Здравей те преди няколко месеца си купих чисто нов акумулатор , работи перфектно но забелязах напоследък че от горе където са врътките се овлажнява . Стои влажно , намокрено от какво се получава така и какво да правя Благодаря !До сега съм ползвал само сухи акумулатори и не съм се сблъсквал с такъв проблем ! Това нормално ли е и какво се прави в този случай ! Благодаря !
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем с акумулатор
Collapse
X
-
Да не отварям нова тема ще ползвам тази ако не е проблем разбира се При мен е същото. Не съм сигурен че презарежда защото ми дава на студена кола 14.0В зарядно напрежение, а на загряла към 13.7. Непрекъснато е мокър и всяко лято доливам дестилираа вода.а и ми нагарят клемите яко особено масата. даже само масата Плюса си е наред. Мязах я с грес, с масло, с контактен спрей, какво ли не и пак така. дайте някакви съвети моля че вече не се издържа Акумулаора съм го купувал нов преди 2 години Искра.Фиат Мареа 1.6 16v, 99 г.
182A4.000 IAW49F
LPG - Lovato EasyFast
----------------------------
"Има две неща които са безкрайни, вселената и човешката глупост, ... но не съм много сигурен за вселената", А. Айнщайн
Коментар
-
Едно време ИСКРА-та бяха доста добри акумулатори ама явно са ги развалили. Масата се окислява много при акумулатори които са стари и скоро ще издадат багажа. Електролита вече им е замърсен и затова по често кипят. Зареждането ти е в нормални граници, но все пак при възможност провери го колко е и с друг акумулатор който си сигурен че е изправен.Chrysler Voyager 2.5TD/ 2000г.
ex. Fiat Tempra /`91 / 1.9TDS
Коментар
-
Мерси за отговора. На старата кола също бех сискра. Освен че бяха добри, а и евтини също. за топва и за тази взех такъв. Ако намяря такъв малък ще пробвам с него (по книжка е 44Ач). иначе си работи няма проблем. Нито зимата нито лятото. Пали, върти си. Напрежението му на разкачено е към 12.6-12.8В. Не съм го пробвал до колко пада при палене. Но явно си е зле защото там където съм стегнал клемата за онова оловно парче за което се хваща (клямата на самия акумулатор) и е направило дупки. Всеки път все повече и повече затягам и то изяжда оловото. даже сега като чистих забелязах, че клемата за масата е станал от медна , леко розова от отлаганията.странна работа. до сега не бах чувал аннякой така чак да му окислява и то само масата.Фиат Мареа 1.6 16v, 99 г.
182A4.000 IAW49F
LPG - Lovato EasyFast
----------------------------
"Има две неща които са безкрайни, вселената и човешката глупост, ... но не съм много сигурен за вселената", А. Айнщайн
Коментар
-
Преди години брат ми си беше купил кола и акумулатора беше нов Искра в гаранция. Кара си я 7 години и си я продаде с същия акумулатор без видими признаци да се скапва. А преди това дали е бил на няколко месеца или година нямам си на идея, само това помня че беше в гаранция. Затова съм с впечатление че са добри. Иначе добре е да го закараш на майстор да ти излее нова клема на самия акумулатор. Мисля че е към 5-10лв. Че ще дойде момент стягаш и пак не е достатъчно и се почва с разни подложки, ламаринки и т.н. На стари акумулатори които вече не са първа младост така започва едната клема да се окислява, едно бяло като скреж става и медните клеми стават розови и по лесно се чупят. Ама не виждам какво друго можеш да направиш. Иначе е добре акумулатора да е с по-голям капацитет, нищо че са ти предписали 44Аh. В някои случаи се съобразяват и с климата за където е колата и за по студен климат се препоръчват малко по-големи. Пък тука напоследък зимите станаха студенички.Chrysler Voyager 2.5TD/ 2000г.
ex. Fiat Tempra /`91 / 1.9TDS
Коментар
-
еми ще търся за тестове, че зима иде благодаря още веднъж за съветите !!!иначе симптомите са 1:1. едно като варовик отлагане, порозовяване на клемата изяждане на оловната клема на акумулатора. същите неща.Фиат Мареа 1.6 16v, 99 г.
182A4.000 IAW49F
LPG - Lovato EasyFast
----------------------------
"Има две неща които са безкрайни, вселената и човешката глупост, ... но не съм много сигурен за вселената", А. Айнщайн
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар