Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

кит-модул автоматични фарове

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    кит-модул автоматични фарове

    Имам 4 служебни коли, които трябва да оборудвам с такъв модул. (немски кочини)Варианти много , интересува ме нещо доказано, изпробвано
    F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

    #2
    Купуваш си 2 релета и си готов......Едното ще ти подава захранване през контакт на фаровете(реле 30А),а другото ще ти прекъсва захранването докато въртиш на стартер и си готов(реле 10А)......Ключа на фаровете ще ти е винаги включен...
    Прикачени файлове
    FIAT BRADVA 1,6 с няколко вентила

    Коментар


      #3
      galinchooo написа:
      Купуваш си 2 релета и си готов......Едното ще ти подава захранване през контакт на фаровете(реле 30А),а другото ще ти прекъсва захранването докато въртиш на стартер и си готов(реле 10А)......Ключа на фаровете ще ти е винаги включен...
      Може и с едно реле 30А. Просто бобината му ще се управлява от възбуждането на генератора. Ключа на фаровете трябва да е винаги включен. При палене фаровете няма да светват докато генератора на колата не се възбуди т.е докато колата не запали фаровете няма да светват. На вектрата съм го реализирал по този начин. Схемата ми има един недостатък - ако поради технически проблем двигателя не може да стартира няма фарове, но при мен релето е сложено на достъпно място и имам възможност да го шунтирам в случай на проблем с двиателя.
      Opel Astra J B14NET LPG / Daihatsu Terios
      Chevrolet Aveo

      Коментар


        #4
        Аз сложих модул, който пуска късите на 30% мощност, така съм го настроил. Цената беше 40лв, но към него може да се свързва и аларма и допълнително задни габарити.Довечера ще сложа и на колата на бащата, за него поръчах от друг човек, от Опел форума само да може да пуска фаровете на намалена мощност без екстри - цена 29лв. Човека от Пловдив предлага и модул с възможностите на моя, но на цена 36лв.Ако ти се занимава можеш да си направиш схема с три релета, като тази на перките на радиатора - свързва двете лампи последователно /50% мощност/ и съответно успоредно /100% мощност/, но не мисля че ще ти излезе по-евтино.
        Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
        Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше

        Коментар


          #5
          или както аз съм го направил (днес на VW Поло слагах)ползвам само едно реле 12V 30A с 4 крачетаи го свързвам както следва взимам + от лампата на алтернатора (има + само като работи колата)и го връзвам на изход 85 на релето (бобина)взимам - от + на габарита и го възвам на изход 86 на релето (бобина) (така имам - само при изгасени габарити при пускане на габитите вече имаме + и релето се само изключва)взимам + през контакт (от където намериш за добре) и го връзвам на изход 30 на релетоот изход 87 на релето излиза кабелче и го свързах на общия краи на късите (той поне при мен беше преди бушониерата ) и така при запалване ще получим + от алтернатора на бобината и - от габарититес което ще пропуснем +от контакта към фароветепри включване на габрит ще получим два + на бобината и тя ще изключи захранването към фаровете може да монтира и копченце за гасене на фукнцията за предпочитане е да бъде или на изход 86 или 85 за да има по малък ток през ключафукнцията работи безотказно и не влияе на оригиналната инсталация по никакъв начин а пък е и ефтина ПС: хубаво е ако имате реле на фаровете (заводско) да му подавате на него ток и то да си управлява фаровете но аз поне не открих на това поло
          Шофирай разумно, на пътя не си сам.
          Fiat Stilo Dynamic 1.6 16V 103hp Grigio Sassi
          Mercedes-Benz ACTROS 4141 - The big BOSS :D
          Forever in my heart: Fiat Punto II ELX 1.2i 60к ; MAN TGA 33.360 Blue Bird

          Коментар


            #6
            Колега, предполагам си съгласен, че да вземеш + след контакт "откъдето намериш за добре" не е никак, никак, ама никак добра идея. Така имаш голям шанс след запалване направо да се запалиш в буквален смисъл Самият ти може би не, но някой, който го направи по описания начин, и избере неправилно място за плюса, в комбинация с кофти китайски предпазител на съответната верига - направо си става като факла, въпрос на време.

            Коментар


              #7
              ogi28b написа:
              Колега, предполагам си съгласен, че да вземеш + след контакт "откъдето намериш за добре" не е никак, никак, ама никак добра идея. Така имаш голям шанс след запалване направо да се запалиш в буквален смисъл Самият ти може би не, но някой, който го направи по описания начин, и избере неправилно място за плюса, в комбинация с кофти китайски предпазител на съответната верига - направо си става като факла, въпрос на време.
              съгласен съм с теб но май не се изразих много правилно имах предвит всеки сам да си прецени откаде да вземе за да не налагм чуждо мнение (а и на различните коли има на различни места + през контакт)аз лично съм си взел от копчето на светлините там съм сложил и предпазител 20 А и мисля че и мястото откадето съм взел е добро и предпазителя е добър (не е китайски)
              Шофирай разумно, на пътя не си сам.
              Fiat Stilo Dynamic 1.6 16V 103hp Grigio Sassi
              Mercedes-Benz ACTROS 4141 - The big BOSS :D
              Forever in my heart: Fiat Punto II ELX 1.2i 60к ; MAN TGA 33.360 Blue Bird

              Коментар


                #8
                А защо да е плюс след контакт, а не плюс от акумулатора? Мисля, че е по- добре, за да се избегнат загубите и големия ток през контактния ключ.

                Коментар


                  #9
                  ogi28b написа:
                  А защо да е плюс след контакт, а не плюс от акумулатора? Мисля, че е по- добре, за да се избегнат загубите и големия ток през контактния ключ.
                  ами принципно няма лошо и да е постоянен + (директно от АБ) но съм имал ядове с едно-две релета който "залепваха" и за да съм по сигурен че няма да изгася колата и те да останат да си светят бих предпочел да се през контакт да така при изгасен контакт на релето няма да има никакъв + и няма опастност и да е "залепнало" релето да светят фаровете но пак казвам това си е мое лично мнение и който желае може да си го свърже и с постоянен + а иначе тока през ключа (поне на това поло) си е същия понеже от Контакният ключ се подава +са за фаровете(за да може при загасен контакт да не светят фаровете) така все едно са си постоянно включени ПС: ако някой има на идея как да сваля подаваното напрежение след релето от 12волта на по малко (8-9 волта)за да ги накарам да светят да речем на 70% не на 100% или по малко
                  Шофирай разумно, на пътя не си сам.
                  Fiat Stilo Dynamic 1.6 16V 103hp Grigio Sassi
                  Mercedes-Benz ACTROS 4141 - The big BOSS :D
                  Forever in my heart: Fiat Punto II ELX 1.2i 60к ; MAN TGA 33.360 Blue Bird

                  Коментар


                    #10
                    Момчета, служебни коли, кви схеми, кви 5 лева ?Питам за готови китове, които да поръчам, да ида и да оставя колите и да ги монтират.Схемата и аз я знам, но никой не ми плаща, та защо да си давам зор ?Та колега ми предложи решение на лично, благодарен съм му.
                    F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                    Коментар


                      #11
                      е сподели го де....
                      Nissan X-TRAIL 2005 2,2 136hp
                      Ex: Nissan Primera P12 Wagon 2,2 126hp
                      Ex: Fiat Marea Weekend 1,8 16v 97г. бензин & CNG

                      Коментар


                        #12
                        http://www.lesibg.com/index.php?main...act5cs6rcmubu3
                        еx-fiat bravo 1.6 16V
                        now-fiat marea 1.8 16V

                        Коментар


                          #13
                          Чудя се има ли смисъл да вкарвам пари за DRl или дневни светлини като карам колята 1 път в седмицата, не ми е необходима ежедневно? Като се замисля 20-40 лв ще инвестирам и какви икономии ще реализирам от избягването на включване на къси? Те нашите коли са направени фабрично без да забравяме фарове и др. глупости, смо дето не се намаля консумацията, та така какъв е смисъла?
                          FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
                          Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

                          Коментар


                            #14
                            Изпитано и доказано - SmartDLR.Аз бях много резервиран към тези джаджи обаче откакто от миналата година съм в 99% от случаите с мотор се реших да го пробвам.Ами работи перфектно от 1 година и нямам забележка към него.Нито като функционалност, нито като качество.Дори се свързах с човека, който го произвежда и си поръчах модул с модулатор на светлината.Нямаха такъв серийно произведен и пича ми го програмира както исках.Сега, откакто приеха тази тъпотия за целогодишно каране на фаровете монтирах още 2 модула - на мерцедес и едно Ауди.Та така - не, че им правя реклама с користна цел.Просто ги произвеждат от години и в момента тези модули са наистина невероятно добри изделия.
                            I'm not totaly useless! I can be used as a bad example...

                            Коментар


                              #15
                              Подкрепям Esper. На моята кола монтирах модул от колегата L&R и работи отлично. Късите ми се пускат на 30% автоматично, светят само те, а не цялата кола. На баща ми монтирах пак такъв модул, но от друга фирма и мисля, че това е решението - къси на 100% пречат МНОГО на останалите участници в движението.
                              Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
                              Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше

                              Коментар

                              Working...
                              X