Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Дневни светлини Браво, Брава, Марея

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    има и трети вариант . гледах някъде из форума имаше питане. става въпрос за няккаво малко устройство което ти пали само дългите и то при 30% мощност. 35 лева струвало. мисля че е дожър вариант за тези които не им се дава повечко пари
    Fiat Croma 1.9 JTD '06 150hp
    Ex. Fiat Bravo SX 1.4 12v '97

    Коментар


      #17
      Не става въпрос за консумацията, дали е 10w или 100w все още не съм с електромер. Дори и най-евтиния акумулатор би изкарал 2-3 години така че не става въпрос за пестене на ток а за някакви алтернативи, добри или не толкова добри, за нашие автомобили на които предполагам че заводски не е предвидено да са с непрекъснато пуснати светлини. А за мощните LED крушки мисля че при рефлекторните фарове на браво,брава на които габарита е при късите може и да се получи нещо, но при прожекторните с лупата варианта с габарити отпада и понеже съм ги сменял с прожекторни като много хора във форума и търся някакъв приемлив вариант
      Opel Astra Coupe Bertone Turbo Z20LET 200 hp
      Fiat Bravo 1.6 16v 118 hp ПРОДАДЕН !!!

      Коментар


        #18
        biricata написа:
        Не става въпрос за консумацията, дали е 10w или 100w все още не съм с електромер. Дори и най-евтиния акумулатор би изкарал 2-3 години така че не става въпрос за пестене на ток а за някакви алтернативи, добри или не толкова добри, за нашие автомобили на които предполагам че заводски не е предвидено да са с непрекъснато пуснати светлини. А за мощните LED крушки мисля че при рефлекторните фарове на браво,брава на които габарита е при късите може и да се получи нещо, но при прожекторните с лупата варианта с габарити отпада и понеже съм ги сменял с прожекторни като много хора във форума и търся някакъв приемлив вариант
        2 грешки имаш. Едната е, че определено си на електромер - разбирай бензиноколонката, която ти отчита зареденото гориво. Това е електромерът на колата ти, макар и извън нея. Акумулаторът няма нищо общо, ама абсолютно нищо. Той служи за да задвижи стартера и впоследствие - да гаси пиковете на алтернатора, които могат да надминат 80 волта. Втората е, че нашите автомобили (визирам този от профила ти) имат предвиден изход +12 В за непрекъснато пуснати светлини на буксата на светлините, която се включва на конзолата с лостовете зад волана. Този изход работи, когато врътката ти е на позиция 0 и идеята е той да захранва дневни светлини. Светлините, които са захранени през този изход - светят само те, без габарити, без светлинки на номера. Демек - врътката за светлините има изход и на трите си позиции, нищо, че едната е с изрисувана нула, там посто не е свързан кабел.

        Коментар


          #19
          ogi28b написа:
          biricata написа:
          Не става въпрос за консумацията, дали е 10w или 100w все още не съм с електромер. Дори и най-евтиния акумулатор би изкарал 2-3 години така че не става въпрос за пестене на ток а за някакви алтернативи, добри или не толкова добри, за нашие автомобили на които предполагам че заводски не е предвидено да са с непрекъснато пуснати светлини. А за мощните LED крушки мисля че при рефлекторните фарове на браво,брава на които габарита е при късите може и да се получи нещо, но при прожекторните с лупата варианта с габарити отпада и понеже съм ги сменял с прожекторни като много хора във форума и търся някакъв приемлив вариант
          2 грешки имаш. Едната е, че определено си на електромер - разбирай бензиноколонката, която ти отчита зареденото гориво. Това е електромерът на колата ти, макар и извън нея. Акумулаторът няма нищо общо, ама абсолютно нищо. Той служи за да задвижи стартера и впоследствие - да гаси пиковете на алтернатора, които могат да надминат 80 волта. Втората е, че нашите автомобили (визирам този от профила ти) имат предвиден изход +12 В за непрекъснато пуснати светлини на буксата на светлините, която се включва на конзолата с лостовете зад волана. Този изход работи, когато врътката ти е на позиция 0 и идеята е той да захранва дневни светлини. Светлините, които са захранени през този изход - светят само те, без габарити, без светлинки на номера. Демек - врътката за светлините има изход и на трите си позиции, нищо, че едната е с изрисувана нула, там посто не е свързан кабел.
          интересно!!! оги искаш да кажеш че има начин да вържем късите или каквото и да било друго през ключа когато той е на положение 0? и втори въпрос: сега карам с постоянно включени фарове. за наш късмет италианеца го направил като завъртим стартера фаровете и всичко останало което харчи ток да прекъсва, което облекчава акумулатора и удължава животът му. както и да е АБ в момента не ни интересува. разкажи малко повече за този изход
          Fiat Croma 1.9 JTD '06 150hp
          Ex. Fiat Bravo SX 1.4 12v '97

          Коментар


            #20
            Hristian_Aleksiev написа:
            интересно!!! оги искаш да кажеш че има начин да вържем късите или каквото и да било друго през ключа когато той е на положение 0? и втори въпрос: сега карам с постоянно включени фарове. за наш късмет италианеца го направил като завъртим стартера фаровете и всичко останало което харчи ток да прекъсва, което облекчава акумулатора и удължава животът му. както и да е АБ в момента не ни интересува. разкажи малко повече за този изход
            На куплунга за светлините средния кабел е синьо с бяло за него става въпрос, той взема от контактния ключ също синьо и бяло и има + когато се даде на контакт. На куплунга от долу нагоре са: дълги, къси, празен, +12 в. за къси/дълги, празен, габарит, +12 за габарит.
            FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
            Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

            Коментар


              #21
              ясно, мерси колега
              Fiat Croma 1.9 JTD '06 150hp
              Ex. Fiat Bravo SX 1.4 12v '97

              Коментар


                #22
                Има модул за автоматично включване на светлините определено от теб време след даване на контакт и на колкото % решиш на толкова ще светят фаровете,на които светлини(къси,дълги,халогени) искаш на тях връзваш.Нагласяш го да речем на 20сек. и след даване на контакт минават 20сек. вече си запалил и светват късите на 50% примерно и светят само те,без габарити(дори и задни) и без всякакви други светлини(това е при положение 0 на лостчето).Когато завъртиш да си включиш късите модула изключва и си се включват стандартните светлини.
                Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde 2.0 16V T.S. 150hp

                Коментар


                  #23
                  Hristian_Aleksiev написа:
                  ogi28b написа:
                  biricata написа:
                  Не става въпрос за консумацията, дали е 10w или 100w все още не съм с електромер. Дори и най-евтиния акумулатор би изкарал 2-3 години така че не става въпрос за пестене на ток а за някакви алтернативи, добри или не толкова добри, за нашие автомобили на които предполагам че заводски не е предвидено да са с непрекъснато пуснати светлини. А за мощните LED крушки мисля че при рефлекторните фарове на браво,брава на които габарита е при късите може и да се получи нещо, но при прожекторните с лупата варианта с габарити отпада и понеже съм ги сменял с прожекторни като много хора във форума и търся някакъв приемлив вариант
                  2 грешки имаш. Едната е, че определено си на електромер - разбирай бензиноколонката, която ти отчита зареденото гориво. Това е електромерът на колата ти, макар и извън нея. Акумулаторът няма нищо общо, ама абсолютно нищо. Той служи за да задвижи стартера и впоследствие - да гаси пиковете на алтернатора, които могат да надминат 80 волта. Втората е, че нашите автомобили (визирам този от профила ти) имат предвиден изход +12 В за непрекъснато пуснати светлини на буксата на светлините, която се включва на конзолата с лостовете зад волана. Този изход работи, когато врътката ти е на позиция 0 и идеята е той да захранва дневни светлини. Светлините, които са захранени през този изход - светят само те, без габарити, без светлинки на номера. Демек - врътката за светлините има изход и на трите си позиции, нищо, че едната е с изрисувана нула, там посто не е свързан кабел.
                  интересно!!! оги искаш да кажеш че има начин да вържем късите или каквото и да било друго през ключа когато той е на положение 0? и втори въпрос: сега карам с постоянно включени фарове. за наш късмет италианеца го направил като завъртим стартера фаровете и всичко останало което харчи ток да прекъсва, което облекчава акумулатора и удължава животът му. както и да е АБ в момента не ни интересува. разкажи малко повече за този изход
                  Оги се пише с главна буква, така както Христиан Алексиев. Но това са подробности. Отвори този линк:http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=20778В първия пост, първата схема - погледни елемент с номер 7. Това ти е конзолата с лостовете. Погледни лявата от двете букси, които са дадени, иначе са 4. Това е вертикалната букса от лявата страна на волана, като свалиш корите. На нея имаш 2 празни места: едното е изход +12В при позиция 0. Другото е +12 при габарит, и по натам имаш и +12 при позиция къси, като там вече имаш кабел за късите. Намираш с уреда кое ти е +12 при ’0’, и го ползваш както прецениш за добре Пак да повторя, че става въпрос за едно от двете празни места. !

                  Коментар


                    #24
                    ogi28b написа:
                    Hristian_Aleksiev написа:
                    ogi28b написа:
                    biricata написа:
                    Не става въпрос за консумацията, дали е 10w или 100w все още не съм с електромер. Дори и най-евтиния акумулатор би изкарал 2-3 години така че не става въпрос за пестене на ток а за някакви алтернативи, добри или не толкова добри, за нашие автомобили на които предполагам че заводски не е предвидено да са с непрекъснато пуснати светлини. А за мощните LED крушки мисля че при рефлекторните фарове на браво,брава на които габарита е при късите може и да се получи нещо, но при прожекторните с лупата варианта с габарити отпада и понеже съм ги сменял с прожекторни като много хора във форума и търся някакъв приемлив вариант
                    2 грешки имаш. Едната е, че определено си на електромер - разбирай бензиноколонката, която ти отчита зареденото гориво. Това е електромерът на колата ти, макар и извън нея. Акумулаторът няма нищо общо, ама абсолютно нищо. Той служи за да задвижи стартера и впоследствие - да гаси пиковете на алтернатора, които могат да надминат 80 волта. Втората е, че нашите автомобили (визирам този от профила ти) имат предвиден изход +12 В за непрекъснато пуснати светлини на буксата на светлините, която се включва на конзолата с лостовете зад волана. Този изход работи, когато врътката ти е на позиция 0 и идеята е той да захранва дневни светлини. Светлините, които са захранени през този изход - светят само те, без габарити, без светлинки на номера. Демек - врътката за светлините има изход и на трите си позиции, нищо, че едната е с изрисувана нула, там посто не е свързан кабел.
                    интересно!!! оги искаш да кажеш че има начин да вържем късите или каквото и да било друго през ключа когато той е на положение 0? и втори въпрос: сега карам с постоянно включени фарове. за наш късмет италианеца го направил като завъртим стартера фаровете и всичко останало което харчи ток да прекъсва, което облекчава акумулатора и удължава животът му. както и да е АБ в момента не ни интересува. разкажи малко повече за този изход
                    Оги се пише с главна буква, така както Христиан Алексиев. Но това са подробности. Отвори този линк:http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=20778В първия пост, първата схема - погледни елемент с номер 7. Това ти е конзолата с лостовете. Погледни лявата от двете букси, които са дадени, иначе са 4. Това е вертикалната букса от лявата страна на волана, като свалиш корите. На нея имаш 2 празни места: едното е изход +12В при позиция 0. Другото е +12 при габарит, и по натам имаш и +12 при позиция къси, като там вече имаш кабел за късите. Намираш с уреда кое ти е +12 при ’0’, и го ползваш както прецениш за добре Пак да повторя, че става въпрос за едно от двете празни места. !
                    На тези 2 празни места нищо не излиза, миналата седмица 3 дена се занимавахме точно с тези ръчки разглобихме целия модул и точно затова мога да твърдя че нищо не излиза поне при нас там "няма никой в къщи".
                    FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
                    Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

                    Коментар


                      #25
                      http://fakti.bg/avto/46175-zakonni-l...liniКакво да разбираме под отговора на Красимир Костов: Забранено е използването на дневни светлини освен на тези които са фабрично монтирани. С една дума лицензираните DRL не са законни ли?
                      Fiat Bravo 1.9 TD100

                      Коментар


                        #26
                        На този не бих повярвал дори за това, коя дата сме днес.Между другото е завършил журналистика, смятам, че това има значение. "Роденият в Добруджа главен инспектор е наясно още от осми клас, че иска да учи журналистика. Проваля се на първия си кандидатстудентски изпит, но това още повече го амбицира. "Прибрах се вкъщи и реших да стана учител по литература в селското училище и да кандидатствам отново след година. Ден преди да захвана даскалъка, баща ми се завърна от Генерал Тошево и каза, че търсят втори човек за местния вестник", припомня си първите стъпки в професията сладкодумният инспектор. Години след това Краси Костов е сред най-добрите пропагандатори на скучната тема за безопасността по пътищата. "Обърнете внимание на следния коментар:"1. В Закона за движение по пътищата е регламентиран терминът ,,Дневни светлини

                        Коментар


                          #27
                          От една страна от КАТ казват ,че са незаконни.От друга страна вносителите казват ,че са закони и мога да обжалвам написан акт от КАТ.Дотук нещата не са ясни кой крив,кой прав.И едните и другите имат икономически интерес от позицията си.Аз в позицията си на водач,предпочитам да нямам излишни главоболия и размотаване из разните им институции да обжалвам.Съгласен съм да си монтирам такива "шукарийки" само ако продавача или вносителя се ангажира със оспорването на актовете на КАТ.Докато не чуя ,че някой е оборил акт за подобни светлини монтирани допълнително и отговарящи на разните им правила на ИКЕ на ООН,ще си карам на къси.
                          FIAT FORUM BULGARIA
                          Ракията е над политиката

                          Видео от Италфест 2011

                          Коментар


                            #28
                            Познавам поне 3-ма които карат на къси повече от 2 години. нито са сменили акумулатори, нито крушки. карат същите таралясници като нашите на по 15-18 години. така че както каза Бат Красьо караме на къси и толкоз и едно извинение към Оги за изтърваната главна буква
                            Fiat Croma 1.9 JTD '06 150hp
                            Ex. Fiat Bravo SX 1.4 12v '97

                            Коментар


                              #29
                              Ами аз вече започнах да свиквам с пускането на късите през деня но все пак съм любопитен дали има някой от вас с такива LED светлини спирани от органите на реда и последствията а и още нещо се сетих като стана въпрос за "органите" на реда... днес прибирайки се около 20:30 когато започва вече да се смрачава и фаровете са необходимост единствените без никакви светлини бяха наще приятели "органите" за целия си маршрут видях 5 техни коли в движението и нито една не беше със светлини предполагам във възражението може да се спомене и това
                              Opel Astra Coupe Bertone Turbo Z20LET 200 hp
                              Fiat Bravo 1.6 16v 118 hp ПРОДАДЕН !!!

                              Коментар


                                #30
                                biricata написа:
                                за целия си маршрут видях 5 техни коли в движението и нито една не беше със светлини предполагам във възражението може да се спомене и това
                                Явно нямат пари за крушки :D Сега сериозно, преди време един приятел работещ в КАТ ми беше казал, че умишлено правят тези номерца с цел да не разберат хората и да няма къси дълги, а действително това е цивилна патрулка и ти правят солена фотосесия. А за възражението ще трябва да докажеш някак си видяното - със снимка или видео, та накрая да ти лепнат и глоба, че работиш и с телефона докато шофираш :D
                                Fiat Bravo 1.9 TD100

                                Коментар

                                Working...
                                X