Днес мои клиент на който му монтирах лед дневни светлини(със сертификат) е ходил до КАТ Бургас специално да пита дали е разрешено да се движи с тея светлини които съм му сложил.Отговора е :ДА МОЖЕ стига да са включени заедно с габаритите на колата.......
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Дневни светлини Браво, Брава, Марея
Collapse
X
-
Тука като говорим за фаровете реших да не пускам друга тема, а до пусна една идея /някой може вече да го е направил/ за разтоварвенето на ключа на запалването и превключвателя на светлините. Всичко започна от загубените дълги и къси на една брава. Имахме един цял блок с ръчките, който подлежеше на ремонт. Ремонта се оказа елементарен, беше се стопила една пластмаса, но не фатално, която подава на светлинния клаксон и на дълги. Ремонтирахме го и тествахме, надявайки се че нещо подобно е станало с оригиналния модул, добре че не го свалихме, но ударихме дървото. След дълго лутане, разглобяване и вълшебните думички..., това ни отне 3 дена след работно време, при поредното закачане изведнъж късите проблеснака, оказа се че куплунга към модула прави беля и по-точно син с бял /по-горе съм писал за него/ изолацията беше започнала да потъмнява, но навътре в куплунга и затова не сме го забелязали. Тогава решихме да разтоварим модула с релета, ето и схемата по която стана. Релетата са с червено нормално отворени от 15 А нагоре, оригиналната схема не се променя, само се прекъсват кабелите за дълги и къси преди бушоните.FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.
Коментар
-
Само да обясня, аз имах до преди няколко месеца такива дневни светлини и цяла зима съм карал само с тях- никакви фарове.Минал съм над 10к километри из страната и никой не ми е правил проблеми, че карам само с дневните.Дори не ги бях сложил по описание( на някакви си сантиметри от земята, пък от тавана не знам си още какво).Само трябва да има едно листче в комплекта, че са по европейските изисквания и тн.Имам и снимка в галерията как стоят на Фиат Пунто Мк2. Струваха 70 лева и бяха със сертификата, внимайвате да не се набутате с китайските цигании за по 30-40 лева.
Коментар
-
Интересно ми е как сигурно да си докарам това в ръцете http://kingsco.en.alibaba.com/produc...D_SKD_011.html Ако някой има свежи идеи да споделя
Коментар
-
Hristian_Aleksiev написа:Познавам поне 3-ма които карат на къси повече от 2 години. нито са сменили акумулатори, нито крушки. карат същите таралясници като нашите на по 15-18 години. така че както каза Бат Красьо караме на къси и толкоз и едно извинение към Оги за изтърваната главна букваSteliyan's Life!
FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000
Коментар
-
Абе от цялата тая работа най много печели Лук Ойл Имаш по голяма консумация----> имаш по голям разход. Това еАз съм с лупи с ксенон на къси и на дълги и съм преправил системата като съм добавил и едно реле време което ги включва след 10сек.Но е добре да се направят колите ни с лед Дневни та на Златев пак да му е гадно.
Коментар
-
Здравейте колеги искам да ви запитам дали ще бърка ел. системата начина по които съм си направил фаровете да се включват сами та начина е следния : на динамото (алтернатора) има едно кабелче което му викат за лампата от него вземам + които подавам към реле което вече подава ток към светлините с директен + от АБ. Питам ви защото чух че щяло да бърка самото реле в алтернатора и да започне дами презарежда АБ или да изгори някои диод това че вземам ток от това кабелче за лампата на алтернатора
Коментар
-
dogydog написа:Здравейте колеги искам да ви запитам дали ще бърка ел. системата начина по които съм си направил фаровете да се включват сами та начина е следния : на динамото (алтернатора) има едно кабелче което му викат за лампата от него вземам + които подавам към реле което вече подава ток към светлините с директен + от АБ. Питам ви защото чух че щяло да бърка самото реле в алтернатора и да започне дами презарежда АБ или да изгори някои диод това че вземам ток от това кабелче за лампата на алтернатораFIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.
Коментар
-
NikMar написа:За намотката на релето от генератора да вземеш е правилно, но директен + от АБ - забрави, така може да се запалиш, че и една пожарна пяна няма да ти стигне, + вземи от реле 317 на горепосочената схема, той е червен и е за късите светлини, включва ги когато се включат дългите. Тази схема е за Брава, за твоето Пунто, предполагам е нещо подобно."За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)
Коментар
-
Synthy написа:NikMar написа:За намотката на релето от генератора да вземеш е правилно, но директен + от АБ - забрави, така може да се запалиш, че и една пожарна пяна няма да ти стигне, + вземи от реле 317 на горепосочената схема, той е червен и е за късите светлини, включва ги когато се включат дългите. Тази схема е за Брава, за твоето Пунто, предполагам е нещо подобно.
Коментар
-
ogi28b написа:Synthy написа:NikMar написа:За намотката на релето от генератора да вземеш е правилно, но директен + от АБ - забрави, така може да се запалиш, че и една пожарна пяна няма да ти стигне, + вземи от реле 317 на горепосочената схема, той е червен и е за късите светлини, включва ги когато се включат дългите. Тази схема е за Брава, за твоето Пунто, предполагам е нещо подобно.FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.
Коментар
-
Лампата не е ли захранена с +12, а алтернаторът да и дава маса? Ако го свържеш преди алтернатора, по кабел, който дава ’-’ на лампата, няма ли да се получи последователно свързване на лампата и релето?Ред.: абе пих много бира и не мисля като пиша, ама нямам право даа си трия поста, затова нека стои, ама не го вземайте предвид, моля!
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар