Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Неработещ клаксон

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Неработещ клаксон

    Проверих бушона,дадох клаксона на късо и работи -свирна.Какво да погледна още?
    "Мощността определя с каква скорост можеш да се блъснеш в дадена стена, а въртящият момент определя колко ще се премести стената"

    #2
    Релето.

    Коментар


      #3
      къде се намира,че аз го търсих и не го намерих
      "Мощността определя с каква скорост можеш да се блъснеш в дадена стена, а въртящият момент определя колко ще се премести стената"

      Коментар


        #4
        На гърба на таблото с бушони, най-ляво.

        Коментар


          #5
          долу в ляво до волана ли
          "Мощността определя с каква скорост можеш да се блъснеш в дадена стена, а въртящият момент определя колко ще се премести стената"

          Коментар


            #6
            Еми... таблото с бушони е едно. Долу вляво до волана. Ти и друго ли имаш?Провери с уред дали идват 12 В по лилавия кабел на тромбата, като си натиснал волана. Ако не идват - тогава ровичкай за релето.

            Коментар


              #7
              не идва 12V при бушоните има само едно реле за него ли става въпрос
              "Мощността определя с каква скорост можеш да се блъснеш в дадена стена, а въртящият момент определя колко ще се премести стената"

              Коментар


                #8
                ogi28b написа:
                На гърба на таблото с бушони, най-ляво.
                За уточнение: на гърба на таблото са 3 релета - клаксон, изключващо реле при стартер и третото е за реотаните на задното стъкло и огледалата.

                Коментар


                  #9
                  релето е здраво,кое да погледна още?
                  "Мощността определя с каква скорост можеш да се блъснеш в дадена стена, а въртящият момент определя колко ще се премести стената"

                  Коментар


                    #10
                    ilian4o88 написа:
                    релето е здраво,кое да погледна още?
                    А пластините на волана погледна ли? и гривната?
                    Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                    (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                    Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                    Коментар


                      #11
                      S_BANKOV написа:
                      ilian4o88 написа:
                      релето е здраво,кое да погледна още?
                      А пластините на волана погледна ли? и гривната?
                      пластините са си на място.Къде се намира гривната да я погледна и нея
                      "Мощността определя с каква скорост можеш да се блъснеш в дадена стена, а въртящият момент определя колко ще се премести стената"

                      Коментар


                        #12
                        А на цокъла на релето идва ли +12 В като натиснеш волана? Имаш ли +12 В на клема 30? Като цяло - как измери релето и как разбра, че е здраво? Да не се засегнеш, ама някои хора си нямат понятие как се мери бушон и само го гледат на външен вид дали е скъсан, та какво остава за реле.

                        Коментар


                          #13
                          ogi28b написа:
                          А на цокъла на релето идва ли +12 В като натиснеш волана? Имаш ли +12 В на клема 30? Като цяло - как измери релето и как разбра, че е здраво? Да не се засегнеш, ама някои хора си нямат понятие как се мери бушон и само го гледат на външен вид дали е скъсан, та какво остава за реле.
                          сложих здраво реле а бушона съм сигурен,че е здрав
                          "Мощността определя с каква скорост можеш да се блъснеш в дадена стена, а въртящият момент определя колко ще се премести стената"

                          Коментар


                            #14
                            ogi28b написа:
                            А на цокъла на релето идва ли +12 В като натиснеш волана? Имаш ли +12 В на клема 30? Като цяло - как измери релето и как разбра, че е здраво? Да не се засегнеш, ама някои хора си нямат понятие как се мери бушон и само го гледат на външен вид дали е скъсан, та какво остава за реле.
                            сложих здраво реле а бушона съм сигурен,че е здрав
                            "Мощността определя с каква скорост можеш да се блъснеш в дадена стена, а въртящият момент определя колко ще се премести стената"

                            Коментар


                              #15
                              Аз се опитвам да помогна, а ти не отговаряш на въпросите. Отказвам се и желая успех!

                              Коментар

                              Working...
                              X