там от където идва плюса към лампите) и конкретмо 6 и 7?Мерси.Иначе и аз я намерих тая схема в една книга на полски, но той ми е далечен

                Коментар


                  #9
                  кола

                  Като преведеш горния ми линк от Чешки на БГ преди схемата има кои № за какво е Легенда за всички диаграми3 Запалване4 Включете в кормилната колона: A превключвател своя сигнал, рог бутона B, C предупреждение светлини ключ, D посока светлини индикатор и предупредителни светлини, LED E предупреждение светлина, F ключ паркинг / къси светлини, G Switch къси / главния лъч, H лъч мигач бутона , аз включите задната чистачка, L пред Бътън и задните остриета чистачки или чистачка и бутона фаровете за миене, ключ остриета M, N бутона обем контрол (+) (на волана), O контрол бутона обем (-) (на волана), P бутона, за да изберете честота (на колело), ​​Q, за да изберете обхват (на волана)5 Право странично насочена светлина6 Ляв сигнал своя страна7 Дистрибутор: E1 облекчение реле, рог реле E2, Relay E3 отоплението на задното стъкло8 Аксесоари Дистрибутор: E1 контрол централно заключване, електрическо управление E2 предни стъкла, ел. реле E3 (люк), E4 реле къси фарове и фарове, фарове за мъгла контрол E5, E6 релейни терминал фарове за мъгла и фарове за мъгла9 Кабелна връзка - Dashboard / пред вратата10 Кабелна връзка - Dashboard / водача врата11 Кабелна връзка - таблото / задната кабели12 Кабелна връзка - таблото / пред кабели13 Запалка14 Dashboard: Модул за чек-Panel, A1 вина спирачка, B габарит гориво, гориво резерват индикатор B1, C температурата на охлаждащата течност, C1 Максималната температура на охлаждащата течност габарит D, E Скоростомер, тахометър F, G борда часовник, H LED мигачи, че "ръчната спирачка" J маслото на двигателя лек натиск, L индикатор за спирачна течност, M ABS светлина вина предупреждение, N максимално налягане на пълнене, О, Светлина Накладки, Q "вода в горивния филтър" R The Open Door С Glow, T къси светлини, осветление T1 пиктограми светлина лъч U, V автоматична трансмисия вина предупредителна светлина, Z светлина Повреда на инжектиране предупреждение, LED Заряден ток X, Y Airbag светлина Повреда предупреждение15 Комплект ключове: B отоплението на задното стъкло, C Осветление пиктограми набор от ключове, терминал D LED фарове за мъгла, за включване на кабели E мъгла светлини, LED фарове за мъгла, F, G лампи Switch мъгла
                  КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                  Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                  http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                  Коментар


                    #10
                    Re: кола

                    Само у филми са вкарвате , колега го е казал оставяш ги пуснати и тва е карам я 5 години крушки несъм сменял или копувал ...
                    >>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->

                    Коментар


                      #11
                      кола

                      Има и друго решение .Слагаш светодиодни крушки и готово .Хем няма да гълта много ток хем няма да прави проблеми по инсталацията .
                      КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                      Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                      http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                      Коментар


                        #12
                        dimpex_01 написа:
                        Колеги,на мен мидула не ми е проблем. Тъй като си го сглобих по темата от рено форума. Проблем ми е схемата за пунто, за да не ровя на тъмно. Иначе си монтирах такъв на дългите на авенсиса и свети на 30% супер е.Ако някой иска подробности за модула да пише.
                        Ти си се справил с Advensis ,а с простото Пунто не можеш?Ами дай подробности за Адвенсиса.Може тогава да Ти се даде, акъл и за Пунтото.Бъзикам се де , на мен специално не ми трябва никое свързване . а и схема не ми е нужна.Отвори си пластмасата под кормилото и там , ще намериш 5-те кабела на свързването на модула си!Ама не се изхвърляй , че се справяш с Японска кола без схема , а с Италиянска не можеш без схема!И още нещо тъпо, за да се свърже DRL -модул- НЕ Е НУЖНА СХЕМА!А и при направата на DRL -модула ,дори и този ,който Ти си направил са нужни доста добри познания по ,програмиране ,направа на платка и т.н. да не изброявам..За свързването му са необходими само мултицет , игла, тинол, поялник и изолационна лента.Може да стане и само с мултицет , игла и изолационна лента.Нещо ме притеснява да разбираш от програмиране , а простото свързване на 5-кабела към постоянно токова верига да Ти куца?Я си признай , че тъмното Ти е много тъмно .Ако не Ти е много-голям проблема дай подробностти как си се справил с Адвенсиса?Ще почна да ги правя и много кинти ще изкарам от твоята помощ най-вероятно!!!!Нали се сещаш вече или не си се осетил на къде бия?За мен си само изхвъргач, чакаш на готово някой да Ти помогне , но поне да си беше свършил работата както си трябва?
                        [size=11]Croma 2000IE CHT,1991г./154C3.046/Компютър в колата с 3 операционни с-ми: Dos6.22 / WIN98/WINXP-SP3/Дъно-Canyon 6LEBMS-T.Процесор Пентиум 1G/Hz,Хард диск30G/лаптопски , Видео карта 64М/B,Ram 768М/B, Bтори акумулатор и UPS. Принтер Canon PIXMA TS305 на батерии . Хладилник на 12В. Соларен панел 3А/h.

                        Коментар


                          #13
                          ivka-1 написа:
                          dimpex_01 написа:
                          Колеги,на мен мидула не ми е проблем. Тъй като си го сглобих по темата от рено форума. Проблем ми е схемата за пунто, за да не ровя на тъмно. Иначе си монтирах такъв на дългите на авенсиса и свети на 30% супер е.Ако някой иска подробности за модула да пише.
                          Ти си се справил с Advensis ,а с простото Пунто не можеш?Ами дай подробности за Адвенсиса.Може тогава да Ти се даде, акъл и за Пунтото.Бъзикам се де , на мен специално не ми трябва никое свързване . а и схема не ми е нужна.Отвори си пластмасата под кормилото и там , ще намериш 5-те кабела на свързването на модула си!Ама не се изхвърляй , че се справяш с Японска кола без схема , а с Италиянска не можеш без схема!И още нещо тъпо, за да се свърже DRL -модул- НЕ Е НУЖНА СХЕМА!А и при направата на DRL -модула ,дори и този ,който Ти си направил са нужни доста добри познания по ,програмиране ,направа на платка и т.н. да не изброявам..За свързването му са необходими само мултицет , игла, тинол, поялник и изолационна лента.Може да стане и само с мултицет , игла и изолационна лента.Нещо ме притеснява да разбираш от програмиране , а простото свързване на 5-кабела към постоянно токова верига да Ти куца?Я си признай , че тъмното Ти е много тъмно .Ако не Ти е много-голям проблема дай подробностти как си се справил с Адвенсиса?Ще почна да ги правя и много кинти ще изкарам от твоята помощ най-вероятно!!!!Нали се сещаш вече или не си се осетил на къде бия?За мен си само изхвъргач, чакаш на готово някой да Ти помогне , но поне да си беше свършил работата както си трябва?
                          Здравей колега и благодаря за мнението.Относно тъмното, аз съм от хората които обичат да правят нещата както трябва и точно поради тази причина търся схема. Ако исках да ровя с мултицет, щях да дам 50 лева на кварталният алармаджия и той да твори и мърля ( подобен е монтирал алармата и в момента колата понякога се заключва след като я отключиш и отвориш врата или пък остава да свети лампата "CODE" на таблото. На старият собственик е обяснил че е ОК).Относно уменията ми, предлагам да погледнеш тук: http://toyotabg.net/viewtopic.php?f=...tart=165Или потърси мнения от мен (dimpex_01) в тойота форум.Друго място където можеш да провериш е форум рено, но там писах с ник LEON, тъй като нямах регистрация и ползвах на един колега от работата. Ето и за там линк:http://www.renault-bg.com/smf/index....желавам Ти лек, успешен ден и дано някога откриеш къде ти е проблема ( потърси и в себе си преди всичко), за да се заяждаш без причина.Благодаря на останалите колеги от форума за мненията.

                          Коментар


                            #14
                            кола

                            За алармата може да има реле да прекъсва някоя верига и за това да остава включен CODE .А за фаровете карай си е така както си е направена колата и няма да имаш проблеми.Другото е само излишни неща.
                            КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                            Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                            http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                            Коментар


                              #15
                              Re: кола

                              kluchar написа:
                              Има и друго решение .Слагаш светодиодни крушки и готово .Хем няма да гълта много ток хем няма да прави проблеми по инсталацията .
                              несам карал с такива но си е идея амъъъ цифра 30 лева (ламбъта)
                              >>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->

                              Коментар

                              Working...
                              X