Колеги помагайте днес си купих Стилото но даже не можах да му се порадвам );. От автокъщата във Варна до Добрич и компа почна да свети като цветомузика );Там на място я закачахме на компютер и не даде никаква грешка. Като трагнах след около 15км ужас, някакви релете се чуват че щтракат долу вдясно, стрлките на всички уреди отиват на нула а на дисплея пише "Conection lost’, като се оправят стрелките и лкампите гаснат до следващия пат и така 5-6 пъти докато се прибера. Моля за помощ от какво може да е
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Fiat Stilo 1.2 2003г година компютъра е като цветомузика
Collapse
X
-
Някое реле, бушонче, буксичка - вероятно се клати в гнездото си и не прави добър контакт. Провери дали са стегнати хубаво клемите на акумулатора, буксите на самия компютър, де що видиш релета и бушони - поразклати ги, може и да намериш проблема. Ако не го намериш, поне ще знаеш че всички релета и бушони са стабилни. ПравИ го на загряла кола и обърни внимание дали някое реле не е много горещо. Ако е горещо - няма добър контакт в силовата верига и там може да има голям пад на напрежение.
-
Проверих всички бушони, релета и куплунзи поне които намерих и няма ефект );поне разбрах че като стане цветомузиката почва да щтрака черното реле което е от страната на бушоните.Днес бях на Елкон и тоя ми каза че двигателя работел като часовник но на километраж виждам 84000 км а компютъра показва 80000 и ми каза че сигорно е сменян защото колата е с първа регистрация 19.12.2002 а на компщтъра бише че версията на софта е от 2006.Колеги помагайте давайте други идеи, а утре мисля да я закарам до фирмения сервиз на Фиат.Ако някой знае добър майстор в Добрич ще съм му много задължен да каже
Коментар
-
Tempras написа:Масата към купето може би ти прави тези номера. Пробвай и с друг акумулатор. Почисти клемите и кабелите за маса.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
Колеги давайте съвети проблема още е на лице. Във фиат Добрич ми казаха че е от платката с релетата и бушоните до акумулатора но... днес дойде чисто нова и единствената разлика е че двигателя вече не прекъсва но лампите на компа продължават да светят. Стегнал съм и зачистил всички маси до които стигнах май бяха 5 на брой.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар