има и трети вариант . гледах някъде из форума имаше питане. става въпрос за няккаво малко устройство което ти пали само дългите и то при 30% мощност. 35 лева струвало. мисля че е дожър вариант за тези които не им се дава повечко пари
Fiat Croma 1.9 JTD '06 150hp
Ex. Fiat Bravo SX 1.4 12v '97
Не става въпрос за консумацията, дали е 10w или 100w все още не съм с електромер. Дори и най-евтиния акумулатор би изкарал 2-3 години така че не става въпрос за пестене на ток а за някакви алтернативи, добри или не толкова добри, за нашие автомобили на които предполагам че заводски не е предвидено да са с непрекъснато пуснати светлини. А за мощните LED крушки мисля че при рефлекторните фарове на браво,брава на които габарита е при късите може и да се получи нещо, но при прожекторните с лупата варианта с габарити отпада и понеже съм ги сменял с прожекторни като много хора във форума и търся някакъв приемлив вариант
Opel Astra Coupe Bertone Turbo Z20LET 200 hp
Fiat Bravo 1.6 16v 118 hp ПРОДАДЕН !!!
Не става въпрос за консумацията, дали е 10w или 100w все още не съм с електромер. Дори и най-евтиния акумулатор би изкарал 2-3 години така че не става въпрос за пестене на ток а за някакви алтернативи, добри или не толкова добри, за нашие автомобили на които предполагам че заводски не е предвидено да са с непрекъснато пуснати светлини. А за мощните LED крушки мисля че при рефлекторните фарове на браво,брава на които габарита е при късите може и да се получи нещо, но при прожекторните с лупата варианта с габарити отпада и понеже съм ги сменял с прожекторни като много хора във форума и търся някакъв приемлив вариант
2 грешки имаш. Едната е, че определено си на електромер - разбирай бензиноколонката, която ти отчита зареденото гориво. Това е електромерът на колата ти, макар и извън нея. Акумулаторът няма нищо общо, ама абсолютно нищо. Той служи за да задвижи стартера и впоследствие - да гаси пиковете на алтернатора, които могат да надминат 80 волта. Втората е, че нашите автомобили (визирам този от профила ти) имат предвиден изход +12 В за непрекъснато пуснати светлини на буксата на светлините, която се включва на конзолата с лостовете зад волана. Този изход работи, когато врътката ти е на позиция 0 и идеята е той да захранва дневни светлини. Светлините, които са захранени през този изход - светят само те, без габарити, без светлинки на номера. Демек - врътката за светлините има изход и на трите си позиции, нищо, че едната е с изрисувана нула, там посто не е свързан кабел.
Не става въпрос за консумацията, дали е 10w или 100w все още не съм с електромер. Дори и най-евтиния акумулатор би изкарал 2-3 години така че не става въпрос за пестене на ток а за някакви алтернативи, добри или не толкова добри, за нашие автомобили на които предполагам че заводски не е предвидено да са с непрекъснато пуснати светлини. А за мощните LED крушки мисля че при рефлекторните фарове на браво,брава на които габарита е при късите може и да се получи нещо, но при прожекторните с лупата варианта с габарити отпада и понеже съм ги сменял с прожекторни като много хора във форума и търся някакъв приемлив вариант
2 грешки имаш. Едната е, че определено си на електромер - разбирай бензиноколонката, която ти отчита зареденото гориво. Това е електромерът на колата ти, макар и извън нея. Акумулаторът няма нищо общо, ама абсолютно нищо. Той служи за да задвижи стартера и впоследствие - да гаси пиковете на алтернатора, които могат да надминат 80 волта. Втората е, че нашите автомобили (визирам този от профила ти) имат предвиден изход +12 В за непрекъснато пуснати светлини на буксата на светлините, която се включва на конзолата с лостовете зад волана. Този изход работи, когато врътката ти е на позиция 0 и идеята е той да захранва дневни светлини. Светлините, които са захранени през този изход - светят само те, без габарити, без светлинки на номера. Демек - врътката за светлините има изход и на трите си позиции, нищо, че едната е с изрисувана нула, там посто не е свързан кабел.
интересно!!! оги искаш да кажеш че има начин да вържем късите или каквото и да било друго през ключа когато той е на положение 0? и втори въпрос: сега карам с постоянно включени фарове. за наш късмет италианеца го направил като завъртим стартера фаровете и всичко останало което харчи ток да прекъсва, което облекчава акумулатора и удължава животът му. както и да е АБ в момента не ни интересува. разкажи малко повече за този изход
Fiat Croma 1.9 JTD '06 150hp
Ex. Fiat Bravo SX 1.4 12v '97
интересно!!! оги искаш да кажеш че има начин да вържем късите или каквото и да било друго през ключа когато той е на положение 0? и втори въпрос: сега карам с постоянно включени фарове. за наш късмет италианеца го направил като завъртим стартера фаровете и всичко останало което харчи ток да прекъсва, което облекчава акумулатора и удължава животът му. както и да е АБ в момента не ни интересува. разкажи малко повече за този изход
На куплунга за светлините средния кабел е синьо с бяло за него става въпрос, той взема от контактния ключ също синьо и бяло и има + когато се даде на контакт. На куплунга от долу нагоре са: дълги, къси, празен, +12 в. за къси/дълги, празен, габарит, +12 за габарит.
FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.
Има модул за автоматично включване на светлините определено от теб време след даване на контакт и на колкото % решиш на толкова ще светят фаровете,на които светлини(къси,дълги,халогени) искаш на тях връзваш.Нагласяш го да речем на 20сек. и след даване на контакт минават 20сек. вече си запалил и светват късите на 50% примерно и светят само те,без габарити(дори и задни) и без всякакви други светлини(това е при положение 0 на лостчето).Когато завъртиш да си включиш късите модула изключва и си се включват стандартните светлини.
Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde 2.0 16V T.S. 150hp
Не става въпрос за консумацията, дали е 10w или 100w все още не съм с електромер. Дори и най-евтиния акумулатор би изкарал 2-3 години така че не става въпрос за пестене на ток а за някакви алтернативи, добри или не толкова добри, за нашие автомобили на които предполагам че заводски не е предвидено да са с непрекъснато пуснати светлини. А за мощните LED крушки мисля че при рефлекторните фарове на браво,брава на които габарита е при късите може и да се получи нещо, но при прожекторните с лупата варианта с габарити отпада и понеже съм ги сменял с прожекторни като много хора във форума и търся някакъв приемлив вариант
2 грешки имаш. Едната е, че определено си на електромер - разбирай бензиноколонката, която ти отчита зареденото гориво. Това е електромерът на колата ти, макар и извън нея. Акумулаторът няма нищо общо, ама абсолютно нищо. Той служи за да задвижи стартера и впоследствие - да гаси пиковете на алтернатора, които могат да надминат 80 волта. Втората е, че нашите автомобили (визирам този от профила ти) имат предвиден изход +12 В за непрекъснато пуснати светлини на буксата на светлините, която се включва на конзолата с лостовете зад волана. Този изход работи, когато врътката ти е на позиция 0 и идеята е той да захранва дневни светлини. Светлините, които са захранени през този изход - светят само те, без габарити, без светлинки на номера. Демек - врътката за светлините има изход и на трите си позиции, нищо, че едната е с изрисувана нула, там посто не е свързан кабел.
интересно!!! оги искаш да кажеш че има начин да вържем късите или каквото и да било друго през ключа когато той е на положение 0? и втори въпрос: сега карам с постоянно включени фарове. за наш късмет италианеца го направил като завъртим стартера фаровете и всичко останало което харчи ток да прекъсва, което облекчава акумулатора и удължава животът му. както и да е АБ в момента не ни интересува. разкажи малко повече за този изход
Оги се пише с главна буква, така както Христиан Алексиев. Но това са подробности. Отвори този линк:http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=20778В първия пост, първата схема - погледни елемент с номер 7. Това ти е конзолата с лостовете. Погледни лявата от двете букси, които са дадени, иначе са 4. Това е вертикалната букса от лявата страна на волана, като свалиш корите. На нея имаш 2 празни места: едното е изход +12В при позиция 0. Другото е +12 при габарит, и по натам имаш и +12 при позиция къси, като там вече имаш кабел за късите. Намираш с уреда кое ти е +12 при ’0’, и го ползваш както прецениш за добре Пак да повторя, че става въпрос за едно от двете празни места. !
Не става въпрос за консумацията, дали е 10w или 100w все още не съм с електромер. Дори и най-евтиния акумулатор би изкарал 2-3 години така че не става въпрос за пестене на ток а за някакви алтернативи, добри или не толкова добри, за нашие автомобили на които предполагам че заводски не е предвидено да са с непрекъснато пуснати светлини. А за мощните LED крушки мисля че при рефлекторните фарове на браво,брава на които габарита е при късите може и да се получи нещо, но при прожекторните с лупата варианта с габарити отпада и понеже съм ги сменял с прожекторни като много хора във форума и търся някакъв приемлив вариант
2 грешки имаш. Едната е, че определено си на електромер - разбирай бензиноколонката, която ти отчита зареденото гориво. Това е електромерът на колата ти, макар и извън нея. Акумулаторът няма нищо общо, ама абсолютно нищо. Той служи за да задвижи стартера и впоследствие - да гаси пиковете на алтернатора, които могат да надминат 80 волта. Втората е, че нашите автомобили (визирам този от профила ти) имат предвиден изход +12 В за непрекъснато пуснати светлини на буксата на светлините, която се включва на конзолата с лостовете зад волана. Този изход работи, когато врътката ти е на позиция 0 и идеята е той да захранва дневни светлини. Светлините, които са захранени през този изход - светят само те, без габарити, без светлинки на номера. Демек - врътката за светлините има изход и на трите си позиции, нищо, че едната е с изрисувана нула, там посто не е свързан кабел.
интересно!!! оги искаш да кажеш че има начин да вържем късите или каквото и да било друго през ключа когато той е на положение 0? и втори въпрос: сега карам с постоянно включени фарове. за наш късмет италианеца го направил като завъртим стартера фаровете и всичко останало което харчи ток да прекъсва, което облекчава акумулатора и удължава животът му. както и да е АБ в момента не ни интересува. разкажи малко повече за този изход
Оги се пише с главна буква, така както Христиан Алексиев. Но това са подробности. Отвори този линк:http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=20778В първия пост, първата схема - погледни елемент с номер 7. Това ти е конзолата с лостовете. Погледни лявата от двете букси, които са дадени, иначе са 4. Това е вертикалната букса от лявата страна на волана, като свалиш корите. На нея имаш 2 празни места: едното е изход +12В при позиция 0. Другото е +12 при габарит, и по натам имаш и +12 при позиция къси, като там вече имаш кабел за късите. Намираш с уреда кое ти е +12 при ’0’, и го ползваш както прецениш за добре Пак да повторя, че става въпрос за едно от двете празни места. !
На тези 2 празни места нищо не излиза, миналата седмица 3 дена се занимавахме точно с тези ръчки разглобихме целия модул и точно затова мога да твърдя че нищо не излиза поне при нас там "няма никой в къщи".
FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.
http://fakti.bg/avto/46175-zakonni-l...liniКакво да разбираме под отговора на Красимир Костов: Забранено е използването на дневни светлини освен на тези които са фабрично монтирани. С една дума лицензираните DRL не са законни ли?
На този не бих повярвал дори за това, коя дата сме днес.Между другото е завършил журналистика, смятам, че това има значение. "Роденият в Добруджа главен инспектор е наясно още от осми клас, че иска да учи журналистика. Проваля се на първия си кандидатстудентски изпит, но това още повече го амбицира. "Прибрах се вкъщи и реших да стана учител по литература в селското училище и да кандидатствам отново след година. Ден преди да захвана даскалъка, баща ми се завърна от Генерал Тошево и каза, че търсят втори човек за местния вестник", припомня си първите стъпки в професията сладкодумният инспектор. Години след това Краси Костов е сред най-добрите пропагандатори на скучната тема за безопасността по пътищата. "Обърнете внимание на следния коментар:"1. В Закона за движение по пътищата е регламентиран терминът ,,Дневни светлини
От една страна от КАТ казват ,че са незаконни.От друга страна вносителите казват ,че са закони и мога да обжалвам написан акт от КАТ.Дотук нещата не са ясни кой крив,кой прав.И едните и другите имат икономически интерес от позицията си.Аз в позицията си на водач,предпочитам да нямам излишни главоболия и размотаване из разните им институции да обжалвам.Съгласен съм да си монтирам такива "шукарийки" само ако продавача или вносителя се ангажира със оспорването на актовете на КАТ.Докато не чуя ,че някой е оборил акт за подобни светлини монтирани допълнително и отговарящи на разните им правила на ИКЕ на ООН,ще си карам на къси.
Познавам поне 3-ма които карат на къси повече от 2 години. нито са сменили акумулатори, нито крушки. карат същите таралясници като нашите на по 15-18 години. така че както каза Бат Красьо караме на къси и толкоз и едно извинение към Оги за изтърваната главна буква
Fiat Croma 1.9 JTD '06 150hp
Ex. Fiat Bravo SX 1.4 12v '97
Ами аз вече започнах да свиквам с пускането на късите през деня но все пак съм любопитен дали има някой от вас с такива LED светлини спирани от органите на реда и последствията а и още нещо се сетих като стана въпрос за "органите" на реда... днес прибирайки се около 20:30 когато започва вече да се смрачава и фаровете са необходимост единствените без никакви светлини бяха наще приятели "органите" за целия си маршрут видях 5 техни коли в движението и нито една не беше със светлини предполагам във възражението може да се спомене и това
Opel Astra Coupe Bertone Turbo Z20LET 200 hp
Fiat Bravo 1.6 16v 118 hp ПРОДАДЕН !!!
за целия си маршрут видях 5 техни коли в движението и нито една не беше със светлини предполагам във възражението може да се спомене и това
Явно нямат пари за крушки :D Сега сериозно, преди време един приятел работещ в КАТ ми беше казал, че умишлено правят тези номерца с цел да не разберат хората и да няма къси дълги, а действително това е цивилна патрулка и ти правят солена фотосесия. А за възражението ще трябва да докажеш някак си видяното - със снимка или видео, та накрая да ти лепнат и глоба, че работиш и с телефона докато шофираш :D
Коментар