Колеги , имам следния проблем , значи преди 3-4 години когато взех колата , си беше наред всичко.Като дам на контакт на бензин и дюзата на инжектора гаснеше след 10 сек. До тука добре. Обаче след време колата претарпя смяна на бобина , и отказа да захранва бензиновата помпа ... Квот са я праили майсторите незнам , но констатирали ,че ЕЦУто било за ремонт ала бала ... И извели един минус за релето при двигателя за едно от кабелчетата .Когато го има тоз минус помпата бензиновата си ми работи , колата си пали и така нататак ,обаче чек-а (дюзата на таблото не гасне свети си постоянно).Забелязах ,че когато помпата ми няма захраване прекъсна тоз минус за релето или прекасна плуса на помпата от бушона (или казано просто помпата ми не работи) Чек-а (дюзата) си гасне след 10 сек ... Та ако си направя едно отделно захраване на помпата от контакта с бушон няма ли да ми реши проблема?Имам и друго реле ,(тва голямото бялото при двигателя) ама незнам колко е здраво ...
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
За електрониката на Пунто 1.1 ...
Collapse
X
Реклама
Collapse
Коментар