Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с алтернатор

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем с алтернатор

    Малко предистория,Та днес сутринта щастлив, отивам да си взема фиата от бояджия (правехме преден капак и праг), всичко точно прибирам се, и решавам че ще си монтирам фаровете с лупи, както и белите мигачи, които дълго време чакаха реда си в един кашон. Монтирах ги успешно, като единствено ме забави монтирането на нови кабели за габаритите, като държа да подчертая че ги направих добре, кабелни обувки, термошлаух и т.н.Щастлив и доволен от новата визия, светнах фаровете до една стена, играх си с машинките за регулиране, мигачи, проверявах дали всичко работи. Започна да вали, изчаках да превали в колата, след като спря, завъртях ключа всички лампи светнаха (нормално), и в следващият момент, всичко изгасна, ток йок.Избутах настрани от блока да не преча, звъннах на един приятел с кабели да дойде да запалим. Викам си сигурно акумулатора е паднал. При майсторите една седмица не е палена, от нас до тях няма и километър, колко да зареди + допълнително си играх с фаровете. Освен това имах съмнение че нещо се е намокрило, бая валя,...Дойде моя човек запалихме, викам чакай да видиш как светят фаровете, в момента в който завъртях лоста, колата угасна Разкачих всички букси от фаровете, да не би да съм вързал нещо не както трябва, ама чак да гасне...? Запалихме отново с кабели, и веднага ми се наби на очи че плафона премигва в ритъм с двигателя. Подадох гас, светлината се стабилизира и засили. На празен ход същата работа, премигва. Друго което ми направи впечатление е че червената лампа (батерията) на таблото не свети. Поработи 10-ина минути, след като изгасих, същата работа, ток нямааа...Алтернатор явно не зарежда. Първия път като съм пуснал фаровете сигурно не е стигал достатъчно ток до дюзите и затова е угаснала. Лампата защо не свети, че не зарежда? И изведнъж така да умре? Къде да тръся причината, реле-регулатор, кабели???? И да Ви кажа това Фиат-а е много неблагодарна кола . Боядисваме се, пастираме се, фарчета, мигачи глезотии, и така да ти го набие на края . В понеделник мислех ксенони да купувам.....
    00' Bravo 105 JTD

    #2
    Реших проблема . Проблема всъщност се оказа че е в мойта тиква основно, и +-вата клема на акумулатора. Изнервя ли се, мисленето не ми се отдава. Седнах одеве, прочетох си поста, и се сетих че не може хич ток да няма, а преди да е палела само като покажеш ключа. А плафона да свети в ритъм с алтернатора, а и лампата за същия да не свети -> нямам акумулатор, значи някъде се губи връзката с акумулатора. Започнах с най-лесното, клемите. Минусовата е сменена скоро, хванах здраво плюса, едвам го мръднах, ама всепак се раздвижи. Гледам радиото мига 0:00 :D Запали все едно нищо не е било.И така, пак се обичаме .
    00' Bravo 105 JTD

    Коментар

    Working...
    X