Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с алтернатор.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем с алтернатор.

    Здравейте колеги,Появи ми се проблем с алтернатора на Вектрата. Нищо, че не е Фиат, но и при двете марки проблемите вероятно са сходни.Днес по време на движение изведнъж всички уреди на таблото спряха да отчитат, след това светнаха едно след друго АБС и Airbag-а, но НЕ светната лампата, че акумулатора не зарежда. След като угасих колата повече не пожела да запали. Премерих акумулатора имаше 11.8V, но неможеше да даде ток, за да завърти стартера. Запалих с друг акумулатор и премерих зареждането на празен ход без консуматори 13.7V. С включени фарове, нагревател на прозореца, климатик и вентилатор на макс 12.9V. Аномалията се получава при средни и високи обороти, напрежението за секунди скачаше до около 17V, после пада до 12V, след това 13.5V-15V-14 и така нататък. Въпросът ми проблем с диодния блок ли имам или реле регулатор или пък нещо друго.
    Opel Astra J B14NET LPG / Daihatsu Terios
    Chevrolet Aveo

    #2
    Може да е лоша връзка диодния блок , или реле регулатора и в него износени четки .Трябва да се провери, къде точно е проблема .Или хлабави връзки!!!Давам пример от друга кола Fiat Croma2 ie-91г, която според мен е години напред от твоята , но това е лично мое мнение на клима , на комп., на касетофон , на усилвател и на DRL , зарежда ми 2акумулатора единия 65а/h , а другия 16A/h, със .13,7V.Без компа и вентилатора на климатроника 14,4V.Това са напрежения на обороти 800-900/мин.Комп. - пояснявам -това е домашен комп . с консумация 5А/h. и монитор с консумация 1,6А/h.Генератора е 110А/h.
    [size=11]Croma 2000IE CHT,1991г./154C3.046/Компютър в колата с 3 операционни с-ми: Dos6.22 / WIN98/WINXP-SP3/Дъно-Canyon 6LEBMS-T.Процесор Пентиум 1G/Hz,Хард диск30G/лаптопски , Видео карта 64М/B,Ram 768М/B, Bтори акумулатор и UPS. Принтер Canon PIXMA TS305 на батерии . Хладилник на 12В. Соларен панел 3А/h.

    Коментар


      #3
      В крайна сметка не търсихме къде точно е проблема, тъй като колата трябваше да се кара. Освен това достъпа до генератора е силно ограничен и не става да се сваля в домашни условия за експерименти. Сложихме рециклиран срещу стария плюс доплащане.
      Opel Astra J B14NET LPG / Daihatsu Terios
      Chevrolet Aveo

      Коментар


        #4
        Kemaloff написа:
        В крайна сметка не търсихме къде точно е проблема, тъй като колата трябваше да се кара. Освен това достъпа до генератора е силно ограничен и не става да се сваля в домашни условия за експерименти. Сложихме рециклиран срещу стария плюс доплащане.
        Да, това е най- бързото решение на проблема и аз имам тази възможност и така процедирам обикновено и по възможност, но я имам и при мен времето е ценно , ама много , но целта е къде точно е проблема , за спорта , ако искаш да го наречем така и е нужно , според мен , поне да намериш , ако искаш де , къде е точно проблема?За спорта говорим, и за темата , т.е . къде е малкото проблемче в големия алтернатор.
        [size=11]Croma 2000IE CHT,1991г./154C3.046/Компютър в колата с 3 операционни с-ми: Dos6.22 / WIN98/WINXP-SP3/Дъно-Canyon 6LEBMS-T.Процесор Пентиум 1G/Hz,Хард диск30G/лаптопски , Видео карта 64М/B,Ram 768М/B, Bтори акумулатор и UPS. Принтер Canon PIXMA TS305 на батерии . Хладилник на 12В. Соларен панел 3А/h.

        Коментар


          #5
          ivka-1 написа:
          Kemaloff написа:
          В крайна сметка не търсихме къде точно е проблема, тъй като колата трябваше да се кара. Освен това достъпа до генератора е силно ограничен и не става да се сваля в домашни условия за експерименти. Сложихме рециклиран срещу стария плюс доплащане.
          Да, това е най- бързото решение на проблема и аз имам тази възможност и така процедирам обикновено и по възможност, но я имам и при мен времето е ценно , ама много , но целта е къде точно е проблема , за спорта , ако искаш да го наречем така и е нужно , според мен , поне да намериш , ако искаш де , къде е точно проблема?За спорта говорим, и за темата , т.е . къде е малкото проблемче в големия алтернатор.
          Съгласен съм колега, за учебна цел. Но и аз нямам време да се занимавам. Пък и в този момент това беше и най евтиното решение. А вече дори и да искам да се заиграя е невъзможно, защото както казах стария алтернатор го замених за новия с доплащане.
          Opel Astra J B14NET LPG / Daihatsu Terios
          Chevrolet Aveo

          Коментар

          Working...
          X