Имам 4 служебни коли, които трябва да оборудвам с такъв модул. (немски кочини)Варианти много , интересува ме нещо доказано, изпробвано
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
кит-модул автоматични фарове
Collapse
X
-
galinchooo написа:Купуваш си 2 релета и си готов......Едното ще ти подава захранване през контакт на фаровете(реле 30А),а другото ще ти прекъсва захранването докато въртиш на стартер и си готов(реле 10А)......Ключа на фаровете ще ти е винаги включен...Opel Astra J B14NET LPG / Daihatsu Terios
Chevrolet Aveo
Коментар
-
Аз сложих модул, който пуска късите на 30% мощност, така съм го настроил. Цената беше 40лв, но към него може да се свързва и аларма и допълнително задни габарити.Довечера ще сложа и на колата на бащата, за него поръчах от друг човек, от Опел форума само да може да пуска фаровете на намалена мощност без екстри - цена 29лв. Човека от Пловдив предлага и модул с възможностите на моя, но на цена 36лв.Ако ти се занимава можеш да си направиш схема с три релета, като тази на перките на радиатора - свързва двете лампи последователно /50% мощност/ и съответно успоредно /100% мощност/, но не мисля че ще ти излезе по-евтино.Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше
Коментар
-
или както аз съм го направил (днес на VW Поло слагах)ползвам само едно реле 12V 30A с 4 крачетаи го свързвам както следва взимам + от лампата на алтернатора (има + само като работи колата)и го връзвам на изход 85 на релето (бобина)взимам - от + на габарита и го възвам на изход 86 на релето (бобина) (така имам - само при изгасени габарити при пускане на габитите вече имаме + и релето се само изключва)взимам + през контакт (от където намериш за добре) и го връзвам на изход 30 на релетоот изход 87 на релето излиза кабелче и го свързах на общия краи на късите (той поне при мен беше преди бушониерата ) и така при запалване ще получим + от алтернатора на бобината и - от габарититес което ще пропуснем +от контакта към фароветепри включване на габрит ще получим два + на бобината и тя ще изключи захранването към фаровете може да монтира и копченце за гасене на фукнцията за предпочитане е да бъде или на изход 86 или 85 за да има по малък ток през ключафукнцията работи безотказно и не влияе на оригиналната инсталация по никакъв начин а пък е и ефтина ПС: хубаво е ако имате реле на фаровете (заводско) да му подавате на него ток и то да си управлява фаровете но аз поне не открих на това полоШофирай разумно, на пътя не си сам.
Fiat Stilo Dynamic 1.6 16V 103hp Grigio Sassi
Mercedes-Benz ACTROS 4141 - The big BOSS :D
Forever in my heart: Fiat Punto II ELX 1.2i 60к ; MAN TGA 33.360 Blue Bird
Коментар
-
Колега, предполагам си съгласен, че да вземеш + след контакт "откъдето намериш за добре" не е никак, никак, ама никак добра идея. Така имаш голям шанс след запалване направо да се запалиш в буквален смисъл Самият ти може би не, но някой, който го направи по описания начин, и избере неправилно място за плюса, в комбинация с кофти китайски предпазител на съответната верига - направо си става като факла, въпрос на време.
Коментар
-
ogi28b написа:Колега, предполагам си съгласен, че да вземеш + след контакт "откъдето намериш за добре" не е никак, никак, ама никак добра идея. Така имаш голям шанс след запалване направо да се запалиш в буквален смисъл Самият ти може би не, но някой, който го направи по описания начин, и избере неправилно място за плюса, в комбинация с кофти китайски предпазител на съответната верига - направо си става като факла, въпрос на време.Шофирай разумно, на пътя не си сам.
Fiat Stilo Dynamic 1.6 16V 103hp Grigio Sassi
Mercedes-Benz ACTROS 4141 - The big BOSS :D
Forever in my heart: Fiat Punto II ELX 1.2i 60к ; MAN TGA 33.360 Blue Bird
Коментар
-
ogi28b написа:А защо да е плюс след контакт, а не плюс от акумулатора? Мисля, че е по- добре, за да се избегнат загубите и големия ток през контактния ключ.Шофирай разумно, на пътя не си сам.
Fiat Stilo Dynamic 1.6 16V 103hp Grigio Sassi
Mercedes-Benz ACTROS 4141 - The big BOSS :D
Forever in my heart: Fiat Punto II ELX 1.2i 60к ; MAN TGA 33.360 Blue Bird
Коментар
-
Чудя се има ли смисъл да вкарвам пари за DRl или дневни светлини като карам колята 1 път в седмицата, не ми е необходима ежедневно? Като се замисля 20-40 лв ще инвестирам и какви икономии ще реализирам от избягването на включване на къси? Те нашите коли са направени фабрично без да забравяме фарове и др. глупости, смо дето не се намаля консумацията, та така какъв е смисъла?FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.
Коментар
-
Изпитано и доказано - SmartDLR.Аз бях много резервиран към тези джаджи обаче откакто от миналата година съм в 99% от случаите с мотор се реших да го пробвам.Ами работи перфектно от 1 година и нямам забележка към него.Нито като функционалност, нито като качество.Дори се свързах с човека, който го произвежда и си поръчах модул с модулатор на светлината.Нямаха такъв серийно произведен и пича ми го програмира както исках.Сега, откакто приеха тази тъпотия за целогодишно каране на фаровете монтирах още 2 модула - на мерцедес и едно Ауди.Та така - не, че им правя реклама с користна цел.Просто ги произвеждат от години и в момента тези модули са наистина невероятно добри изделия.I'm not totaly useless! I can be used as a bad example...
Коментар
-
Подкрепям Esper. На моята кола монтирах модул от колегата L&R и работи отлично. Късите ми се пускат на 30% автоматично, светят само те, а не цялата кола. На баща ми монтирах пак такъв модул, но от друга фирма и мисля, че това е решението - къси на 100% пречат МНОГО на останалите участници в движението.Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар