Възможно ли е? По-конкретно ме интересува дали може да се преправи запалването на 1.6 16V да стане като на 1.8 16V. Какво точно трябва да се случи, за да стане каквото ми се върти в главата? Доколкото съм запознат, трябва да се смени комутатора, и всичко след него. Комутатор от 1.8 имам, по-интересното е, къде се намира тая играчка на 1.6, и дали е външна или е вътре в ЕКУ-то? Става въпрос за Marelli IAW 1AF. Може ли да стане, как мислите?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Преправяне на запалването - от 2 бобини към 4
Collapse
X
-
Към muns61: не само това е идеята, като цяло не уважавам метода една бобина за повече от една свещ. Верно, че тук са 2 и работят последователно, но бих искал да са 4. Бобината така се претоварва, не може да се направи хубава искра защото няма време (идва следващият цилиндър) и куп други главоболия. А и като цяло искам да модифицирам запалването, а за целта имам нужда от 4 независими бобини.Към янко: там двигателят е съвсем друг, с изцяло различно управление. Не става за моята тъпа кочина."За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)
Коментар
-
Хъм... явно съм се заблудил, че слагат от двигателя на Стило в брава/мареа след 2000г, който наистина е съвсем друг Кой номер двигател си видял с 4 бобини на брава, помниш ли?"За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)
Коментар
-
Да приемем ,че сложиш комутатор и бобини от 1,8.Чудя се защо компа на 1,6 трябва да подава 4 импулса когато бобината има само 2 входа ,а ако подава само 2 импулса тогава какво, на входа на комутатора ще ги вържеш 2по2 а крайните стъпала на компа ще удържат ли /вграден ли е комутатора в компа/,ако е ще стане .Ще стане да, ама пак ще имаш по 2 искри и едната ненужна,само дето ще са по-качествени.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар