Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Дневни светлини (LED) за Мареа

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #61
    galinchooo написа:
    ogi28b написа:
    Тая хартия нищо не значи. Евентуално значи нещо ако ходиш на Технотест. Ако минеш ГТП с такива светлини, те да си отговарят. Не си длъжен да носиш всевъзможни сертификати за да се доказваш на полицията. Има си ГТП. За да си валиден, трябва това голямото Е, оградено в кръгче, и малките букви RL да са напечатани на стъклото. Това ти гарантира изрядност пред полюцаите, а не тази хартия. Колега galinchooo, виж на едно Ауди Q7, от предишния модел, къде са му дневните. Жорка, габаритен размер на автомобила си е габаритен размер, мани кой какво рисува по тея картинки. Я пробвай да влезеш в гараж, който е по тесен от 1741 мм Ще събираш огледалата .
    Много добре знам къде са му дневните.Там където са и на S8.Онзи ден правих такава.На 40см от крайната линия на колата.И докато вие тук си спорите аз не мога да насмогна да слагам лед модули....Няма никакви ядове както споменах вече.Все още събирам информация законни ли са на 100% и какви са нормативите за това.За сега В Бургас,Ямбол,Стара Загора няма ядове пред КАТ и проверяващите на пътя.Така че ,който иска да си слага.Стига да са хубави с осветеност над 400 кандела и съответните маркировки.Не знам защо още обсъждаме тая тема.Позволено ли било ,не било ли позволено...... П.С..На ауди Q7 и S8 им е позволено там да са дневните защото:ПОЯСНЯВАМ:...средните рефлектори не се водят дълги светлини изобщо.Дългите са в лупата при късите.Къси и дълги демек са общи.Докато на нашите таратайки средните фарове се водят ДЪЛГИ а не дневни светлини.Ако нещо или някои пак не е разбрал да пита.С радост бих му отговорил...
    Колко излиза като цена модула плюс поставянето?Тези неща на Лични, моляogi28b
    Фиат марея уикенд 1.9ТД100

    "Доброто винаги побеждава злото.Така че, който победи,той е добрият!"

    Бат Бойко победи...но се оказа,че не е добрият!!

    Коментар


      #62
      За фаровете с лупи въпроса се решава много лесно. Слагате си Ксенони и ги преработвате да са с 2 мощности на светене 5 и 35 вата . 5 за дневни и 35/ нормалното/ за къси.При 5 вата за фар живота на лампите се увеличава многократно,а светенето е почти същото .При нормална работа знаете как светят. Успех.

      Коментар


        #63
        bill72 написа:
        За фаровете с лупи въпроса се решава много лесно. Слагате си Ксенони и ги преработвате да са с 2 мощности на светене 5 и 35 вата . 5 за дневни и 35/ нормалното/ за къси.При 5 вата за фар живота на лампите се увеличава многократно,а светенето е почти същото .При нормална работа знаете как светят. Успех.
        И как се прави процедурата?
        FIAT FORUM BULGARIA
        Ракията е над политиката

        Видео от Италфест 2011

        Коментар


          #64
          В модула се добавя едно съпротивление за коригиране на тока и реле за превключване м/у двата режима

          Коментар


            #65
            bill72 написа:
            В модула се добавя едно съпротивление за коригиране на тока и реле за превключване м/у двата режима
            Ясно.Тайна разработка на НАСА.
            FIAT FORUM BULGARIA
            Ракията е над политиката

            Видео от Италфест 2011

            Коментар


              #66
              За тези които се занимават с електроника това е елементарно, за останалите е опасно - все пак запалването на лампата е на 32000 волта , а работата на 96 волта.

              Коментар


                #67
                Щом е толкова лесно и елементарно,защо не пуснеш една схема със всичко необходимо по нея.Който разбира да си я прави сам,а неуките като мен да занесат схемата на някой дето разбира да им я направят.
                FIAT FORUM BULGARIA
                Ракията е над политиката

                Видео от Италфест 2011

                Коментар


                  #68
                  bill72 написа:
                  За тези които се занимават с електроника това е елементарно, за останалите е опасно - все пак запалването на лампата е на 32000 волта , а работата на 96 волта.
                  И все пак малко повече подробности, ако може и снимки с колко се променя интензитета на светлината.
                  ex. Tipo 1.6 i.e DOHC
                  ex. Marea Weekend HLX TD100

                  ex. Nissan Primastar 1,9 dci
                  Mercedes Vito W447
                  Skoda Rapid 1.2 110ps

                  Коментар


                    #69
                    bill72 написа:
                    За фаровете с лупи въпроса се решава много лесно. Слагате си Ксенони и ги преработвате да са с 2 мощности на светене 5 и 35 вата . 5 за дневни и 35/ нормалното/ за къси.При 5 вата за фар живота на лампите се увеличава многократно,а светенето е почти същото .При нормална работа знаете как светят. Успех.
                    Това правено ли е на практика или е само теория.Тъй като аз съм отварял стотици баласти и съм ги ремонтирал и ми е интересно как драйверите ще влезат в режим на тея 5вата....че и да поддържат газа в лампата запален..по принцип на по голяма мощност държи,но на малка мощност лампата работи неравномерно????Мига.... и гасне????И до колкото съм информиран пали на 22 000 волта и после остава на 80....Под тия 80 волта не разбирам как се подържа работната честота на драйверите????
                    FIAT BRADVA 1,6 с няколко вентила

                    Коментар


                      #70
                      Всяка електроника вътре е изпълнена по различен начин , от там и съпротивлението е на различно място, за всеки модел електроника се работи индивидуално. При мен модула позволява да му направя плавно регулиране от 5-100 вата без опасност от повреждане , а е от най-простите китайски.За сега се чудя , дали да е плавно или на 2 степени.Също съм решил да си сменя крушките с едни по-съвременни Филипсови заради големия живот от 20 000 часа и много приятната светлина /свети като лампа с нажижяема жичка/ ,лампата е с керамична горелка не стъклена като автомобилните. Врианти много

                      Коментар


                        #71
                        а тогава защо при Голф 5 и 6 са законни като се ползва рефлектора на дългите?крушката е Н15 с две жички вътре - една 55/60 ватова за дълги и една 19 ватова за дневни
                        2015 Renault Megane Expression GT
                        2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
                        Всичко за FIAT Bravo 2007

                        Коментар


                          #72
                          ivannik написа:
                          galinchooo написа:
                          ogi28b написа:
                          Тая хартия нищо не значи. Евентуално значи нещо ако ходиш на Технотест. Ако минеш ГТП с такива светлини, те да си отговарят. Не си длъжен да носиш всевъзможни сертификати за да се доказваш на полицията. Има си ГТП. За да си валиден, трябва това голямото Е, оградено в кръгче, и малките букви RL да са напечатани на стъклото. Това ти гарантира изрядност пред полюцаите, а не тази хартия. Колега galinchooo, виж на едно Ауди Q7, от предишния модел, къде са му дневните. Жорка, габаритен размер на автомобила си е габаритен размер, мани кой какво рисува по тея картинки. Я пробвай да влезеш в гараж, който е по тесен от 1741 мм Ще събираш огледалата .
                          Много добре знам къде са му дневните.Там където са и на S8.Онзи ден правих такава.На 40см от крайната линия на колата.И докато вие тук си спорите аз не мога да насмогна да слагам лед модули....Няма никакви ядове както споменах вече.Все още събирам информация законни ли са на 100% и какви са нормативите за това.За сега В Бургас,Ямбол,Стара Загора няма ядове пред КАТ и проверяващите на пътя.Така че ,който иска да си слага.Стига да са хубави с осветеност над 400 кандела и съответните маркировки.Не знам защо още обсъждаме тая тема.Позволено ли било ,не било ли позволено...... П.С..На ауди Q7 и S8 им е позволено там да са дневните защото:ПОЯСНЯВАМ:...средните рефлектори не се водят дълги светлини изобщо.Дългите са в лупата при късите.Къси и дълги демек са общи.Докато на нашите таратайки средните фарове се водят ДЪЛГИ а не дневни светлини.Ако нещо или някои пак не е разбрал да пита.С радост бих му отговорил...
                          Колко излиза като цена модула плюс поставянето?Тези неща на Лични, моляogi28b
                          Защо,моля? Обяснения ли да давам, или да прочетете правилата на форума относно рекламите???
                          Фиат марея уикенд 1.9ТД100

                          "Доброто винаги побеждава злото.Така че, който победи,той е добрият!"

                          Бат Бойко победи...но се оказа,че не е добрият!!

                          Коментар


                            #73
                            Sev написа:
                            а тогава защо при Голф 5 и 6 са законни като се ползва рефлектора на дългите?крушката е Н15 с две жички вътре - една 55/60 ватова за дълги и една 19 ватова за дневни
                            Защото по документи колата излиза от завода за Европа с дълги+ДНЕВНИ светлини( и то забележи на 2 отделни кръга а не една лампа за двата типа светлини) и са на точното според закона място(на 40см от крайната точка на автомобила).Няма автомобил фабрично произведен за Европа,на който къси и дневни светлини да са на една крушка.На Рено,Пежо,Фолксваген и т.н.....Има фолксваген голф, бора или файтон, и е произведена за сащ и канада.....където дългите се позват за дневни светлини на една крушка с понижено напрежение....Там май фолксваген пасат не карат,защото се возят на файтонче :PП.С..Няма как да обясниш на проверяващия орган,че аджиба например моята Брава 96та година е излязла с фабрични дневни на мястото на дългите...хаха
                            FIAT BRADVA 1,6 с няколко вентила

                            Коментар


                              #74
                              ogi28b написа:
                              В началото на тази страница са дадени размерите за монтаж на ДРЛ. Направих едни груби измервания на моята кола и стигнах до извода, че използването на дългия рефлектор е извън разпоредбите. Колата е широка 1741 мм според каталога, а най-външната точка от видимата светеща повърхност е на около 470 мм от габаритния размер на колата. Всъщност ако не се взема предвид огледалото, то се вижда, че 400 мм от ръба на колата са някъде на около 2 см навътре в светещия фар, което вече е в нормата.Разстоянието между двете светлини е точно 60 см, което е минимума. Даже може да се каже че е 59 и нещо. Височината е добре, това е ясно, но са прекалено навътре. Зелената хоризонтална линия показва 25 см от земята, така както аз го измерих. Над нея е ОК, под нея - твърде ниско. И така, моят извод е, че използването на дългите рефлектори за дневни светлини в колите Браво/а/Мареа не отговаря на изискванията за минималните разстояния за монтаж на допълнителни дневни светлини.Тези измервания са много неточни Относно самите светодиоди - да вземем за пример едни от най-силните - CREE XPG, които имат номинален ток 350 мА и светлината е около 100 лумена на светодиод, през който протича такъв ток. Една светлина трябва да е между 400 и 700 лумена. да приемем, че ще използваме 6 светодиода отляво, и 6 отдясно. Това са 12 светодиода по 350 мА на 3 волта = около 12.5 вата само за светодиодите. Само че за разумно свързване ще ги направим на 2 групи от по 3 броя. За ляво и дясно стават общо 4 групи от по 3 светодиода, като токът през всяка група е 350 мА. Смятайте каква е мощността, тя е равна на напрежението по големината на тока, или 4 групи по 14.4 Волта по 0.35 Ампера = 20 вата. Разбира се, това тук са бакалски сметки, едни добре направени ДРЛ харчат доста по-малко, като им се пусне едно импулсно захранване и така...
                              Като гледам снимката-фаровете са оригиналните на Брава- без лупа. На фара с лупа рефлектора на дългите светлини е по-широк .
                              Fiat Marea Weekend 1.9 jtd 110 SX- еmzo power

                              Коментар


                                #75
                                galinchooo написа:
                                Sev написа:
                                а тогава защо при Голф 5 и 6 са законни като се ползва рефлектора на дългите?крушката е Н15 с две жички вътре - една 55/60 ватова за дълги и една 19 ватова за дневни
                                Защото по документи колата излиза от завода за Европа с дълги+ДНЕВНИ светлини( и то забележи на 2 отделни кръга а не една лампа за двата типа светлини) и са на точното според закона място(на 40см от крайната точка на автомобила).Няма автомобил фабрично произведен за Европа,на който къси и дневни светлини да са на една крушка.На Рено,Пежо,Фолксваген и т.н.....Има фолксваген голф, бора или файтон, и е произведена за сащ и канада.....където дългите се позват за дневни светлини на една крушка с понижено напрежение....Там май фолксваген пасат не карат,защото се возят на файтонче :PП.С..Няма как да обясниш на проверяващия орган,че аджиба например моята Брава 96та година е излязла с фабрични дневни на мястото на дългите...хаха
                                естествено че за 96 не ставаама за моята мога да ги баламосвам Голф 5 излиза дневнино при дистибуторите има надстройка (уж законна) - крушки, кабели и софтуерна намеса и нещата стават
                                2015 Renault Megane Expression GT
                                2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
                                Всичко за FIAT Bravo 2007

                                Коментар

                                Working...
                                X