Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

кит-модул автоматични фарове

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    ilko-gd написа:
    Подкрепям Esper. На моята кола монтирах модул от колегата L&R и работи отлично. Късите ми се пускат на 30% автоматично, светят само те, а не цялата кола. На баща ми монтирах пак такъв модул, но от друга фирма и мисля, че това е решението - къси на 100% пречат МНОГО на останалите участници в движението.
    Как пречат бе колега, в онази другата тема хората не виждат и имат жизненоважна нужда от насреща заслепяващите ги фарове, само и само да видят нещо идващо към тях.
    Alfa Romeo 159 1.9 16V JTDm powered by Sprintauto Service
    Fiat Bravo 1.9 JTD 105 GT powered by emzo Ex: Fiat Bravo 1.4 12v (вече в баща ми)

    Коментар


      #17
      emzo написа:
      Момчета, служебни коли, кви схеми, кви 5 лева ?Питам за готови китове, които да поръчам, да ида и да оставя колите и да ги монтират.Схемата и аз я знам, но никой не ми плаща, та защо да си давам зор ?Та колега ми предложи решение на лично, благодарен съм му.
      това мисля че ще ти върши работа пък и не е много скъпо http://prodavalnik.com/modul-za-avto...tlini-i8428759 само за монтажа не знам как стоят работите

      Коментар


        #18
        benzol написа:
        това мисля че ще ти върши работа пък и не е много скъпо http://prodavalnik.com/modul-za-avto...tlini-i8428759 само за монтажа не знам как стоят работите
        За служебни коли става, да.Единственият му плюс е, че е по-евтино.Не мога да преценя от линка, обаче според мен това не може да регулира интензитета на светлината на фара, когато ги задейства.Дори и да приемем, че не е толкова важно да не светят на 100%, наистина огромният плюс е да може да ги разпалва плавно.Което пък щади много крушката.При мен обаче е доста важен параметър консумацията. Не толкова заради завишен разход на гориво, колкото защото мотоциклетните алтернатори поради идиотичната си конструкция бачкат винаги на 100% от капацитета си се изчисляват почти без никакъв резерв от мощност.Всеки друг консуматор вкл. допълнително ( подгрев на кормилото например ) е почти сигурен разход.По тази причина за мен конкретно е важно да редуцирам тока от фаровете.Освен това SmartDLR пали светлините не по параметър "време след стартиране" а след детекция на праг на напрежението, който е в следствие на работещ алтернатор когато двигателя заработи.От тук идва и екстрата, че няма за пусне фарове или ще ги угаси ако има проблем със зареждането или слаб акумулатор.Също така и чурулика - има и звукова сигнализация. Управлява и габарити за тези, които мислят, че това е важно...Абе както казах - много изпипан модул е.Сега обаче се сещам за нещо, което предпочитам да има - би било добре модула за завършва на куплунг а не директно на жици за запояване.Аз на всички модули, които съм монтирал слагам ето такъв - мъжки и женски съответно.Оскъпява го с около 4 лева но някак предпочитам да не е твърдо залепено към инсталацията!
        I'm not totaly useless! I can be used as a bad example...

        Коментар


          #19
          ето още 1 което може да ги пуска и постепенно но е малко по скъпо http://prodavalnik.com/avtomatichni-...ite-2-i8047673

          Коментар

          Working...
          X