Ето ти схема да светят през контакт и да се гасят с къси светлини.Ако искаш да светват след стартирване си купи модул и го вържи на мястото на позиция (+12в през контакт) на схемата....Има и двруг вариант.Вземи +12в от бензиновата помпа и задължително близо до кабела сложи предпазител 3А.Ще ти работи с бензиновата помпа.Кабела е кафяв/бял и ще го намериш на буксите на таблото с бушоните.....успех
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Дневни светлини (LED) за Мареа
Collapse
X
-
Оги прав изпуснал съм!Аз пък може да се каче, че съм почти на 0 с електрониката ама това с двата + не ми се връзва някак си нищо че е през диод, как ще се управялва това реле изобщо. И пак си мисля за моя вариант само ,че + за контрола на релето да не е като е на контакт колата ами от алтернатора. Ефекта пак е на лицеФиат Мареа 1.6 16v, 99 г.
182A4.000 IAW49F
LPG - Lovato EasyFast
----------------------------
"Има две неща които са безкрайни, вселената и човешката глупост, ... но не съм много сигурен за вселената", А. Айнщайн
Коментар
-
Е тва е фатката Двата плюса са два плюса само като са включени късите (габаритите). Като не са включени, плюса става минус, щото токът е малък и лампите играят роля на проводници, съпротивлението им е много малко и през тях идва маса. На колегата със схемата над теб е същото - масата идва отдолу вляво през късите, където пише +12 къси
Коментар
-
Има тънкости явно Мерси за разяснението, като тръгна да монтирам на пролет ще трябва пак да си припомня тази темаФиат Мареа 1.6 16v, 99 г.
182A4.000 IAW49F
LPG - Lovato EasyFast
----------------------------
"Има две неща които са безкрайни, вселената и човешката глупост, ... но не съм много сигурен за вселената", А. Айнщайн
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар