Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Търся помощ за резултатите от диагностика на Мареа 1.9 TD

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Търся помощ за резултатите от диагностика на Мареа 1.9 TD

    така направих си диагностика отчете ми няколко грешки и като за първи път веднага ги изтрих без да прочета от какво са и другото което е забравих да сменя езика на програмата на БГ и сега са на Чешки ето какви са грешките ако може да ми кажете от какво са :ECU ISO Code: 2C 86 02 16 1F8.8.2012 г. 20:50:58 ч.CONNECTED TO: FIAT MAREA 1.9 TD100Lucas DPNC Diesel Injection (TD100)--------------------------------------------------------------Kód ISO: 2C 86 02 16 1FČíslo výkresu FIAT: 046551222Verze softwaru: _D5m__AE$_Verze hardwaru: BRok výroby: 65Týden výroby: 04ЧЕТЕНЕ НА ГРЕШКИТЕ:1: 12 - Řízený Vstřikovač The ECU does not receive the start of injection signal from the injector with needle lift sensor, and is not able to monitor the actual injection timing.This may be caused by:1) an open, short or weak contact in the injector to the ECU circuit.2) faulty injector needle lift sensor3) a mechanical fault in this injector or in the injection pump (electronic advance actuator)Please Note: These injectors are calibrated at the factory, and an adjustment or repair may lead to incorrect Start of Injection signalПричината за тази грешка е Прек. връзка / Няма сигнал / Актив. възд. възгл.Текущото състояние е Броячът на грешките е 02: 02 - Poloha pedálu plynuAnomaly on the accelerator pedal position information. Check connectios and wirings, sensor supply and sensor signal.REMARK: the relevant sensor is usually mounted on the gas control lever located on the pump.Причината за тази грешка е Ниска ст-стТекущото състояние е Броячът на грешките е 03: 05 - Napětí baterieAnomaly on the indicated supply voltage (+15, +30, etc..), the value has exceeded the minimum or maximum threshold: Check among the positive and negative supply pins on the wires bundle connector of the ECU if the voltage is always regularly present; the engine being on the electrical charges enabled, check also the alternator good functioningПричината за тази грешка е Ниска ст-стТекущото състояние е Броячът на грешките е 04: 14Причината за тази грешка е Ниска ст-стТекущото състояние е Броячът на грешките е 05: 06 - Měřic průtokuAnomaly on the information of the inlet air quantity, defective flow meter or SC problems or interrupted circuit. Check:1) continuity and insulation of wires from the sensor connector to the ECU wires bundle connector2) sensor supply from the ECU as well as the good condition of connectors and plugs3) the tightness on the pneumatic circuit from the sensor to the suction manifold4) signal emitted on the basis of the inlet air quantityNOTE: In some cases of catalysed cars, pin 1 of the flow meter might be disconnected.Причината за тази грешка е Ниска ст-стТекущото състояние е Броячът на грешките е 0ИЗЧИСТВАНЕ НА ГРЕШКИТЕ...ЧЕТЕНЕ НА ГРЕШКИТЕ:Няма грешкиОтделено от друга тема.Модераторски екип на Fiat-bg.org

    #2
    колега, всички броячи са нули, значи тия грешки ги няма поне от 5 паления на колата. ако това ти е първата диагностика с триене на грешки от години, покарай една седмица и виж пак какво има. тогава ще го мислим. и при мен беше такова стълпотворение първия път, после 2 години не видях грешка.п.с. не мисля, че в тая тема му е мястото на това.
    браво 1,6/90 - 09 г.

    Коментар

    Working...
    X