Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с крушката на жабката?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем с крушката на жабката?

    Fiat Bravo. През цялото време си мислех, че или крушката или бушон е изгорял за жабката, затова и не светеше. Понеже колата я взех наскоро, затова и си мислех така. Но днес отворих жабката и разглеждах внимателно. По принцип нали трябва да има една пъпка някъде (може би от ляво се пада, понеже има дупка при мен там), която като се натисне, да изключи лампето при затварянето на жабката или нещо такова. Общо взето, имам дупка там и тая пъпка не я виждам никъде. Отворих крушката, тя е здрава, дори я смених с нова. Пробвах всички бушони, крушката не светна. Стигнах до мисълта, че предишните собственици са преебали пъпката, която е изключвала крушката при затварянето на жабката и накрая са направили нещо , с което да прекъснат тока към крушката на жабката. Кабела го дърпам, изглежда си добре сложен. Къде да търся проблема и какво може да са направили най-вероятно?
    Fiat Bravo 1.8 16V 96'

    #2
    Ето в тази тема има снимка на плафона за жабката с бутон.http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...r=asc&start=15
    Bravo 1.6 / 16

    Коментар


      #3
      http://forum.fiat-bg.org/files/24022...Говориш за тази снимка? Та къде е бутона? Не идва въобще ток до жабката... не знам от къде да започна, след като съм свършил с бушоните от ляво на шофьор седалката.Говориш за извитото горе от дясно, че е бутона?
      Fiat Bravo 1.8 16V 96'

      Коментар


        #4
        Бутона е това дето е като шайба.Няма как да го видиш без да извадиш плафона или цялата жабка.
        FIAT FORUM BULGARIA
        Ракията е над политиката

        Видео от Италфест 2011

        Коментар


          #5
          Ма чакайте, тая жабка нали не се пуска с бутон? По принцип я отваряш и светка, нали така? Не е да натискаш някакъв бутон на самият плафон и да светне или нещо такова. Ще взема да снимам накрая тая жабка. Просто ми се струва, че е прекъснато напрежението към нея...
          Fiat Bravo 1.8 16V 96'

          Коментар


            #6
            Вземи една отвертка и си разглоби жабката за 5 минутки.Ще ти се изясни как действа и ако се налага ще почистиш въпросният механизъм.
            FIAT FORUM BULGARIA
            Ракията е над политиката

            Видео от Италфест 2011

            Коментар


              #7
              Хм, по принцип по плафона няма нищо нередно, вадих го... слагах нова крушка и т.н., но не светка. Ще разглобя жабката и ще разгледам нещата пак.
              Fiat Bravo 1.8 16V 96'

              Коментар


                #8
                Отворих лампето и сега загледах, че тази шайба я нямам на плафона? Допрех с едно бушонче, за да мога да допра 2-те странишни ламаринки и крушката светна. Накратко вече знам, че с една шайба ще ми свети крушката, но как ще се гаси? Обмислям идеята да направя ръчно ключе за пускане и гасене? Кажете вие как е оригиналното? Съмнява ме жабката да свети постоянно фабрично...
                Fiat Bravo 1.8 16V 96'

                Коментар


                  #9
                  Ми явно е счупена тази част. Виж да не е изпаднала някъде вътре. Иначе, или ново плафонче, или ръчно копче. Ама по-добре ново плафонче. Виж в раздела продава авточасти.
                  00' Bravo 105 JTD

                  Коментар


                    #10
                    qnkov написа:
                    Отворих лампето и сега загледах, че тази шайба я нямам на плафона? Допрех с едно бушонче, за да мога да допра 2-те странишни ламаринки и крушката светна. Накратко вече знам, че с една шайба ще ми свети крушката, но как ще се гаси? Обмислям идеята да направя ръчно ключе за пускане и гасене? Кажете вие как е оригиналното? Съмнява ме жабката да свети постоянно фабрично...
                    Оригинално затваряйки жабката има един лост който притиска бутона/ блокировката/ и лампата гасне, там имаш постоянен плюс и мисля че идваше от запалката ама не помня вече. Разглоби жабката с една къса кръстата отверка става за 2 минути/ Краси е писал 5 ама сигурно е пил и бира / и извади плафона, много често се случва да прекъсне от изкривявание на самата жабка.
                    Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                    (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                    Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                    Коментар


                      #11
                      S_BANKOV написа:
                      qnkov написа:
                      Отворих лампето и сега загледах, че тази шайба я нямам на плафона? Допрех с едно бушонче, за да мога да допра 2-те странишни ламаринки и крушката светна. Накратко вече знам, че с една шайба ще ми свети крушката, но как ще се гаси? Обмислям идеята да направя ръчно ключе за пускане и гасене? Кажете вие как е оригиналното? Съмнява ме жабката да свети постоянно фабрично...
                      Оригинално затваряйки жабката има един лост който притиска бутона/ блокировката/ и лампата гасне, там имаш постоянен плюс и мисля че идваше от запалката ама не помня вече. Разглоби жабката с една къса кръстата отверка става за 2 минути/ Краси е писал 5 ама сигурно е пил и бира / и извади плафона, много често се случва да прекъсне от изкривявание на самата жабка.
                      Вариант 2 - На колата от подписа лампата в жабката светва/ изгасва със завъртането на контактния ключ.
                      Fiat Marea Weekend 1.9 jtd 110 SX- еmzo power

                      Коментар


                        #12
                        Много си прав ако не е на контакт няма да светне изобщо
                        Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                        (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                        Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                        Коментар


                          #13
                          Мисълта ми е,че няма никакви допълнителни бутони и ключета. Лампата свети даже и при затворена жабка, само ключа да е на позиция "кпнтакт".
                          Fiat Marea Weekend 1.9 jtd 110 SX- еmzo power

                          Коментар


                            #14
                            dobrujanetza написа:
                            Мисълта ми е,че няма никакви допълнителни бутони и ключета. Лампата свети даже и при затворена жабка, само ключа да е на позиция "кпнтакт".
                            Ако е така съм 100% сигурен че някой е присобявал плафон от багажник на браво същия е но просто няма палец
                            Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                            (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                            Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                            Коментар


                              #15
                              Оригинално затваряйки жабката има един лост който притиска бутона/ блокировката/ и лампата гасне,
                              Къде се намира този лост и кой бутон притиска, за да може лампето да огасне, за да видя при мен дали ги има. Аз обмислям там където я няма шайбата (двете пластинки, които трябва да имат допир) да взема да пойна по едно кабелче с ключе от тези дето ги има по количките на батерии. Да го изкарам навън да го сложа някак отстрани на жабката отвътре. Щракам си бутончето и фазата тръгва. Нещо такова...Отделен въпрос:Понеже запалката работи само на контакт (говоря лично за трансмитера) има ли някакво специално пускане на директен ток към запалката да има и без контакт, за да си пусна трансмитера? Понеже мисля да го дам на един човек да ми го направи това, но не е от най-големите спецове, но го е правил и преди това. И така...
                              Fiat Bravo 1.8 16V 96'

                              Коментар

                              Working...
                              X