Здравейте на всички,Вчера при затваряне на стъклото се чу някакво превъртане на зъбчатка във вратата и стъклото неможе да се затвори (затвори с много зор и с моя помощ,като дърпах нагоре)Днес разглобих кората на вратата и пробвах, но се чува пак същото ръмжене.Затваря до някаде и после трябва да му се помогне,един вид неможах да разбера нищо.Затова искам да попитам как изобщо се сменява тази машинкака и дали мога това да го направя сам или трябва сервиз.Благодаря предварително
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем с ел.стъклото на шофьорската врата Брава 1,2 1999г.
Collapse
X
-
Скоро имах същия проблем, механизма ми се развали ( не подлежи на ремонт), но намерих механизма заедно с моторчето от колега във форума за 15 лв. Колегата е от Пловдив. Ако искаш мога да ти кажа кой е , а относно монтажа и демонтажа ще ти обесня лично аз как става, не е сложно, работа за 30 мин е.Play Golf ,but not drive golf!!!
Brava 1,6 16V 99' с ФОБОС
C4 1,4 16V 2007- Stag 300 Premium
Коментар
-
Alex_RT написа:Скоро имах същия проблем, механизма ми се развали ( не подлежи на ремонт), но намерих механизма заедно с моторчето от колега във форума за 15 лв. Колегата е от Пловдив. Ако искаш мога да ти кажа кой е , а относно монтажа и демонтажа ще ти обесня лично аз как става, не е сложно, работа за 30 мин е.Fiat 1,2 16V 83 к.с. HSX gas
Коментар
-
Като цяло монтажа не е нищо сложно. Всичко започва със свалянето на кората, ти писа по-горе, че знаеш това как става , така че няма да обеснявам в подробности. След като вземеш новия стар механизъм е добре да го смажеш, защото не се знае и той дали не е пътник. Тази операция не отнема много време. Отвори на зъбния механизъм капачето с кръстата отвертка , намажи с грес, ако няма вътре такава и затвори, жилата с смазваш масълце и готово. Прозорецът е монтиран за механизма на една дупка, в която влиза една пластмасова втулка и от другата страна е защипана с пластмасова щипка. След като стигнеш до момента в който можеш вече да сваляш прозореца първо го смъкваш до средата, закачаш захранването към другия механизъм, който вече си смазал. Този механизъм и него го смъкваш до около средата. След това откачаш захранването от новия стар механизъм , откачаш кората и следва демонтаж на прозореца. На механизма ще видиш къде е щипката, която държи прозореца. След като си свалил прозореца развиваш мисля че бяха 3 болта и освобождаваш механизъма от корпуса на вратата, следва откачане на прозореца от механизма. Това е най-важната операция в цялата процедура, добре е да имаш човек който да придържа и помага при нужда. Първо бъркаш с ръка от другата страна на прозореца и издърпваш законтрящата щипка, след което прозореца ще видиш че може да се извади от шпилката. Важно - НЕ НАПЪВАЙ прекалено много, защото ще счупиш прозореца, след като извадиш шпилката от прозореца посредством леко напъване (избутване на прозореца в посока навън а шпилката посока навътре (към теб) и наместване на прозореца и на механизма от теб и твоя евентуален помощник, то той остава свободен и се издърпва нагоре,тогава вадиш разваления механизъм и слагаш новия и монтажа е по обратен ред. Аз лично си сложих малко масло във водачите на прозореца на самата врата с цел да върви по-леко, дали имаше нужда и ефект не мога да кажа, тъй като не знам дали от новия механизъм или от смазването прозорецът се движи по-лесно.Дано съм бил ясен в обясненията си и дано успея да помогна.Успех !Play Golf ,but not drive golf!!!
Brava 1,6 16V 99' с ФОБОС
C4 1,4 16V 2007- Stag 300 Premium
Коментар
-
Alex_RT написа:Като цяло монтажа не е нищо сложно. Всичко започва със свалянето на кората, ти писа по-горе, че знаеш това как става , така че няма да обеснявам в подробности. След като вземеш новия стар механизъм е добре да го смажеш, защото не се знае и той дали не е пътник. Тази операция не отнема много време. Отвори на зъбния механизъм капачето с кръстата отвертка , намажи с грес, ако няма вътре такава и затвори, жилата с смазваш масълце и готово. Прозорецът е монтиран за механизма на една дупка, в която влиза една пластмасова втулка и от другата страна е защипана с пластмасова щипка. След като стигнеш до момента в който можеш вече да сваляш прозореца, закачаш захранването към другия механизъм, който вече си смазал. Този механизъм и него го смъкваш до около средата. След това откачаш захранването от новия стар механизъм , откачаш кората и следва демонтаж на прозореца. На механизма ще видиш къде е щипката, която държи прозореца. След като си свалил прозореца развиваш мисля че бяха 3 болта и освобождаваш механизъма от корпуса на вратата, следва откачане на прозореца от механизма. Това е най-важната операция в цялата процедура, добре е да имаш човек който да придържа и помага при нужда. Първо бъркаш с ръка от другата страна на прозореца и издърпваш законтрящата щипка, след което прозореца ще видиш че може да се извади от шпилката. Важно - НЕ НАПЪВАЙ прекалено много, защото ще счупиш прозореца, след като извадиш шпилката от прозореца посредством леко напъване (избутване на прозореца в посока навън а шпилката посока навътре (към теб) и наместване на прозореца и на механизма от теб и твоя евентуален помощник, то той остава свободен и се издърпва нагоре,тогава вадиш разваления механизъм и слагаш новия и монтажа е по обратен ред. Аз лично си сложих малко масло във водачите на прозореца на самата врата с цел да върви по-леко, дали имаше нужда и ефект не мога да кажа, тъй като не знам дали от новия механизъм или от смазването прозорецът се движи по-лесно.Дано съм бил ясен в обясненията си и дано успея да помогна.Успех !Fiat 1,2 16V 83 к.с. HSX gas
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар