Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Дневни светлини (LED) за Мареа

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #46
    Да това е схемата, а иначе описано е така цитирам:"6.19. ФАРОВЕ ЗА ДВИЖЕНИЕ ПРЕЗ ДЕНЯ6.19.1 НаличиеНезадължително за моторните превозни средства и забранено за ремаркетата.6.19.2. БройДва.6.19.3. Схема на монтиранеНяма специално изискване.6.19.4. Разположение6.19.4.1. По широчина: точката от видимата повърхност по направление на условната оптическа ос, която е най-отдалечена от средната надлъжна равнина на превозното средство, трябва да се намира на не повече от 400 mm от края на габаритната широчина на превозното средство.Разстоянието между вътрешните краища на видимите повърхности по направление на условната оптическа ос трябва да е не по-малко от 600 mm.Това разстояние може да се намали до 400 mm, ако габаритната широчина на превозното средство е по-малка от 1 300 mm.6.19.4.2. По височина: не по-малко от 250 mm и не повече от 1 500 mm над земята.6.19.4.3. По дължина: в предната част на превозното средство. Това изискване се счита за изпълнено, ако излъчваната светлина не причинява неудобства на водача нито пряко, нито косвено посредством огледалата за обратно виждане и/или други отразяващи повърхности на превозното средство.6.19.5. Геометрична видимостХоризонтален ъгъл: 10° навън и 10° навътреВертикален ъгъл: 10° нагоре и 10° надолу.6.19.6. ОриентацияНасочени напред.6.19.7. Електрическо свързванеФаровете за движение през деня трябва автоматично да се изключват при включването на фаровете, освен когато последните се използват за подаването на предупредителни светлинни сигнали през къси интервали.6.19.8 СигнализаторНе е задължителен.6.19.9. Други изискванияНяма"
    Chrysler Voyager 2.5TD/ 2000г.
    ex. Fiat Tempra /`91 / 1.9TDS

    Коментар


      #47
      Преимливо предложение.. http://skqcdz.en.alibaba.com/product...L_SKD_011.html
      Красота - http://www.youtube.com/watch?v=Fe-w2TdG0Qo

      Коментар


        #48
        kazan написа:
        Преимливо предложение.. http://skqcdz.en.alibaba.com/product...L_SKD_011.html
        Тоя АлиБаба не е много икономичен. Пише 30W, пък за светодиоди си мислех за нещо от сорта на 10W. Мисля си че малко се обезмисля упражнението но пък всеки си решава.
        Chrysler Voyager 2.5TD/ 2000г.
        ex. Fiat Tempra /`91 / 1.9TDS

        Коментар


          #49
          Tihomir78 написа:
          kazan написа:
          Преимливо предложение.. http://skqcdz.en.alibaba.com/product...L_SKD_011.html
          Тоя АлиБаба не е много икономичен. Пише 30W, пък за светодиоди си мислех за нещо от сорта на 10W. Мисля си че малко се обезмисля упражнението но пък всеки си решава.
          Е няма как искаш сила ще даваш и ток. Пък сметни ги най-малко 10 диода по 2W са тези много силните те ти ги 20. А повечето комплекти са около 7-8 броя на фар, ако може да се нарече фар.ако си пуска човек дългите дори на 30% това са 2х60W делено на 3 пак са 40W. Ако е проблем консумацията де. но там пък се дават пари за ДРЛ модул.
          Фиат Мареа 1.6 16v, 99 г.
          182A4.000 IAW49F
          LPG - Lovato EasyFast
          ----------------------------
          "Има две неща които са безкрайни, вселената и човешката глупост, ... но не съм много сигурен за вселената", А. Айнщайн

          Коментар


            #50
            Привет и от мен,търсейки дневни светлини за Fiat Stilo попаднах на ето това:http://nssc-europe.com/daytime-running-lights.html предлагат различни модели дневни светлини и имат необходимите сертификати. В галерията има добри идеи за монтаж. Цената ми се струва приемлива (40^), тъй като гледах такъв аналог на Philips за 300 лв. Стана малко като реклама, но няма начин... До колкото разбрах от цялото ровене за дневни светлини, главните изисквания за тях е те да са "сертифицирани като фар за движение през деня или дневни светлини " и да са монтирани според изискванията.Някой ако е виждал друг аналог предлаган тук със сертификати да сподели.

            Коментар


              #51
              Ewing написа:
              Tihomir78 написа:
              kazan написа:
              Преимливо предложение.. http://skqcdz.en.alibaba.com/product...L_SKD_011.html
              Тоя АлиБаба не е много икономичен. Пише 30W, пък за светодиоди си мислех за нещо от сорта на 10W. Мисля си че малко се обезмисля упражнението но пък всеки си решава.
              Е няма как искаш сила ще даваш и ток. Пък сметни ги най-малко 10 диода по 2W са тези много силните те ти ги 20. А повечето комплекти са около 7-8 броя на фар, ако може да се нарече фар.ако си пуска човек дългите дори на 30% това са 2х60W делено на 3 пак са 40W. Ако е проблем консумацията де. но там пък се дават пари за ДРЛ модул.
              Не съм много запознат с дневните светлини, ама някъде в нет-а гледах ги дават по 10W. И се сетих за енергоспестяващите лампи. Например една китайска с мощност 17-18W, свети колкото една качествена с мощност 6-7W. Отделно че цвета който излъчва китаеца /или там квото е/ просто е потресаващ.
              Chrysler Voyager 2.5TD/ 2000г.
              ex. Fiat Tempra /`91 / 1.9TDS

              Коментар


                #52
                В началото на тази страница са дадени размерите за монтаж на ДРЛ. Направих едни груби измервания на моята кола и стигнах до извода, че използването на дългия рефлектор е извън разпоредбите. Колата е широка 1741 мм според каталога, а най-външната точка от видимата светеща повърхност е на около 470 мм от габаритния размер на колата. Всъщност ако не се взема предвид огледалото, то се вижда, че 400 мм от ръба на колата са някъде на около 2 см навътре в светещия фар, което вече е в нормата.Разстоянието между двете светлини е точно 60 см, което е минимума. Даже може да се каже че е 59 и нещо. Височината е добре, това е ясно, но са прекалено навътре. Зелената хоризонтална линия показва 25 см от земята, така както аз го измерих. Над нея е ОК, под нея - твърде ниско. И така, моят извод е, че използването на дългите рефлектори за дневни светлини в колите Браво/а/Мареа не отговаря на изискванията за минималните разстояния за монтаж на допълнителни дневни светлини.Тези измервания са много неточни Относно самите светодиоди - да вземем за пример едни от най-силните - CREE XPG, които имат номинален ток 350 мА и светлината е около 100 лумена на светодиод, през който протича такъв ток. Една светлина трябва да е между 400 и 700 лумена. да приемем, че ще използваме 6 светодиода отляво, и 6 отдясно. Това са 12 светодиода по 350 мА на 3 волта = около 12.5 вата само за светодиодите. Само че за разумно свързване ще ги направим на 2 групи от по 3 броя. За ляво и дясно стават общо 4 групи от по 3 светодиода, като токът през всяка група е 350 мА. Смятайте каква е мощността, тя е равна на напрежението по големината на тока, или 4 групи по 14.4 Волта по 0.35 Ампера = 20 вата. Разбира се, това тук са бакалски сметки, едни добре направени ДРЛ харчат доста по-малко, като им се пусне едно импулсно захранване и така...
                Прикачени файлове

                Коментар


                  #53
                  Аз продължавам да се чудя как полицаят ще разбере това което съм сложил дали е сертифицирано или не. На дали трябва всеки да си носи кутията и документацията на това което е монтирал. Е за газовите уредби е ясно. иначе от по-горния линк съм по склонен да си взема онеси 10 отделни диода които може да се монтират на произволни места в произволна конфигурация. Аз нямам халогени и бронята е гладка там. Мога да ги монтирам по каквато траектория ми скимне (стиога да покрива изискванията де).Въпросът за органите остава актуален. Сигурен съм че сложа ли такова нещо и си карам през деня без арове ще си имам проблеми.
                  Фиат Мареа 1.6 16v, 99 г.
                  182A4.000 IAW49F
                  LPG - Lovato EasyFast
                  ----------------------------
                  "Има две неща които са безкрайни, вселената и човешката глупост, ... но не съм много сигурен за вселената", А. Айнщайн

                  Коментар


                    #54
                    Ето това е документа,сертификат който трябва да имаш за да си редовен.Да са монтирани в сервиз и по правилата с подпис и печат на фирмата извършила монтажа .Съответно и светлините да са ти с нужното излъчване от 400-700 кандела,а не от ментетата,които масово се продават(наблюдението ми е за Бургас)Пълно е с ментеленца...По въпроса за дългите светлини.Не знам защо чак сега стигнахте до заключение,че дългите не стават за дневни(колкото и да са орязани 20-30-40%).Дългите са стандарт за Канада и Америка.За Европейския съюз са приети къси светлини или дневни,като ясно е описано от закона какво значи дневни и къде да се монтират ако няма фабрични.
                    Прикачени файлове
                    FIAT BRADVA 1,6 с няколко вентила

                    Коментар


                      #55
                      Според схемата от поста над мен, огледалото за обратно виждане не е част от габарита на колата.

                      Коментар


                        #56
                        Колеги, някой ако е избрал вече подходящите и ще поръчва, нека да драсне да се включа и аз.
                        Nissan X-TRAIL 2005 2,2 136hp
                        Ex: Nissan Primera P12 Wagon 2,2 126hp
                        Ex: Fiat Marea Weekend 1,8 16v 97г. бензин & CNG

                        Коментар


                          #57
                          Аз съм по-скоро за ето такива http://nssc-europe.com/daytime-runni...l-502hp-2.html доста голяма свобода на монтажа има.Иначе тоя сертификат освен номерцата за закони и изисквания може май да си го направи всеки. Къде трбва да е печата на сервиза който го е монтирал?Не се заяждам просто ми е интересно дали аз не мога да си напечатам едно такова и да се подпиша, че аз съм си ги монтирал и готово. Или приятел който работи в сервиз (независимо дали е електрически или не ). ако мога и аз ще съм благодарен на едно хубаво сканиране с голяма разделителна Естествено ще си харесям някой комплект който наистина свети де няма да е от ментаците. Не споменавам "китайски" защото напоследък и китайски неща има доста читави. Ксенона ми е китайски и вече 3та година няма проблем грам. Цвета е еднакав, палят се, гхасят се както трябва. не прави проблеми на електрическата инсталация. Това казвам по повод китайското. Напоследък са дръпнали другаруте иначе ако ще се правят масови поръчки и има добри предложения съм ЗА и аз.
                          Фиат Мареа 1.6 16v, 99 г.
                          182A4.000 IAW49F
                          LPG - Lovato EasyFast
                          ----------------------------
                          "Има две неща които са безкрайни, вселената и човешката глупост, ... но не съм много сигурен за вселената", А. Айнщайн

                          Коментар


                            #58
                            Тая хартия нищо не значи. Евентуално значи нещо ако ходиш на Технотест. Ако минеш ГТП с такива светлини, те да си отговарят. Не си длъжен да носиш всевъзможни сертификати за да се доказваш на полицията. Има си ГТП. За да си валиден, трябва това голямото Е, оградено в кръгче, и малките букви RL да са напечатани на стъклото. Това ти гарантира изрядност пред полюцаите, а не тази хартия. Колега galinchooo, виж на едно Ауди Q7, от предишния модел, къде са му дневните. Жорка, габаритен размер на автомобила си е габаритен размер, мани кой какво рисува по тея картинки. Я пробвай да влезеш в гараж, който е по тесен от 1741 мм Ще събираш огледалата .

                            Коментар


                              #59
                              ogi28b написа:
                              Тая хартия нищо не значи. Евентуално значи нещо ако ходиш на Технотест. Ако минеш ГТП с такива светлини, те да си отговарят. Не си длъжен да носиш всевъзможни сертификати за да се доказваш на полицията. Има си ГТП. За да си валиден, трябва това голямото Е, оградено в кръгче, и малките букви RL да са напечатани на стъклото. Това ти гарантира изрядност пред полюцаите, а не тази хартия. Колега galinchooo, виж на едно Ауди Q7, от предишния модел, къде са му дневните. Жорка, габаритен размер на автомобила си е габаритен размер, мани кой какво рисува по тея картинки. Я пробвай да влезеш в гараж, който е по тесен от 1741 мм Ще събираш огледалата .
                              Значи отговорът е, че дългите ни не стават за ДРЛ, но пък халогените стават...

                              Коментар


                                #60
                                ogi28b написа:
                                Тая хартия нищо не значи. Евентуално значи нещо ако ходиш на Технотест. Ако минеш ГТП с такива светлини, те да си отговарят. Не си длъжен да носиш всевъзможни сертификати за да се доказваш на полицията. Има си ГТП. За да си валиден, трябва това голямото Е, оградено в кръгче, и малките букви RL да са напечатани на стъклото. Това ти гарантира изрядност пред полюцаите, а не тази хартия. Колега galinchooo, виж на едно Ауди Q7, от предишния модел, къде са му дневните. Жорка, габаритен размер на автомобила си е габаритен размер, мани кой какво рисува по тея картинки. Я пробвай да влезеш в гараж, който е по тесен от 1741 мм Ще събираш огледалата .
                                Много добре знам къде са му дневните.Там където са и на S8.Онзи ден правих такава.На 40см от крайната линия на колата.И докато вие тук си спорите аз не мога да насмогна да слагам лед модули....Няма никакви ядове както споменах вече.Все още събирам информация законни ли са на 100% и какви са нормативите за това.За сега В Бургас,Ямбол,Стара Загора няма ядове пред КАТ и проверяващите на пътя.Така че ,който иска да си слага.Стига да са хубави с осветеност над 400 кандела и съответните маркировки.Не знам защо още обсъждаме тая тема.Позволено ли било ,не било ли позволено...... П.С..На ауди Q7 и S8 им е позволено там да са дневните защото:ПОЯСНЯВАМ:...средните рефлектори не се водят дълги светлини изобщо.Дългите са в лупата при късите.Къси и дълги демек са общи.Докато на нашите таратайки средните фарове се водят ДЪЛГИ а не дневни светлини.Ако нещо или някои пак не е разбрал да пита.С радост бих му отговорил...
                                Прикачени файлове
                                FIAT BRADVA 1,6 с няколко вентила

                                Коментар

                                Working...
                                X