Здравейте! Карам Fiat Punto II (2001г.) 1.2 бензин. Малко време след като го купих забелязах, че при опит за запалване часовникът ми се рестартира, заедно с радиото(чува се нещо като тъп удар). След известно време сервото на волана почна да работи по желание (ту-работи, ту- не работи), седмица след това се отказа напълно.Забелязах, че имам окисление по минуса на акумулатора и след като го изчистих и смених клемата, всичко се оправи. Но това беше временно. След време почна да прави същите проблеми, без да има окисление. От миналата седмица се появи пък ново двайсе - пали когато си пожелае. При завъртане на ключа - таблото угасва и със голям зор прави оборот - два. Паля на скорост - поработи малко и забравям за този проблем. След няколко дена, след същата процедура (палене на скорост) проблема не се оправи и отидох при майстор - той провери алтернатора (зареждал слабо, но точно на границата за достатъчно), провери акумулатора (има ток). Прегледа масата, която е към двигателя, отви болта, поразмърда я, след това зави пак и колата взе, че пална. Мислех, че проблема е решен, но днес е старата песен на нов глас - колата я палнах на скорост.П.С.: Сервото ми гасне и в движение от време на време... малко е стряскащо.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
НЕОТРКИВАЕМ ПРОБЛЕМ: Маса/Алтернатор/Акумулатор ?!?!
Collapse
X
-
Като за начало си оправи зареждането - при запален двигател на празен ход с включени къси, парно на 2-ра степен не трябва да е под 13.8 волта в никакъв случай. После така както го обясняваш ми се струва че акумулатора ти е пътник или имаш нещо което му яде тока всяка нощ и като сложим и лошо зареждане на сутринта няма никой. Провери си също и другата клема на акумулатора, както и свръзките към таблото с бушоните.Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше
-
Проверени са и двете клеми, почистени, изрядни. Връзките към таблото за бушоните също. Съмнявам се акумулатора да ми е пътник, тъй като 2 седмици след като я взех, й сложих 230w усилвател с 12’’ бас и ми се е случвало на няколко пъти да държи по час свирене на макс. мощност при угасен двигател. Проблемите се появиха по-късно. Преди малко забелязах, че при включване на фаровете оборотите падат с около 100.Сложил съм копче и всеки път като паркирам колата вечер, изключвам усилвателя.Допълнителен въпрос: При повреден алтернатор, кое е по-доброто решение - друг (от блъсната кола) или поправка не текущия.Puntooooo
Коментар
-
Съвет от мен - не включвай консуматори без да е запалена колата, особено музика. След това акумулатора е изтощен и така товариш алтернатора след това да го зарежда и му скъсяваш живота, а може ида си е отишъл. Също дори и при запалена кола като удари баса консумацията се покачва рязко и спокойно релето на алтернатора е пътник - заради това не се дава ток на друга кола като твоята е запалена, винаги първо гасиш.Та искам да ти кажа, че колата не е направена за такива консуматори.Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше
Коментар
-
Ми днес долях акумулатора, че имаше нужда. Прегледах всички маси де що намерих. Погрижих се за двете клеми като за принцеси. Сега уж се е закрепила, ще гледам тия няколко дни да не пускам музика, фарове и всякакви консуматори да се позареди акумулуатора, но тъй като очаквам утре сутринта да ми направи същия проблем, ще пиша отново...Puntooooo
Коментар
-
Имам същия проблем. Колата пали на четвърт оборот винаги. Един ден след преход Пловдив - София ме спряха на входа на софия полицаите. След проверката (5-6 мин) опитах да запаля и дедовия... Едвам прави един бавен оборот и гасне всичко. След 5-6 опита поизчаках, огледах клемите, бяха здраво затегнати и опитах отново. Запали все едно не е имало проблем. И така понякога, обикновено след дълги преходи се случва да не иска да запали все едно няма ток, а реално не е така
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар