Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Дневни светлини Браво, Брава, Марея

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Дневни светлини Браво, Брава, Марея

    Става въпрос за новия закон за дневни светлини на автомобилите който гласи: " През деня моторните превозни средства се движат с включени светлини за движение през деня или с къси светлини.
    Прикачени файлове
    Opel Astra Coupe Bertone Turbo Z20LET 200 hp
    Fiat Bravo 1.6 16v 118 hp ПРОДАДЕН !!!

    #2
    като нямаш навика, палиш ги и никоа не ги гасиш от лостчето. Тази китайска порнография е толкова грозна, че няма накъде повече.
    Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
    Fiat Bravo'97 1,6 16v
    Fiat Tempra'91 1,6 mono

    Коментар


      #3
      Основния проблем е, че "променяш конструкцията на автомобила" и като нямаш документ за това от Технотест, гориш.В един друг форум има доста дълга тема по въпроса.

      Коментар


        #4
        Ами и аз моите почти никога не ги гася. Лостчето и при мен е включено постоянно. Нали като не си на контакт не светят. Даже така си карам целогодишно. По някои по закътани пътища съм виждал много от колите да карат на фарове. Е сега ще бъде навсякъде. Виж ако те притеснява че се хабят ксеноновите крушки е друг въпрос...
        FIAT Bravo sx 1.6 16V '97
        FIAT Punto sx 75 '94

        Коментар


          #5
          Ето ти и един вариант нахвърлян без paint а реален....не стои изобщо грозно...Само гледай светлините да са с радиатор отзад(диодите да са 3-5W.Тъй като е пълно с пластмасови ментета,които нямат необходимата осветеност.п.с.. Тези които си посочил в сайта са хубави.На снимките обаче има 2 модела.Незнам защо така.Има подвеждаща информация.Едните са SKD-001 а другите SKD-002.
          Прикачени файлове
          FIAT BRADVA 1,6 с няколко вентила

          Коментар


            #6
            Здравейте, колегиза да не пускам нова тема, пиша в тази на колегата.Искам да питам специално за Браво - кои светлини по-малко натоварват алтернатора, и оттам по-малко завишават разхода - късите светлини или тези заводски фарове за в мъгла, които се намират в бронята. Всъщност не знам със сигурност дали са само за мъгла, точно затова ще ви питам дали вместо на къси светлини, дали може да се кара на тези фарове в бронята, комбинирани с габаритните светлини? Дали могат да се причислят към "дневни светлини"?
            Войната по пътищата не спира! Карай умно, стигни жив!

            FIAT Bravo_SX 1.6 16v 103 hp '97 + АГУ LOVATO

            Коментар


              #7
              SKD-002
              Прикачени файлове
              FIAT BRADVA 1,6 с няколко вентила

              Коментар


                #8
                а тези са SKD-001...По големи са от SKD-002
                Прикачени файлове
                FIAT BRADVA 1,6 с няколко вентила

                Коментар


                  #9
                  slav4o_p написа:
                  Здравейте, колегиза да не пускам нова тема, пиша в тази на колегата.Искам да питам специално за Браво - кои светлини по-малко натоварват алтернатора, и оттам по-малко завишават разхода - късите светлини или тези заводски фарове за в мъгла, които се намират в бронята. Всъщност не знам със сигурност дали са само за мъгла, точно затова ще ви питам дали вместо на къси светлини, дали може да се кара на тези фарове в бронята, комбинирани с габаритните светлини? Дали могат да се причислят към "дневни светлини"?
                  еднакви са колега. остави ключа на включено за фаровете и си карай така. няма как да ги забравиш или нещо от сорта
                  Fiat Croma 1.9 JTD '06 150hp
                  Ex. Fiat Bravo SX 1.4 12v '97

                  Коментар


                    #10
                    Hristian_Aleksiev написа:
                    slav4o_p написа:
                    Здравейте, колегиза да не пускам нова тема, пиша в тази на колегата.Искам да питам специално за Браво - кои светлини по-малко натоварват алтернатора, и оттам по-малко завишават разхода - късите светлини или тези заводски фарове за в мъгла, които се намират в бронята. Всъщност не знам със сигурност дали са само за мъгла, точно затова ще ви питам дали вместо на къси светлини, дали може да се кара на тези фарове в бронята, комбинирани с габаритните светлини? Дали могат да се причислят към "дневни светлини"?
                    еднакви са колега. остави ключа на включено за фаровете и си карай така. няма как да ги забравиш или нещо от сорта
                    Това долу в бронята са фарове за мъгла и нямаш право да ги използваш, освен ако няма мъгла, снеговалеж, или дъжд или с две думи - намалена видимост.

                    Коментар


                      #11
                      Това с постоянно включеното копче го правех докато бях с обикновенни крушки ! Писал съм че съм с ксенон на късите и някак не ми допада идеята да паля колата с пуснат ксенон Най малкото е че не стартира системата както трябва и понякога се пали само единия или нито единия Вариантът непрекъснато щракнато копче+ксенон е единствено с пусков механизъм със закъснение. Продават се но незнам дали стават и за ксенон системи
                      Opel Astra Coupe Bertone Turbo Z20LET 200 hp
                      Fiat Bravo 1.6 16v 118 hp ПРОДАДЕН !!!

                      Коментар


                        #12
                        galinchooo написа:
                        Ето ти и един вариант нахвърлян без paint а реален....не стои изобщо грозно...Само гледай светлините да са с радиатор отзад(диодите да са 3-5W.Тъй като е пълно с пластмасови ментета,които нямат необходимата осветеност.п.с.. Тези които си посочил в сайта са хубави.На снимките обаче има 2 модела.Незнам защо така.Има подвеждаща информация.Едните са SKD-001 а другите SKD-002.
                        Браво точно това имах в предвид. Станало е идеално. А относно колегата с технотеста........В тая пародия на държава в която живееме технотеста ще ти е последния проблем. Всеки ден виждам в движението десетки автомобили с такива светлини.
                        Opel Astra Coupe Bertone Turbo Z20LET 200 hp
                        Fiat Bravo 1.6 16v 118 hp ПРОДАДЕН !!!

                        Коментар


                          #13
                          biricata написа:
                          galinchooo написа:
                          Ето ти и един вариант нахвърлян без paint а реален....не стои изобщо грозно...Само гледай светлините да са с радиатор отзад(диодите да са 3-5W.Тъй като е пълно с пластмасови ментета,които нямат необходимата осветеност.п.с.. Тези които си посочил в сайта са хубави.На снимките обаче има 2 модела.Незнам защо така.Има подвеждаща информация.Едните са SKD-001 а другите SKD-002.
                          Браво точно това имах в предвид. Станало е идеално. А относно колегата с технотеста........В тая пародия на държава в която живееме технотеста ще ти е последния проблем. Всеки ден виждам в движението десетки автомобили с такива светлини.
                          Няма лошо в тея светлини, ма кат те спрат 1-2 пъти да те брулнат по 50 франка то стига. колкото и да ги имаш не е приятно да ги даваш за глупости а знаеш че и ксенона щом не е фабричен пак си за рисуване
                          Fiat Croma 1.9 JTD '06 150hp
                          Ex. Fiat Bravo SX 1.4 12v '97

                          Коментар


                            #14
                            biricata,И мен ми се ще карам през деня с 10W консумация на светлините, вместо 160-170W (2х55W фарове, 2х15W габарити, 2х10W осветление на номера, 10W разни осветления по таблото), но засега не съм намерил решение на нормална цена: сертифицирани DRL + монтаж в оторизиран сервиз.

                            Коментар


                              #15
                              Решението за намаляване на консумацията без да има за какво да се хванат светещите жилетки е едно - LED крушки. Стига да попаднеш на качествени е идеално решение, но от друга страна има и един недостатък - две качествени LED крушки са на цена 10+ лева. Ако сложиш 2 на габаритите + 2 на номера , да не говорим и за светлените отзад ще ти излезе към стотина лева . Сертифицирани DRL + монтаж в оторизиран сервиз както е написал @Dimitar. не е по-евтино от това. Като се замислиш, че стотина лева са близо 30литра бензин или дизел сам си сметни дали ще икономисаш от това.
                              Fiat Bravo 1.9 TD100

                              Коментар

                              Working...
                              X