Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Брава 1.9 JTD 105 пали когато реши, но не винаги

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    ogi28b написа:
    ,.. днес е пробвано с чисто нов датчик и няма промянаНе съм казал, но ще повторя: колата работеше еднакво с моя оригинален датчик и с такъв от друга кола, която е работила безпроблемно с него. Евала на сервиза, в който е колата, че не сменят каквото им падне, без да са 100% сигурни, че там е проблема
    Кой е сервиза? (може и на лично)"Горният" датчик, не се ли намери от някъде за проба?
    00' Bravo 105 JTD

    Коментар


      #17
      ogi28b написа:
      Разбира се, как не можах да се сетя, нали имам излишни пари, та се чудя кой датчик по-напред да сменя? Да метна ли и един нов двигател направо? Като го купя и проблемът остане, ще ми го платиш ли?Ами ако ти кажа, че днес е пробвано с чисто нов датчик и няма промяна, какъв съвет ще ми дадеш? Абе по-добре да не беше писал нищо, честно! Не съм казал, но ще повторя: колата работеше еднакво с моя оригинален датчик и с такъв от друга кола, която е работила безпроблемно с него. Евала на сервиза, в който е колата, че не сменят каквото им падне, без да са 100% сигурни, че там е проблема
      Оги, прощавай за по-резкия тон, но ти имаш записана грешка за един от двата датчика, така че да търсиш проблем другаде ми се вижда безпредметно.

      Коментар


        #18
        О, даже ми е приятно Утре ще дам повече инфо, но може би проблемът е открит, и определено няма нищо общо с повредени датчици. Демек - наистина е на друго място. Странно , но понякога една и съща грешка се записва по няколко различни причини. Да се надявам, че е от това, но утре ще пиша повече. Тая грешка ’за един от двата датчика’ се записва и при неправилно зацепен ремък, нали знаеш? И все пак май има четвърта причина за грешката и именно тя е при мен. Надявам се.Ники, горния също може да се намери 2 ръка за проба, но той е такъв, че се пре**ва изключително рядко и аз лично не помня да съм чел във форума за някой, който е имал проблем с него. Обикновено като се прецака, тотално умира веднъж завинаги, а не като при мен - днес работи, утре не, вдругиден пак работи....

        Коментар


          #19
          ogi28b написа:
          О, даже ми е приятно Утре ще дам повече инфо, но може би проблемът е открит, и определено няма нищо общо с повредени датчици. Демек - наистина е на друго място. Странно , но понякога една и съща грешка се записва по няколко различни причини. Да се надявам, че е от това, но утре ще пиша повече. Тая грешка ’за един от двата датчика’ се записва и при неправилно зацепен ремък, нали знаеш? И все пак май има четвърта причина за грешката и именно тя е при мен. Надявам се.Ники, горния също може да се намери 2 ръка за проба, но той е такъв, че се пре**ва изключително рядко и аз лично не помня да съм чел във форума за някой, който е имал проблем с него. Обикновено като се прецака, тотално умира веднъж завинаги, а не като при мен - днес работи, утре не, вдругиден пак работи....
          Нали са ти зацепили отново ремъка с новия комплект, така че това като причина се отхвърля.За друга причина остава лоша връзка или нещо прецакано по маховика.

          Коментар


            #20
            Airfan написа:
            ogi28b написа:
            О, даже ми е приятно Утре ще дам повече инфо, но може би проблемът е открит, и определено няма нищо общо с повредени датчици. Демек - наистина е на друго място. Странно , но понякога една и съща грешка се записва по няколко различни причини. Да се надявам, че е от това, но утре ще пиша повече. Тая грешка ’за един от двата датчика’ се записва и при неправилно зацепен ремък, нали знаеш? И все пак май има четвърта причина за грешката и именно тя е при мен. Надявам се.Ники, горния също може да се намери 2 ръка за проба, но той е такъв, че се пре**ва изключително рядко и аз лично не помня да съм чел във форума за някой, който е имал проблем с него. Обикновено като се прецака, тотално умира веднъж завинаги, а не като при мен - днес работи, утре не, вдругиден пак работи....
            Нали са ти зацепили отново ремъка с новия комплект, така че това като причина се отхвърля.За друга причина остава лоша връзка или нещо прецакано по маховика.
            Маховика няма общо.Аз виждам проблема или в шпонката или отлепена гривна от коляновия вал.
            A20DTH ЖТД ама не баш
            1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
            Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

            Коментар


              #21
              първо тази грешка за синхронизация на двата вала се изписва мн.често(например когато аха да запалиш и пуснеш ключа).второ зацепен ли е правилно ангренажния ремък.започни с налягането в рейла-искано и действително,виж на колко пр. отваря регулатора.и един съвет-ако не си отварял резервоара,то го отвори,разглоби кошницата и почисти цедката на самата помпа.също когато не можеш да палиш виж на стартер вдига ли се стрелката на обротомера-ако не се вдига това е сигурен симптом на заминал датчик(горен или долен)

              Коментар


                #22
                ivel написа:
                първо тази грешка за синхронизация на двата вала се изписва мн.често(например когато аха да запалиш и пуснеш ключа)
                Сериозно ?
                F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                Коментар


                  #23
                  BO написа:
                  Airfan написа:
                  ogi28b написа:
                  О, даже ми е приятно Утре ще дам повече инфо, но може би проблемът е открит, и определено няма нищо общо с повредени датчици. Демек - наистина е на друго място. Странно , но понякога една и съща грешка се записва по няколко различни причини. Да се надявам, че е от това, но утре ще пиша повече. Тая грешка ’за един от двата датчика’ се записва и при неправилно зацепен ремък, нали знаеш? И все пак май има четвърта причина за грешката и именно тя е при мен. Надявам се.Ники, горния също може да се намери 2 ръка за проба, но той е такъв, че се пре**ва изключително рядко и аз лично не помня да съм чел във форума за някой, който е имал проблем с него. Обикновено като се прецака, тотално умира веднъж завинаги, а не като при мен - днес работи, утре не, вдругиден пак работи....
                  Нали са ти зацепили отново ремъка с новия комплект, така че това като причина се отхвърля.За друга причина остава лоша връзка или нещо прецакано по маховика.
                  Маховика няма общо.Аз виждам проблема или в шпонката или отлепена гривна от коляновия вал.
                  Датчика на запалването не следи ли позицията на маховика и от там съответно на коляновия вал?

                  Коментар


                    #24
                    ivel написа:
                    първо тази грешка за синхронизация на двата вала се изписва мн.често(например когато аха да запалиш и пуснеш ключа).второ зацепен ли е правилно ангренажния ремък.започни с налягането в рейла-искано и действително,виж на колко пр. отваря регулатора.и един съвет-ако не си отварял резервоара,то го отвори,разглоби кошницата и почисти цедката на самата помпа.също когато не можеш да палиш виж на стартер вдига ли се стрелката на обротомера-ако не се вдига това е сигурен симптом на заминал датчик(горен или долен)
                    Airfan написа:
                    Датчика на запалването не следи ли позицията на маховика и от там съответно на коляновия вал?
                    Не.
                    A20DTH ЖТД ама не баш
                    1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                    Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                    Коментар


                      #25
                      BO написа:
                      Airfan написа:
                      Датчика на запалването не следи ли позицията на маховика и от там съответно на коляновия вал?
                      Не.
                      Ок, значи може да има проблем с това, което следи, каквото и да е то.

                      Коментар


                        #26
                        Датчика на Хол е извън играта. Едвам го хванах, ма*** му. Няколко пъти го мерих и все си мигаше уж нормално, докато.... един ден.... той просто остана да свети:https://www.youtube.com/watch?v=aEXs...ata_playerТа значи да си бях купил един датчик на колянов вал и да си бях решил проблемите? После да си го бия о главЪта?

                        Коментар


                          #27
                          Ами ако не си го сменял, въпрос на време и него да смениш.Значи все пак познах
                          F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                          Коментар


                            #28
                            emzo написа:
                            Ами ако не си го сменял, въпрос на време и него да смениш.Значи все пак познах
                            Предишният собственик го е сменял преди около 5 години и 50 000 км с оригинален Бош. Аз лично не съм.

                            Коментар


                              #29
                              ogi28b написа:
                              ...но той е такъв, че се пре**ва изключително рядко и аз лично не помня да съм чел във форума за някой, който е имал проблем с него. Обикновено като се прецака, тотално умира веднъж завинаги, а не като при мен - днес работи, утре не, вдругиден пак работи....
                              ogi28b написа:
                              Датчика на Хол е извън играта. Едвам го хванах, ма*** му. Няколко пъти го мерих и все си мигаше уж нормално, докато.... един ден.... той просто остана да свети
                              Както се казва, never say никога
                              00' Bravo 105 JTD

                              Коментар


                                #30
                                ogi28b написа:
                                Датчика на Хол е извън играта. Едвам го хванах, ма*** му. Няколко пъти го мерих и все си мигаше уж нормално, докато.... един ден.... той просто остана да свети:https://www.youtube.com/watch?v=aEXs...ata_playerТа значи да си бях купил един датчик на колянов вал и да си бях решил проблемите? После да си го бия о главЪта?
                                След като категорично беше изтествал датчика на Хол, не остава какво друго да прави проблем.

                                Коментар

                                Working...
                                X