pioneer 306c написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
скапа ми се генератора
Collapse
X
-
[size=11]Croma 2000IE CHT,1991г./154C3.046/Компютър в колата с 3 операционни с-ми: Dos6.22 / WIN98/WINXP-SP3/Дъно-Canyon 6LEBMS-T.Процесор Пентиум 1G/Hz,Хард диск30G/лаптопски , Видео карта 64М/B,Ram 768М/B, Bтори акумулатор и UPS. Принтер Canon PIXMA TS305 на батерии . Хладилник на 12В. Соларен панел 3А/h.
-
Добре .....спирам ако е станала грешка Пренавивали са ми преди години както споменах 2 статора и цифрата беше приблизително 80лв за двата. Алтернаторите бяха бош 120А работят си предполагам и до ден днешен. Единия беше на моя кола другия на приятел. За изгаряне или за набутване може да ти се вижда така
Коментар
-
pioneer 306c написа:Добре .....спирам ако е станала грешка Пренавивали са ми преди години както споменах 2 статора и цифрата беше приблизително 80лв за двата. Алтернаторите бяха бош 120А работят си предполагам и до ден днешен. Единия беше на моя кола другия на приятел. За изгаряне или за набутване може да ти се вижда така[size=11]Croma 2000IE CHT,1991г./154C3.046/Компютър в колата с 3 операционни с-ми: Dos6.22 / WIN98/WINXP-SP3/Дъно-Canyon 6LEBMS-T.Процесор Пентиум 1G/Hz,Хард диск30G/лаптопски , Видео карта 64М/B,Ram 768М/B, Bтори акумулатор и UPS. Принтер Canon PIXMA TS305 на батерии . Хладилник на 12В. Соларен панел 3А/h.
Коментар
-
ivka-1 написа:pioneer 306c написа:Добре .....спирам ако е станала грешка Пренавивали са ми преди години както споменах 2 статора и цифрата беше приблизително 80лв за двата. Алтернаторите бяха бош 120А работят си предполагам и до ден днешен. Единия беше на моя кола другия на приятел. За изгаряне или за набутване може да ти се вижда така
Коментар
-
Re: скапа ми се генератора
avent написа:ЗдравейтеДнес ми се прецака генератора. Вчера замириса след като пуснах фаровете,климатика и вентилатора и след малко пуснах прозорците да излезни топлия въздух. След 2 минути ми замириса на смрад. Сутринта запали малко мудно/завъртя мудно но запали/. След 1 час само се помъчи и край, замерихме заряда но нямаше такъв. подадоха ми ток запали и лампичката на таблото си изгасна но незарежда. Свалиха генератора : статора се е спекъл чак калая кадето е запояван за плочката го няма. Незнам колко ампера. Гледам в Тек Док-а че ги има за климатик и без климатик и сечудя нали са ми праснали за без? Всяка година го правя и точно така ми се скапва като пусна климатика и стаклата и край с него.Fiat Coupe 1.8
Поведението на пътя е ПРЯКО отражение на възпитанието на всеки водач.
Коментар
-
Нещо съм абсолютен новак във форума,ама нещо се "дерете" на лична основа май?Иначе,лично съм пренавивал ротор,при това и "калерката"(изолационната макаричка) съм правил!то беше отдавна,някакво Пони(хюндай ли,деу ли...беше).Трябва си пресичка за разглобяване на роторчето.Днес си въстанових алтернатор на Нисан,"измушил" изправител,набих друг диод(имам елемент-подходящ,оригинала е залят директно в плочката),мисълта мие че е възможно да се "побългари" почти всичко,ама това в случай че цената на ново е ..."си е таковало онаковата"-ей го на скромното генераторче на нисана,с вградена вакуум-помпа,има-няма 250-300 евра...(ново,в някакъв сайт гледах,старо няма откъде-колата е 26 годишна!).За баланс-ами нека си е разбалансиран ротора,няма как да го правя,а и няма ядове.Всичко е правено в "надомни" условия,но все пак съм "на ти" с техниката и електротехниката.Та не разбрах,за какво точно се спори?Има и добри фирми за ремонт,например Францизкюп....П.С...ха,навремето имаше един виц:коя е най-дългата резервна част в автомобила..?!!Нее,не е кардана,а точно намотката на ротора на алтернатора...нам’си колко метра била..." Па вие казвате-не се сменяло..."Науката започва с измерването..."
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар