Здравейте, имам една идея, съпътствана с няколко въпроса след това. Намерих си в един сайт подложки за отопление на седалките, но са го направили хорицата със захранване от запалката и ако искам да затопля предните седалки едновременно, шансът не е на моя страна. Аз искам да си ги вържа на постоянна инсталация(иначе подгревите си имат свой собствени копчета за вкл/изкл). Та на въпроса - как да си пусна инсталацията точно, трябва ли тези работки да минават през някакво реле или става с директно връзване от акумулатора, като задължително се сложи някакъв бушон от около 10-15А(защото по непотвърдено инфо, консумацията на всеки един от подгревите била около 5-6А) и ако си трябва реле - какво точно да е то. Ако някой си има на идея как точно да го скалъпя, без да си запаля колата - да споделя. Благодаря Ви предварително
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
отпление на седалки за брава
Collapse
X
-
За бушона ДА трябва да го има, но релето обикновено се слага да разтовариш ключа, та зависи какъв ключ ще използваш, ако отговаря на ампеража не ти трябва реле.FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.
-
ами става въпрос за това http://www.redline-tuning.com/magazi...a-sedalka.html и ще му използвам неговите копчета, просто искам да си има изградена инсталация, а не постоянно да го боцкам в запалкатаvasilaki87
FIAT BRAVA - 1.6 16V - 103HP - 11.1995 г.
Коментар
-
Изведи си инсталация от захранването на запалката през тунела на скоростния лост и ръчната и си сложи изводи някъде в страни на тунела, можеи бутоните да си монтирашКара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
Ето какво сътворих миналата зима: Калъфа е същият като този който си дал на сайта, на FK Automotive. С два степена на отопление е, което е хубаво.Относно изработката, взех ток от запалката, като за всяка седалка той минава през 5А бушон. До колкото си спомням на втора степен му даваха 40W мощност на нагревателя, така че се обезмисли и слагането на релета за копчетата. Също си взех двуцветни диоди, и малко резистори. Също термосвиваем шлаух, кабелни обувки, малко кабели, и около 3-4 часа работа свързване, запояване и т.н. Тъпото е, че не го довърших. Просто изведох двата кабела от двете страни на подлакътника, като следващото което исках да направя е да съблека седалките, да разпоря калъфите и да монтирам нагревателите вътре, като тази процедура е описана в този PDF.Вместо това монтирах по една женска/мъжка букса с три извода, и слагам и свалям калъфа когато си искам, и на коя страна си искам . И честно да кажа, в момента не ми се занимава. Единственото хубаво е, че запалката ми е свободна, и не ми се мотаят кабели около скоростният лост. Дойде ли студа, слагам калъфа, бодвам го в "контакта", и си свиркам.
Коментар
-
nikolce, по същият начин си го направих, но за разлика от теб ползвам 4 диода. Имам само един проблем - като пробвам копчетата без нагревателите, диодите си светят според позицията на ключа, но когато свържа и нагревателите, както и да го вкл., все светват диодите и за двете позиции - за слабо и за силно затопляне. На какво може да се дължи товаvasilaki87
FIAT BRAVA - 1.6 16V - 103HP - 11.1995 г.
Коментар
-
В средата влиза +, на двата края излиза + за първа и за втора степен. От клемата на + резистора с диода и се свързва с минуса. Предполага се, че ключът като се цъкне за първата или втората степен, си подава ток само към съответната страна, но не би трябвало да светват и 2-та диода, от което следва, че не мога да разбера на едно ли работи, на две ли, като го свържа към акумулатора и да е без нагревателите, диодите си светят както си трябва. Да не би вътре нещо да не е като хоратаvasilaki87
FIAT BRAVA - 1.6 16V - 103HP - 11.1995 г.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар