не ето тези са
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Дневни светлини (LED) за Мареа
Collapse
X
-
galinchooo написа:хайде още малко матрял от мен.Това е форумско пунто.Най вероятно другата седмица ще се сглоби и ще пусна снимки в цял ръст......Светлините стават и за браво,а и марея без халогени.....Stop giving directions, just say "Follow me."
Shevrolet Captiva LS 2.4/136/2009/ГИ Landy
Ex: Fiat Marea 1.6/103/1999/ГИ AG Zenit
Коментар
-
Браво колега, много добре е станало.Ето и при мен как се вижда, аз заложих на готов вариант на Philips. Палят се автиматично като запаля, макар че би било добре да има леко закъснение от около 3-4 секунди ама не е проблем и така. Включваш габарит или къси и дневните се гасят и това е като екстри
Коментар
-
ogi28b написа:Това нещо на какво разстояние от земята е? Какво е разстоянието между двете? Защо като качвате снимки на колите - криете номерата им?
Коментар
-
veselin10 до колкото те разбрах си чакал реле за време. Пристигнали ти, лесно ли се монтира и може ли да ти управлява само късите. Забелязах че в слънчево време моят вариант не е много добър, и май ще трябва да слагам и аз нещо, така че да ми светят само къситеFIAT TIPO 1.4
FIAT MAREA 2.0 20V
LANCIA LIBRA 1.8
Коментар
-
Да!С по едно реле на всеки фар. На нормално затворените контакти връзваш ЛЕДовете да си работят, а захранването им взимаш от там където има + само на контакт. А + за контрола на релето го взимаш от + на късите или габаритите. Като ги включиш прекъсват + на ЛЕДовете и си готов.Задълчително навсякъде слагай бушони.НЕ знам дали е най-правилното, но по-елементарно здраве му кажиФиат Мареа 1.6 16v, 99 г.
182A4.000 IAW49F
LPG - Lovato EasyFast
----------------------------
"Има две неща които са безкрайни, вселената и човешката глупост, ... но не съм много сигурен за вселената", А. Айнщайн
Коментар
-
Човекът пита след като запали, а не като даде контакт. Едно реле, чиято силова верига захранва светодиодите. Бобината на релето захранваш от алтернатора, а маса му даваш от плюса на лампата на късите светлини. Така искаш, но имай предвид, че е неправилно! Правилно е да гаснат, като включиш габарити, а не къси. Затова масата на релето е подобре да е през плюса на лампата на габарита.
Коментар
-
имам общи понятия от електротехника, аз също имам доста варианти, но точно на моята кола (BRAVO JTD) не ми се експерементира. Първоначално мислих да намеря + от алтернатора (трябва да направя снимка и да питам да ли съм набелязъл правилния кабел) и да сложа ценеров диод, след него реле, при нормално затворен контакт да светват лед светлините, а при подаване на + от габаритите да сработи релето и да се изгасят лед светлините. Истината е че като цяло с автомобилното устройство съм на "ВИЕ" и не ми се разглобява никакви букси или клемореди.Всъщност когато си поръчвах светлините имах намерение да си ги свържа нормално от акумулатора с вътрешено ключе в купето, така и неоткрих отвор към купето. Благодаря за отговорите, успех на всички!
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар