Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Ксенон до 80-90 лева

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Ксенон до 80-90 лева

    Тъпа тема, ама реших все пак да питам, че от толкова гледане съвсем се обърках.Искам да не предизвикват смущения по ел. инсталацията, без значение тънки/стандартни баласти. Какво да гледам по самите баласти, и кои са за предпочитане, тънки или дебели?Има ли разлика в HID комплектите от 50 лева и тези от 90 лева. Изглеждат ми еднакви. Като че ли единствената разлика е гаранцията . Някой ако скоро си е купувал, и е доволен, да сподели от къде и за колко.Един колега ми препоръча тази фирма, били коректни (не е реклама), като съм се спрял на тези с една година гаранция за 78.85 със стандартни баласти, понеже с тънките при него се е наложило да се монтират филтри заради нулиране на километража.Общо взето трябва ми ксенон който не прави магарии по ел. инсталацията, и да е с гаранция 6 месеца минимум.Благодаря предварително.
    00' Bravo 105 JTD

    #2
    Колега вземай ксенон от тази фирма, добра е, обади се на човека по телефона ще ти обясни за какво става въпрос.Слагах на приятел, само че Н4, такъв с 12 месеца гаранция, дебели баласти. Изработката беше качествена, и близо година вече няма проблеми.Аз съм с такъв от 50 лв на Мареата (не от тази фирма). Много мигаше самата светлина понякога, беше от хлабава връзка. Сега пак мига но много рядко и незабележимо.Докато със скъпият които го поставих на приятеля няма такива миганици и глупости. Аз и с този от 50 лв нямам нулиране на километража, нито пък той с този от 90.Разликата е в баластите, крушките все еднакви. Стартовата консумация гледай да не е повече от 10А.Един съвет - вземай светлина до 5000К, 6000К доста си синеят.
    Fiat Marea Weekend 1.9 JTD 105 2000
    Lancia Lybra 1.9 JTD 115 2002

    Коментар


      #3
      Благодаря за мнението. Щом втори човек казва че са стабилни, значи от тях ще е . Ще поръчам тези които си бях наумил, стандартни/дебели баласти с една година гаранция за 78.85лв.Относно баластите наистина намирам тук таме с 15-20А стартов ток, ама повечето са 6А. Ако излезе над 10А, ще сложа някакво реле не е проблем, само ксенона да е хубав.За цвета, 4300 ще е, решил съм го отдавна.Благодаря още веднъж.
      00' Bravo 105 JTD

      Коментар


        #4
        Ако си със старата инсталация - ремонтирай я, ако вече не си и използвай оригиналното реле на колата. Ако си с по-новата - не пипай нищо

        Коментар


          #5
          Със старата бях. Дългите светеха заедно с късите. Оправил съм го, вече съм с "новата" инсталация.
          00' Bravo 105 JTD

          Коментар


            #6
            аз като им звъннах ме посъветваха, само заради трептенето, да си взема тияЕasy Light Plus с 1 месец гаранцияКсенонови системи за автомобили със стандартни баласти- 12V 35WКсенон система за фарове с еднофокусни крушки (H7,H1,H3,HB4,HB3,H11 и др.) 68.85 лв. взех си най-евтините и съм доволен - за да се види трептенето трябва да се блещиш директно във фаровете.п.с. доколкото помня, според тях, това с нулирането било проблем в някои коли и не зависело от баластите.
            браво 1,6/90 - 09 г.

            Коментар


              #7
              В кои някои? В колата на Торнадото, но не и в тая на Красьо, например? (колите им са еднакви!) Зависи 100% от баласта. Вкарва голямо електромагнитно смущение. Щом на тестовата маса у дома ми рестартира фотоапарата от 1/2 метър разстояние... Ники, щом си с "нова" инсталация - никакви допълнителни релета не слагай. Ще се получи все едно пускаш реле през друго реле.

              Коментар


                #8
                Николче, не си ме разбрал правилно. С дебелите баласти имах проблем и за това сложихме тънки. Допълнителния кондензатор е за да няма премигване при превключване от къси на дълги и обратно.
                Nissan X-TRAIL 2005 2,2 136hp
                Ex: Nissan Primera P12 Wagon 2,2 126hp
                Ex: Fiat Marea Weekend 1,8 16v 97г. бензин & CNG

                Коментар


                  #9
                  Явно до някъде си е късмет това с евтините баласти, дали ще правят смущения или не.
                  veselin10 написа:
                  Николче, не си ме разбрал правилно. С дебелите баласти имах проблем и за това сложихме тънки. Допълнителния кондензатор е за да няма премигване при превключване от къси на дълги и обратно.
                  Ъмм, сори, толко съм слушал явно . Ще поръчам комплект с тънките тогава.
                  00' Bravo 105 JTD

                  Коментар


                    #10
                    ogi28b написа:
                    В кои някои? В колата на Торнадото, но не и в тая на Красьо, например? (колите им са еднакви!) Зависи 100% от баласта. Вкарва голямо електромагнитно смущение. Щом на тестовата маса у дома ми рестартира фотоапарата от 1/2 метър разстояние... Ники, щом си с "нова" инсталация - никакви допълнителни релета не слагай. Ще се получи все едно пускаш реле през друго реле.
                    така като се замисля, ако е с 20 ампера стартов ток може и да прави достатъчно голям импулс, ама ако е до 10 не ми се вярва. другото е, да е от пластмасовия корпус, който не екранира, но пак не ми се вярва, че са такива идиоти, да не го облепят отвътре с едно алуминиево фолио..
                    браво 1,6/90 - 09 г.

                    Коментар


                      #11
                      Вервай ми, идиоти са, това алуминиево фолио оскъпява продукцията. Въпросния баласт, моя, беше с ток 13.2 А според етикета. Никога не ми е рестартирал километраж или касетофон, нито ми е стопявал предпазител. Дори за известно време вместо с оригинален 10 А, бях със 7.5 А на левия фар, пак оригинален. Нямаше никакви проблеми.

                      Коментар


                        #12
                        Ксенона е успешно монтиран, хубаво свети (горе долу), ама се появи друг проблем. На дупки и павета трепери/вибрира, все едно фара се тресе, което е дразнещо. Засегнати са и двата фара, ама като че ли левият повече.Да поясня. Фаровете са стегнати, няма луфтове при опит за движение с ръка. Пластмасата в която влизат ябълките на фаровете, са хубаво залепени и двете, с двукомпонентен поксипол.Ксеноновата крушка, влезе и застана плътно и стегнато заради двете голями пластмасови пъпки. Даже се чудих дали да сложа металната закопчалка. Самата закопчалка пък също стегна по-яко крушката, защото основата на крушката е по-дебела от на халогенната. И се чуда, възможно ли е самата крушка да трепери, балона вътре? Възможно ли да е нещо от баластите? С обикновените крушки нямаше такива работи, а даже не бях лепил пластмасата на ябълките.Благодаря!
                        00' Bravo 105 JTD

                        Коментар


                          #13
                          Да не трепери самия рефлектор вътре? Ти сложи ли лупите?
                          Nissan X-TRAIL 2005 2,2 136hp
                          Ex: Nissan Primera P12 Wagon 2,2 126hp
                          Ex: Fiat Marea Weekend 1,8 16v 97г. бензин & CNG

                          Коментар


                            #14
                            Пъпките са по-дебели от дупките, това пречи на лампата да легне в леглото, което самото то има три малки пъпчици, които оформят равнина за лягане на лампата. По този начин, като не е легнала на 3 точки, а само на две - пъпките, лампата се люлее около оста между двете пъпки. Така като минеш през най-малката неравност, става това трептене. Решението е да изпилиш двете пластмасови пъпки на лампата толкова, че тя да ляга свободно върху трите малки метални пъпчици на леглотона рефлектора.

                            Коментар


                              #15
                              кола

                              Има и друг проблем ако вътре в лампата прастинките към жичките да са от мек материалпри неравности да мърдат.Сега им писах и видях къде се намира фирмата При вагон ресторанта .
                              КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                              Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                              http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                              Коментар

                              Working...
                              X