Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Air bag (еърбег) Фиат Брава

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Air bag (еърбег) Фиат Брава

    Здравейте колеги, на бравата днес и светна датчика за еърбега. Колата е от 95г. от първите произведени. Имаше лепенка, че валидността е до 2008г., но ето че днес се обади. Гледах за течове, кондензи или разхлабени букси - няма. Което значи, че е време да махна еърбеба. Въпросът ми е следният - след като сваля клемите на акумулатора от къде мога да изключа еърбега - от буксата при еку зад пепелника, от буксата при стартера на волана или трябва да разглобя волана и да изключа буксата отзад?
    Fiat Brava_EL 1.6 16V 103hp

    #2
    А като ти светне лампата за ABS значи, че е време и него да махнеш. За диагностика чувал ли си?
    1990 TEMPRA SX 1.4 Carb

    Коментар


      #3
      Колега, моля без излишен спам. Въпросът мисля, че е ясен. Моля за отговор, от колеги, които са махнали еърбега.
      Fiat Brava_EL 1.6 16V 103hp

      Коментар


        #4
        Аз махнах целия модул на еърбега дето е под радиатора на парното.Лампата пак си свети,но поне знам,че няма да се отвори в спонтанно.

        Коментар


          #5
          replayko написа:
          Аз махнах целия модул на еърбега дето е под радиатора на парното.Лампата пак си свети,но поне знам,че няма да се отвори в спонтанно.
          И лампата се маха за 15 минути от таблото
          Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
          (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
          Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

          Коментар


            #6
            S_BANKOV написа:
            replayko написа:
            Аз махнах целия модул на еърбега дето е под радиатора на парното.Лампата пак си свети,но поне знам,че няма да се отвори в спонтанно.
            И лампата се маха за 15 минути от таблото
            няма нужда да се маха едно парченце изолирбанд около диода и си решаваш проблема със светенето а възглавницата има букса в подволанната част няма как да я объркаш,кабела има жълт шлалох за изолация а ако си със 2 възглавници зад жабката е другата букса и няма нужда да махаш модула за управление а просто извади предпазителя които го захранва или буксата на модула и я изолираи.
            fiat bravo 1.6 16v 103h.p.96,opel corsa cdti 1.3 75h.p.2008

            Коментар


              #7
              Първо диагностика.И моята свети за кантара но не махам нищо
              FIAT MAREA 1.6 16V Weekend 99

              Коментар


                #8
                Привет, нямам средства за диагностика, която не се знае до колко ще покаже проблема и как ще възстанови системата. Към момента съм го махнал изцяло и сложих волан без Airbag. Направи ми впечатление, че това което свалих подрънкваше малко все едно има нещо счупено в патрона отзад на гърба на текстила на airbаг-a. Когато стигна, а и ако имам средства ще се радвам да реша проблема правилно. Надявам се с или без еърбег да не ми се налага да опирам до него.
                Fiat Brava_EL 1.6 16V 103hp

                Коментар


                  #9
                  Слагай си колана, повече работа върши повярвай ми. А относно патрона ако се е отчупил сигурен съм че щеше да разбереш
                  Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                  (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                  Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                  Коментар


                    #10
                    прегледай си компютъра на аербега. Ако ти капе течност от парното и му се разказва играта с времето. Той е точно под парното. Обикновено всичко се оправя с нов компютър ако другото ти е наред.
                    За подръжката на FIAT се полага медал.

                    Коментар

                    Working...
                    X