Здравейте колеги,Появи ми се проблем с алтернатора на Вектрата. Нищо, че не е Фиат, но и при двете марки проблемите вероятно са сходни.Днес по време на движение изведнъж всички уреди на таблото спряха да отчитат, след това светнаха едно след друго АБС и Airbag-а, но НЕ светната лампата, че акумулатора не зарежда. След като угасих колата повече не пожела да запали. Премерих акумулатора имаше 11.8V, но неможеше да даде ток, за да завърти стартера. Запалих с друг акумулатор и премерих зареждането на празен ход без консуматори 13.7V. С включени фарове, нагревател на прозореца, климатик и вентилатор на макс 12.9V. Аномалията се получава при средни и високи обороти, напрежението за секунди скачаше до около 17V, после пада до 12V, след това 13.5V-15V-14 и така нататък. Въпросът ми проблем с диодния блок ли имам или реле регулатор или пък нещо друго.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем с алтернатор.
Collapse
X
-
Може да е лоша връзка диодния блок , или реле регулатора и в него износени четки .Трябва да се провери, къде точно е проблема .Или хлабави връзки!!!Давам пример от друга кола Fiat Croma2 ie-91г, която според мен е години напред от твоята , но това е лично мое мнение на клима , на комп., на касетофон , на усилвател и на DRL , зарежда ми 2акумулатора единия 65а/h , а другия 16A/h, със .13,7V.Без компа и вентилатора на климатроника 14,4V.Това са напрежения на обороти 800-900/мин.Комп. - пояснявам -това е домашен комп . с консумация 5А/h. и монитор с консумация 1,6А/h.Генератора е 110А/h.[size=11]Croma 2000IE CHT,1991г./154C3.046/Компютър в колата с 3 операционни с-ми: Dos6.22 / WIN98/WINXP-SP3/Дъно-Canyon 6LEBMS-T.Процесор Пентиум 1G/Hz,Хард диск30G/лаптопски , Видео карта 64М/B,Ram 768М/B, Bтори акумулатор и UPS. Принтер Canon PIXMA TS305 на батерии . Хладилник на 12В. Соларен панел 3А/h.
-
В крайна сметка не търсихме къде точно е проблема, тъй като колата трябваше да се кара. Освен това достъпа до генератора е силно ограничен и не става да се сваля в домашни условия за експерименти. Сложихме рециклиран срещу стария плюс доплащане.Opel Astra J B14NET LPG / Daihatsu Terios
Chevrolet Aveo
Коментар
-
Kemaloff написа:В крайна сметка не търсихме къде точно е проблема, тъй като колата трябваше да се кара. Освен това достъпа до генератора е силно ограничен и не става да се сваля в домашни условия за експерименти. Сложихме рециклиран срещу стария плюс доплащане.[size=11]Croma 2000IE CHT,1991г./154C3.046/Компютър в колата с 3 операционни с-ми: Dos6.22 / WIN98/WINXP-SP3/Дъно-Canyon 6LEBMS-T.Процесор Пентиум 1G/Hz,Хард диск30G/лаптопски , Видео карта 64М/B,Ram 768М/B, Bтори акумулатор и UPS. Принтер Canon PIXMA TS305 на батерии . Хладилник на 12В. Соларен панел 3А/h.
Коментар
-
ivka-1 написа:Kemaloff написа:В крайна сметка не търсихме къде точно е проблема, тъй като колата трябваше да се кара. Освен това достъпа до генератора е силно ограничен и не става да се сваля в домашни условия за експерименти. Сложихме рециклиран срещу стария плюс доплащане.Opel Astra J B14NET LPG / Daihatsu Terios
Chevrolet Aveo
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар