Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Дневни светлини (LED) за Мареа

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #76
    Този вариант за 5-те вата на ксеноните много ми се нрави. Дали има колега в София който да се занимава и да знае как става далаверата?
    Nissan X-TRAIL 2005 2,2 136hp
    Ex: Nissan Primera P12 Wagon 2,2 126hp
    Ex: Fiat Marea Weekend 1,8 16v 97г. бензин & CNG

    Коментар


      #77
      това са пълни глупостипри определени условия ксенона почти не се виждакакво остава ако запали на 5 вата - което изобщо ме съмнява, че може да стане технически
      2015 Renault Megane Expression GT
      2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
      Всичко за FIAT Bravo 2007

      Коментар


        #78
        Sev написа:
        galinchooo написа:
        Sev написа:
        а тогава защо при Голф 5 и 6 са законни като се ползва рефлектора на дългите?крушката е Н15 с две жички вътре - една 55/60 ватова за дълги и една 19 ватова за дневни
        Защото по документи колата излиза от завода за Европа с дълги+ДНЕВНИ светлини( и то забележи на 2 отделни кръга а не една лампа за двата типа светлини) и са на точното според закона място(на 40см от крайната точка на автомобила).Няма автомобил фабрично произведен за Европа,на който къси и дневни светлини да са на една крушка.На Рено,Пежо,Фолксваген и т.н.....Има фолксваген голф, бора или файтон, и е произведена за сащ и канада.....където дългите се позват за дневни светлини на една крушка с понижено напрежение....Там май фолксваген пасат не карат,защото се возят на файтонче :PП.С..Няма как да обясниш на проверяващия орган,че аджиба например моята Брава 96та година е излязла с фабрични дневни на мястото на дългите...хаха
        естествено че за 96 не ставаама за моята мога да ги баламосвам Голф 5 излиза дневнино при дистибуторите има надстройка (уж законна) - крушки, кабели и софтуерна намеса и нещата стават
        Да..Изключително прав си.При по новите автомобили може да се замаже положението дори и да няма фабрични дневни.....хах
        FIAT BRADVA 1,6 с няколко вентила

        Коментар


          #79
          dobrujanetza написа:
          Като гледам снимката-фаровете са оригиналните на Брава- без лупа. На фара с лупа рефлектора на дългите светлини е по-широк .
          Точно така. Но измерванията съм правил върху фара с лупа.

          Коментар


            #80
            на 5 вата си светят чудесно ,пъскам лампи от 20-250 ватови на 5 за да ги тествам за дефекти, преработвал съм си блокче от автомобилни ксенони за целта .Лампите мигат като им се подаде по-голям ток от този за който са предвидени.За тези които не вярват проблема си е техен.

            Коментар


              #81
              http://dx.com/p/5-5w-6700k-150-lumen...8399&u=65975?? какво мислите? Дали са подходящи за целта?
              "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
              Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
              Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

              Коментар


                #82
                Synthy написа:
                http://dx.com/p/5-5w-6700k-150-lumen-12000mcd-8-led-white-light-daytime-running-lamps-for-car-pair-dc-12-24v-65975?rt=1&p=2&m=2&r=3&k=1&t=1&s=48399&u=65975?? какво мислите? Дали са подходящи за целта?
                Не.....
                FIAT BRADVA 1,6 с няколко вентила

                Коментар


                  #83
                  А защо? Защото са прекалено силни ли? Те все пак са китайски мерни единици, там законите на физиката не важат Аз така и не разбрах от цялата тема, кои комплекти с такива диоди са подходящи, законни и т.н. неща, и с които няма да има проблем на пътя?
                  "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
                  Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
                  Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

                  Коментар


                    #84
                    Synthy написа:
                    А защо? Защото са прекалено силни ли? Те все пак са китайски мерни единици, там законите на физиката не важат Аз така и не разбрах от цялата тема, кои комплекти с такива диоди са подходящи, законни и т.н. неща, и с които няма да има проблем на пътя?
                    Гледай в описанието това- Luminous flux: 130~150LM)...Нямат осветеност...А ся погледни това:http://dx.com/p/universal-waterproof...ir-45608Или това:http://dx.com/p/high-power-waterproo...-80028Имат и вграден модул за автоматично изключване при къси светлини,докато предните едно че не светят ами и нямат модула.Гледаш да се да са с 3 кабела на буксата( +/_ и управление за стоп при къси)
                    FIAT BRADVA 1,6 с няколко вентила

                    Коментар


                      #85
                      Аха, ясно, разбрах. Ето нещо конкретно по въпроса Обаче при тези цени се отказах да пазарувам от китай. Ще купя от тук с Е4 сертификат без модул. Него и сам мога да си го направя с 2 релета, проблем с електрониката нямам.Значи, от четеното и написаното тук разбрах следното: има ли Е4/R87 сертификат фара за дневни светлини (там щампата на стъклото на фарчето) - всичко е ОК от тази гледна точка. Ако се спазят и изискванията за монтаж, не би трябвало никой полицай да направи проблем, нали така?иии.. още един линк: http://www.topspeed.bg/view_product.php?pid=2180
                      "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
                      Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
                      Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

                      Коментар


                        #86
                        Точно така....И гледай задния корпус на лед модула да е алуминиев.Това значи че е с мощни диоди....
                        FIAT BRADVA 1,6 с няколко вентила

                        Коментар


                          #87
                          Поръчах. Даже си имат в комплекта ключовете за връзването по веригите на габаритите. За 45 кинта комплекта, сертифицирани в холандия (Е6) Чакам да дойдат.
                          "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
                          Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
                          Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

                          Коментар


                            #88
                            Synthy написа:
                            Поръчах. Даже си имат в комплекта ключовете за връзването по веригите на габаритите. За 45 кинта комплекта, сертифицирани в холандия (Е6) Чакам да дойдат.
                            Добре де, що не драсна да се включа в поръчката?
                            Nissan X-TRAIL 2005 2,2 136hp
                            Ex: Nissan Primera P12 Wagon 2,2 126hp
                            Ex: Fiat Marea Weekend 1,8 16v 97г. бензин & CNG

                            Коментар


                              #89
                              Еми щот не се сетих. Ето ти линк:https://rudimpex.com/product/757/2-x...поръчай си и ти
                              "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
                              Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
                              Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

                              Коментар


                                #90
                                Благодаря колега. Поръчах си и аз току що П.П. Ами с това темата може да приключи Благодаря на всички които се включиха
                                Nissan X-TRAIL 2005 2,2 136hp
                                Ex: Nissan Primera P12 Wagon 2,2 126hp
                                Ex: Fiat Marea Weekend 1,8 16v 97г. бензин & CNG

                                Коментар

                                Working...
                                X