ogi28b написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Брава 1.9 JTD 105 пали когато реши, но не винаги
Collapse
X
-
ogi28b написа:Разбира се, как не можах да се сетя, нали имам излишни пари, та се чудя кой датчик по-напред да сменя? Да метна ли и един нов двигател направо? Като го купя и проблемът остане, ще ми го платиш ли?Ами ако ти кажа, че днес е пробвано с чисто нов датчик и няма промяна, какъв съвет ще ми дадеш? Абе по-добре да не беше писал нищо, честно! Не съм казал, но ще повторя: колата работеше еднакво с моя оригинален датчик и с такъв от друга кола, която е работила безпроблемно с него. Евала на сервиза, в който е колата, че не сменят каквото им падне, без да са 100% сигурни, че там е проблема
Коментар
-
О, даже ми е приятно Утре ще дам повече инфо, но може би проблемът е открит, и определено няма нищо общо с повредени датчици. Демек - наистина е на друго място. Странно , но понякога една и съща грешка се записва по няколко различни причини. Да се надявам, че е от това, но утре ще пиша повече. Тая грешка ’за един от двата датчика’ се записва и при неправилно зацепен ремък, нали знаеш? И все пак май има четвърта причина за грешката и именно тя е при мен. Надявам се.Ники, горния също може да се намери 2 ръка за проба, но той е такъв, че се пре**ва изключително рядко и аз лично не помня да съм чел във форума за някой, който е имал проблем с него. Обикновено като се прецака, тотално умира веднъж завинаги, а не като при мен - днес работи, утре не, вдругиден пак работи....
Коментар
-
ogi28b написа:О, даже ми е приятно Утре ще дам повече инфо, но може би проблемът е открит, и определено няма нищо общо с повредени датчици. Демек - наистина е на друго място. Странно , но понякога една и съща грешка се записва по няколко различни причини. Да се надявам, че е от това, но утре ще пиша повече. Тая грешка ’за един от двата датчика’ се записва и при неправилно зацепен ремък, нали знаеш? И все пак май има четвърта причина за грешката и именно тя е при мен. Надявам се.Ники, горния също може да се намери 2 ръка за проба, но той е такъв, че се пре**ва изключително рядко и аз лично не помня да съм чел във форума за някой, който е имал проблем с него. Обикновено като се прецака, тотално умира веднъж завинаги, а не като при мен - днес работи, утре не, вдругиден пак работи....
Коментар
-
Airfan написа:ogi28b написа:О, даже ми е приятно Утре ще дам повече инфо, но може би проблемът е открит, и определено няма нищо общо с повредени датчици. Демек - наистина е на друго място. Странно , но понякога една и съща грешка се записва по няколко различни причини. Да се надявам, че е от това, но утре ще пиша повече. Тая грешка ’за един от двата датчика’ се записва и при неправилно зацепен ремък, нали знаеш? И все пак май има четвърта причина за грешката и именно тя е при мен. Надявам се.Ники, горния също може да се намери 2 ръка за проба, но той е такъв, че се пре**ва изключително рядко и аз лично не помня да съм чел във форума за някой, който е имал проблем с него. Обикновено като се прецака, тотално умира веднъж завинаги, а не като при мен - днес работи, утре не, вдругиден пак работи....A20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
първо тази грешка за синхронизация на двата вала се изписва мн.често(например когато аха да запалиш и пуснеш ключа).второ зацепен ли е правилно ангренажния ремък.започни с налягането в рейла-искано и действително,виж на колко пр. отваря регулатора.и един съвет-ако не си отварял резервоара,то го отвори,разглоби кошницата и почисти цедката на самата помпа.също когато не можеш да палиш виж на стартер вдига ли се стрелката на обротомера-ако не се вдига това е сигурен симптом на заминал датчик(горен или долен)
Коментар
-
BO написа:Airfan написа:ogi28b написа:О, даже ми е приятно Утре ще дам повече инфо, но може би проблемът е открит, и определено няма нищо общо с повредени датчици. Демек - наистина е на друго място. Странно , но понякога една и съща грешка се записва по няколко различни причини. Да се надявам, че е от това, но утре ще пиша повече. Тая грешка ’за един от двата датчика’ се записва и при неправилно зацепен ремък, нали знаеш? И все пак май има четвърта причина за грешката и именно тя е при мен. Надявам се.Ники, горния също може да се намери 2 ръка за проба, но той е такъв, че се пре**ва изключително рядко и аз лично не помня да съм чел във форума за някой, който е имал проблем с него. Обикновено като се прецака, тотално умира веднъж завинаги, а не като при мен - днес работи, утре не, вдругиден пак работи....
Коментар
-
ivel написа:първо тази грешка за синхронизация на двата вала се изписва мн.често(например когато аха да запалиш и пуснеш ключа).второ зацепен ли е правилно ангренажния ремък.започни с налягането в рейла-искано и действително,виж на колко пр. отваря регулатора.и един съвет-ако не си отварял резервоара,то го отвори,разглоби кошницата и почисти цедката на самата помпа.също когато не можеш да палиш виж на стартер вдига ли се стрелката на обротомера-ако не се вдига това е сигурен симптом на заминал датчик(горен или долен)Airfan написа:Датчика на запалването не следи ли позицията на маховика и от там съответно на коляновия вал?A20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
Датчика на Хол е извън играта. Едвам го хванах, ма*** му. Няколко пъти го мерих и все си мигаше уж нормално, докато.... един ден.... той просто остана да свети:https://www.youtube.com/watch?v=aEXs...ata_playerТа значи да си бях купил един датчик на колянов вал и да си бях решил проблемите? После да си го бия о главЪта?
Коментар
-
ogi28b написа:...но той е такъв, че се пре**ва изключително рядко и аз лично не помня да съм чел във форума за някой, който е имал проблем с него. Обикновено като се прецака, тотално умира веднъж завинаги, а не като при мен - днес работи, утре не, вдругиден пак работи....ogi28b написа:Датчика на Хол е извън играта. Едвам го хванах, ма*** му. Няколко пъти го мерих и все си мигаше уж нормално, докато.... един ден.... той просто остана да свети
Коментар
-
ogi28b написа:Датчика на Хол е извън играта. Едвам го хванах, ма*** му. Няколко пъти го мерих и все си мигаше уж нормално, докато.... един ден.... той просто остана да свети:https://www.youtube.com/watch?v=aEXs...ata_playerТа значи да си бях купил един датчик на колянов вал и да си бях решил проблемите? После да си го бия о главЪта?
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар