Здравейте на всички, тези дни сменях скоростна кутия и тази вечер най-после закачиш всичко и запалих аз колата, всичко ОК, направи ми впечетление, че не ми свети лампата на акумулатора, и когато дам на контакт и когато запаля, както и да е не обърнах внимание и отидох малко да се повоза, скоростите сега са ми супер влизат cи лесно, обаче след известно време забелязах, че фаровете почнаха много слабо да светят (почти бяха огаснали), таблото почна много слабо да свети, колата започна да привърпва сякаш не и стига горивото, отидох на бензиностанцията и сипах гориво, обаче никаква промяна и не след дълго фиата огасна и до там Стартера изобщо не иска да го завърти. Бутнахме колата да запали на скорост и със адски мъки успях да се добера до нас, направи ми впечетление, че като мина на габарит и колата не гасне, дали е възможно да е генератора, или ако е той трябва да ми свети лампата за акумулатора, а на мен не ми свети ... Някакви идеи
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Не свети лампата на акумулатора
Collapse
X
-
VooDoo написа:Провери си добре кабелите-вероятно имаш хлабава връзка някъде или се губи масата. Провери и предпазителите. А може и генератора да е повреден. С волтметър може да го тестваш.Теоритиците си лаят, голфа си върви!
Коментар
-
Докато не светне лампата, няма да заработи и генератора ! Тя дава пусковия ток за електрониката и възбуждащата намотка при стартиране. Вероятни причини - откачен кабел от алтернатора, изгоряла крушка в таблото или по-малко вероятното - бушон, щом всичко друго си работи.Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Dido_Lyubenov написа:Докато не светне лампата, няма да заработи и генератора ! Тя дава пусковия ток за електрониката и възбуждащата намотка при стартиране. Вероятни причини - откачен кабел от алтернатора, изгоряла крушка в таблото или по-малко вероятното - бушон, щом всичко друго си работи.Теоритиците си лаят, голфа си върви!
Коментар
-
Valiosport написа:Dido_Lyubenov написа:Докато не светне лампата, няма да заработи и генератора ! Тя дава пусковия ток за електрониката и възбуждащата намотка при стартиране. Вероятни причини - откачен кабел от алтернатора, изгоряла крушка в таблото или по-малко вероятното - бушон, щом всичко друго си работи.Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
И още нещо да кажа - няма бушон за алтернатора. Първоначлно за да заработи, както вече писах, му е достатъчен тока през лампата, а тя се захранва през бушона за таблото. Тоест, ако е бушон, таблото също няма да работи.Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Dido_Lyubenov написа:И още нещо да кажа - няма бушон за алтернатора. Първоначлно за да заработи, както вече писах, му е достатъчен тока през лампата, а тя се захранва през бушона за таблото. Тоест, ако е бушон, таблото също няма да работи.Теоритиците си лаят, голфа си върви!
Коментар
-
Километража няма общо с лампата на алтернатора. Няма ли начин да прехвърлиш само датчика от старата кутия на новата ? Само гледай да са еднакви двата червяка, че иначе става голямо мазало.Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Dido_Lyubenov написа:Километража няма общо с лампата на алтернатора. Няма ли начин да прехвърлиш само датчика от старата кутия на новата ? Само гледай да са еднакви двата червяка, че иначе става голямо мазало.Теоритиците си лаят, голфа си върви!
Коментар
-
Valiosport написа:Проблема е решен колеги, кабелчето което отива в генератора (тънкото) се беше разместило, лампата на акумулатора си светна и вече всичко е ок, колата си работи хубаво, датчика също стана вече и километраж си имам. Благодаря на всички които помогнахаFiat palio 1.7td
Коментар
-
betuk написа:Valiosport написа:Проблема е решен колеги, кабелчето което отива в генератора (тънкото) се беше разместило, лампата на акумулатора си светна и вече всичко е ок, колата си работи хубаво, датчика също стана вече и километраж си имам. Благодаря на всички които помогнахаТеоритиците си лаят, голфа си върви!
Коментар
-
Valiosport написа:betuk написа:Valiosport написа:Проблема е решен колеги, кабелчето което отива в генератора (тънкото) се беше разместило, лампата на акумулатора си светна и вече всичко е ок, колата си работи хубаво, датчика също стана вече и километраж си имам. Благодаря на всички които помогнахаFiat palio 1.7td
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар