Fiat Bravo. През цялото време си мислех, че или крушката или бушон е изгорял за жабката, затова и не светеше. Понеже колата я взех наскоро, затова и си мислех така. Но днес отворих жабката и разглеждах внимателно. По принцип нали трябва да има една пъпка някъде (може би от ляво се пада, понеже има дупка при мен там), която като се натисне, да изключи лампето при затварянето на жабката или нещо такова. Общо взето, имам дупка там и тая пъпка не я виждам никъде. Отворих крушката, тя е здрава, дори я смених с нова. Пробвах всички бушони, крушката не светна. Стигнах до мисълта, че предишните собственици са преебали пъпката, която е изключвала крушката при затварянето на жабката и накрая са направили нещо , с което да прекъснат тока към крушката на жабката. Кабела го дърпам, изглежда си добре сложен. Къде да търся проблема и какво може да са направили най-вероятно?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем с крушката на жабката?
Collapse
X
-
Ето в тази тема има снимка на плафона за жабката с бутон.http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...r=asc&start=15Bravo 1.6 / 16
-
http://forum.fiat-bg.org/files/24022...Говориш за тази снимка? Та къде е бутона? Не идва въобще ток до жабката... не знам от къде да започна, след като съм свършил с бушоните от ляво на шофьор седалката.Говориш за извитото горе от дясно, че е бутона?Fiat Bravo 1.8 16V 96'
Коментар
-
Отворих лампето и сега загледах, че тази шайба я нямам на плафона? Допрех с едно бушонче, за да мога да допра 2-те странишни ламаринки и крушката светна. Накратко вече знам, че с една шайба ще ми свети крушката, но как ще се гаси? Обмислям идеята да направя ръчно ключе за пускане и гасене? Кажете вие как е оригиналното? Съмнява ме жабката да свети постоянно фабрично...Fiat Bravo 1.8 16V 96'
Коментар
-
qnkov написа:Отворих лампето и сега загледах, че тази шайба я нямам на плафона? Допрех с едно бушонче, за да мога да допра 2-те странишни ламаринки и крушката светна. Накратко вече знам, че с една шайба ще ми свети крушката, но как ще се гаси? Обмислям идеята да направя ръчно ключе за пускане и гасене? Кажете вие как е оригиналното? Съмнява ме жабката да свети постоянно фабрично...Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
S_BANKOV написа:qnkov написа:Отворих лампето и сега загледах, че тази шайба я нямам на плафона? Допрех с едно бушонче, за да мога да допра 2-те странишни ламаринки и крушката светна. Накратко вече знам, че с една шайба ще ми свети крушката, но как ще се гаси? Обмислям идеята да направя ръчно ключе за пускане и гасене? Кажете вие как е оригиналното? Съмнява ме жабката да свети постоянно фабрично...Fiat Marea Weekend 1.9 jtd 110 SX- еmzo power
Коментар
-
dobrujanetza написа:Мисълта ми е,че няма никакви допълнителни бутони и ключета. Лампата свети даже и при затворена жабка, само ключа да е на позиция "кпнтакт".Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
Оригинално затваряйки жабката има един лост който притиска бутона/ блокировката/ и лампата гасне,Fiat Bravo 1.8 16V 96'
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар