Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Дневни светлини Браво, Брава, Марея

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    Днес мои клиент на който му монтирах лед дневни светлини(със сертификат) е ходил до КАТ Бургас специално да пита дали е разрешено да се движи с тея светлини които съм му сложил.Отговора е :ДА МОЖЕ стига да са включени заедно с габаритите на колата.......
    FIAT BRADVA 1,6 с няколко вентила

    Коментар


      #32
      Тука като говорим за фаровете реших да не пускам друга тема, а до пусна една идея /някой може вече да го е направил/ за разтоварвенето на ключа на запалването и превключвателя на светлините. Всичко започна от загубените дълги и къси на една брава. Имахме един цял блок с ръчките, който подлежеше на ремонт. Ремонта се оказа елементарен, беше се стопила една пластмаса, но не фатално, която подава на светлинния клаксон и на дълги. Ремонтирахме го и тествахме, надявайки се че нещо подобно е станало с оригиналния модул, добре че не го свалихме, но ударихме дървото. След дълго лутане, разглобяване и вълшебните думички..., това ни отне 3 дена след работно време, при поредното закачане изведнъж късите проблеснака, оказа се че куплунга към модула прави беля и по-точно син с бял /по-горе съм писал за него/ изолацията беше започнала да потъмнява, но навътре в куплунга и затова не сме го забелязали. Тогава решихме да разтоварим модула с релета, ето и схемата по която стана. Релетата са с червено нормално отворени от 15 А нагоре, оригиналната схема не се променя, само се прекъсват кабелите за дълги и къси преди бушоните.
      Прикачени файлове
      FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
      Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

      Коментар


        #33
        Само да обясня, аз имах до преди няколко месеца такива дневни светлини и цяла зима съм карал само с тях- никакви фарове.Минал съм над 10к километри из страната и никой не ми е правил проблеми, че карам само с дневните.Дори не ги бях сложил по описание( на някакви си сантиметри от земята, пък от тавана не знам си още какво).Само трябва да има едно листче в комплекта, че са по европейските изисквания и тн.Имам и снимка в галерията как стоят на Фиат Пунто Мк2. Струваха 70 лева и бяха със сертификата, внимайвате да не се набутате с китайските цигании за по 30-40 лева.

        Коментар


          #34
          Интересно ми е как сигурно да си докарам това в ръцете http://kingsco.en.alibaba.com/produc...D_SKD_011.html Ако някой има свежи идеи да споделя
          Красота - http://www.youtube.com/watch?v=Fe-w2TdG0Qo

          Коментар


            #35
            Hristian_Aleksiev написа:
            Познавам поне 3-ма които карат на къси повече от 2 години. нито са сменили акумулатори, нито крушки. карат същите таралясници като нашите на по 15-18 години. така че както каза Бат Красьо караме на къси и толкоз и едно извинение към Оги за изтърваната главна буква
            5 години от както имам Мареа-та - не съм гасил късите. Предходните 7 години - карах различни автомобили - там имах дори подобрения срещу случайно забравени консуматори... Но 12 години карам на фарове целогодишно. От това ще да е, че не съм забогатял. Нищо, че в тия 12 години не съм сменил и 12 лампи... Дори по-често ми горят тия на стоповете.
            Steliyan's Life!
            FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000

            Коментар


              #36
              Абе от цялата тая работа най много печели Лук Ойл Имаш по голяма консумация----> имаш по голям разход. Това еАз съм с лупи с ксенон на къси и на дълги и съм преправил системата като съм добавил и едно реле време което ги включва след 10сек.Но е добре да се направят колите ни с лед Дневни та на Златев пак да му е гадно.

              Коментар


                #37
                Здравейте колеги искам да ви запитам дали ще бърка ел. системата начина по които съм си направил фаровете да се включват сами та начина е следния : на динамото (алтернатора) има едно кабелче което му викат за лампата от него вземам + които подавам към реле което вече подава ток към светлините с директен + от АБ. Питам ви защото чух че щяло да бърка самото реле в алтернатора и да започне дами презарежда АБ или да изгори някои диод това че вземам ток от това кабелче за лампата на алтернатора

                Коментар


                  #38
                  Е ти пък намери от къде да вземеш плюс за релето... Толкова други места има, баш от алтернатора ли се сети да вадиш.
                  "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
                  Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
                  Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

                  Коментар


                    #39
                    dogydog написа:
                    Здравейте колеги искам да ви запитам дали ще бърка ел. системата начина по които съм си направил фаровете да се включват сами та начина е следния : на динамото (алтернатора) има едно кабелче което му викат за лампата от него вземам + които подавам към реле което вече подава ток към светлините с директен + от АБ. Питам ви защото чух че щяло да бърка самото реле в алтернатора и да започне дами презарежда АБ или да изгори някои диод това че вземам ток от това кабелче за лампата на алтернатора
                    За намотката на релето от генератора да вземеш е правилно, но директен + от АБ - забрави, така може да се запалиш, че и една пожарна пяна няма да ти стигне, + вземи от реле 317 на горепосочената схема, той е червен и е за късите светлини, включва ги когато се включат дългите. Тази схема е за Брава, за твоето Пунто, предполагам е нещо подобно.
                    FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
                    Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

                    Коментар


                      #40
                      NikMar написа:
                      За намотката на релето от генератора да вземеш е правилно, но директен + от АБ - забрави, така може да се запалиш, че и една пожарна пяна няма да ти стигне, + вземи от реле 317 на горепосочената схема, той е червен и е за късите светлини, включва ги когато се включат дългите. Тази схема е за Брава, за твоето Пунто, предполагам е нещо подобно.
                      Кое му е правилното да се взима директно от генератора? А и ако се сложи един предпазител (15, макс 29А са достатъчни за DRL) между АБ и фаровете, дали няма да се получи нещо доста кадърно напрвено, мм ?
                      "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
                      Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
                      Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

                      Коментар


                        #41
                        Ами ако са вързани успоредно с габаритите ще има ли някакъв проблем ? До колкото знам LED светлините са с много ниска консумация
                        Opel Astra Coupe Bertone Turbo Z20LET 200 hp
                        Fiat Bravo 1.6 16v 118 hp ПРОДАДЕН !!!

                        Коментар


                          #42
                          Е сложи си ги през реле де. Дървено е директно за габаритите. И бушон, не забравяй!
                          "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
                          Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
                          Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

                          Коментар


                            #43
                            Synthy написа:
                            NikMar написа:
                            За намотката на релето от генератора да вземеш е правилно, но директен + от АБ - забрави, така може да се запалиш, че и една пожарна пяна няма да ти стигне, + вземи от реле 317 на горепосочената схема, той е червен и е за късите светлини, включва ги когато се включат дългите. Тази схема е за Брава, за твоето Пунто, предполагам е нещо подобно.
                            Кое му е правилното да се взима директно от генератора? А и ако се сложи един предпазител (15, макс 29А са достатъчни за DRL) между АБ и фаровете, дали няма да се получи нещо доста кадърно напрвено, мм ?
                            Може би така релето ще е захранено само като работи алтернатора, май това е идеята.

                            Коментар


                              #44
                              ogi28b написа:
                              Synthy написа:
                              NikMar написа:
                              За намотката на релето от генератора да вземеш е правилно, но директен + от АБ - забрави, така може да се запалиш, че и една пожарна пяна няма да ти стигне, + вземи от реле 317 на горепосочената схема, той е червен и е за късите светлини, включва ги когато се включат дългите. Тази схема е за Брава, за твоето Пунто, предполагам е нещо подобно.
                              Кое му е правилното да се взима директно от генератора? А и ако се сложи един предпазител (15, макс 29А са достатъчни за DRL) между АБ и фаровете, дали няма да се получи нещо доста кадърно напрвено, мм ?
                              Може би така релето ще е захранено само като работи алтернатора, май това е идеята.
                              Точно така, нали лампата за зареждането е на същия прицип на почти всички коли/да не кажа на всички/. На практика няма да стига до генератора, а ще вземе сигнал от лампата.
                              FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
                              Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

                              Коментар


                                #45
                                Лампата не е ли захранена с +12, а алтернаторът да и дава маса? Ако го свържеш преди алтернатора, по кабел, който дава ’-’ на лампата, няма ли да се получи последователно свързване на лампата и релето?Ред.: абе пих много бира и не мисля като пиша, ама нямам право даа си трия поста, затова нека стои, ама не го вземайте предвид, моля!

                                Коментар

                                Working...
                                X