Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с ел.стъклото на шофьорската врата Брава 1,2 1999г.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем с ел.стъклото на шофьорската врата Брава 1,2 1999г.

    Здравейте на всички,Вчера при затваряне на стъклото се чу някакво превъртане на зъбчатка във вратата и стъклото неможе да се затвори (затвори с много зор и с моя помощ,като дърпах нагоре)Днес разглобих кората на вратата и пробвах, но се чува пак същото ръмжене.Затваря до някаде и после трябва да му се помогне,един вид неможах да разбера нищо.Затова искам да попитам как изобщо се сменява тази машинкака и дали мога това да го направя сам или трябва сервиз.Благодаря предварително
    Fiat 1,2 16V 83 к.с. HSX gas

    #2
    естествено че можеш и сам ,но ако искаш мога да ти дам машинка + механизма + монтаж за 50лв.

    Коментар


      #3
      Скоро имах същия проблем, механизма ми се развали ( не подлежи на ремонт), но намерих механизма заедно с моторчето от колега във форума за 15 лв. Колегата е от Пловдив. Ако искаш мога да ти кажа кой е , а относно монтажа и демонтажа ще ти обесня лично аз как става, не е сложно, работа за 30 мин е.
      Play Golf ,but not drive golf!!!
      Brava 1,6 16V 99' с ФОБОС
      C4 1,4 16V 2007- Stag 300 Premium

      Коментар


        #4
        Alex_RT написа:
        Скоро имах същия проблем, механизма ми се развали ( не подлежи на ремонт), но намерих механизма заедно с моторчето от колега във форума за 15 лв. Колегата е от Пловдив. Ако искаш мога да ти кажа кой е , а относно монтажа и демонтажа ще ти обесня лично аз как става, не е сложно, работа за 30 мин е.
        Много ще ти бъдя благодарен ако ми обясниш относно монтажа,че за първи път ми се случва.
        Fiat 1,2 16V 83 к.с. HSX gas

        Коментар


          #5
          Като цяло монтажа не е нищо сложно. Всичко започва със свалянето на кората, ти писа по-горе, че знаеш това как става , така че няма да обеснявам в подробности. След като вземеш новия стар механизъм е добре да го смажеш, защото не се знае и той дали не е пътник. Тази операция не отнема много време. Отвори на зъбния механизъм капачето с кръстата отвертка , намажи с грес, ако няма вътре такава и затвори, жилата с смазваш масълце и готово. Прозорецът е монтиран за механизма на една дупка, в която влиза една пластмасова втулка и от другата страна е защипана с пластмасова щипка. След като стигнеш до момента в който можеш вече да сваляш прозореца първо го смъкваш до средата, закачаш захранването към другия механизъм, който вече си смазал. Този механизъм и него го смъкваш до около средата. След това откачаш захранването от новия стар механизъм , откачаш кората и следва демонтаж на прозореца. На механизма ще видиш къде е щипката, която държи прозореца. След като си свалил прозореца развиваш мисля че бяха 3 болта и освобождаваш механизъма от корпуса на вратата, следва откачане на прозореца от механизма. Това е най-важната операция в цялата процедура, добре е да имаш човек който да придържа и помага при нужда. Първо бъркаш с ръка от другата страна на прозореца и издърпваш законтрящата щипка, след което прозореца ще видиш че може да се извади от шпилката. Важно - НЕ НАПЪВАЙ прекалено много, защото ще счупиш прозореца, след като извадиш шпилката от прозореца посредством леко напъване (избутване на прозореца в посока навън а шпилката посока навътре (към теб) и наместване на прозореца и на механизма от теб и твоя евентуален помощник, то той остава свободен и се издърпва нагоре,тогава вадиш разваления механизъм и слагаш новия и монтажа е по обратен ред. Аз лично си сложих малко масло във водачите на прозореца на самата врата с цел да върви по-леко, дали имаше нужда и ефект не мога да кажа, тъй като не знам дали от новия механизъм или от смазването прозорецът се движи по-лесно.Дано съм бил ясен в обясненията си и дано успея да помогна.Успех !
          Play Golf ,but not drive golf!!!
          Brava 1,6 16V 99' с ФОБОС
          C4 1,4 16V 2007- Stag 300 Premium

          Коментар


            #6
            Alex_RT написа:
            Като цяло монтажа не е нищо сложно. Всичко започва със свалянето на кората, ти писа по-горе, че знаеш това как става , така че няма да обеснявам в подробности. След като вземеш новия стар механизъм е добре да го смажеш, защото не се знае и той дали не е пътник. Тази операция не отнема много време. Отвори на зъбния механизъм капачето с кръстата отвертка , намажи с грес, ако няма вътре такава и затвори, жилата с смазваш масълце и готово. Прозорецът е монтиран за механизма на една дупка, в която влиза една пластмасова втулка и от другата страна е защипана с пластмасова щипка. След като стигнеш до момента в който можеш вече да сваляш прозореца, закачаш захранването към другия механизъм, който вече си смазал. Този механизъм и него го смъкваш до около средата. След това откачаш захранването от новия стар механизъм , откачаш кората и следва демонтаж на прозореца. На механизма ще видиш къде е щипката, която държи прозореца. След като си свалил прозореца развиваш мисля че бяха 3 болта и освобождаваш механизъма от корпуса на вратата, следва откачане на прозореца от механизма. Това е най-важната операция в цялата процедура, добре е да имаш човек който да придържа и помага при нужда. Първо бъркаш с ръка от другата страна на прозореца и издърпваш законтрящата щипка, след което прозореца ще видиш че може да се извади от шпилката. Важно - НЕ НАПЪВАЙ прекалено много, защото ще счупиш прозореца, след като извадиш шпилката от прозореца посредством леко напъване (избутване на прозореца в посока навън а шпилката посока навътре (към теб) и наместване на прозореца и на механизма от теб и твоя евентуален помощник, то той остава свободен и се издърпва нагоре,тогава вадиш разваления механизъм и слагаш новия и монтажа е по обратен ред. Аз лично си сложих малко масло във водачите на прозореца на самата врата с цел да върви по-леко, дали имаше нужда и ефект не мога да кажа, тъй като не знам дали от новия механизъм или от смазването прозорецът се движи по-лесно.Дано съм бил ясен в обясненията си и дано успея да помогна.Успех !
            Много ти благодаря колега.Като се опарича малко ще я взема машинката и по твоето упътване ще се опитам да я сменя.Ще пиша по-нататък в форума
            Fiat 1,2 16V 83 к.с. HSX gas

            Коментар


              #7
              Ако от 6раво машинката е същата ти я предлагам за 10лв. (и ако това е което ти тря6ва)
              Ex Fiat 126P
              Ex Fiat Tipo 1.6 DOHC 1989
              Ex Fiat Bravo 1.6 16V 1997
              Alfa Romeo 147 1.6 TS
              Не ми работи буква Б на лаптопа, изпи 1 бира. Затова я пиша с 6.

              Коментар


                #8
                trace написа:
                Ако от 6раво машинката е същата ти я предлагам за 10лв. (и ако това е което ти тря6ва)Благодаря ти колега за офертата,но не съм сигурен дали ще стане.Ще се поинтересувам и ако става ще ти званна.
                Fiat 1,2 16V 83 к.с. HSX gas

                Коментар


                  #9
                  същата е на всички. вземай я спокойно.
                  браво 1,6/90 - 09 г.

                  Коментар

                  Working...
                  X