Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

СПЕШНО !!! Колата си за губи половината минус по купето

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    СПЕШНО !!! Колата си за губи половината минус по купето

    Здравейте колеги, може ли някой да ми каже какво се е случило - вчера както си карам и ми спря сд-то, а после като си спрях да си го разглобя, видях че не ми светят и плафоните - в купето и в багажника, иначе минус по петата врата има, всички фарове и стопове си светят, само плафоните и радиото нещо се сринаха. Може ли някой да каква евентуално връзка имат двете работи и къде да ровя, за да го управя, че утре ме чака дълъг път и без музичката просто не става. Благодаря ви предварително
    vasilaki87
    FIAT BRAVA - 1.6 16V - 103HP - 11.1995 г.

    #2
    За плафоните масата е под левия стоп.
    Stop giving directions, just say "Follow me."
    Shevrolet Captiva LS 2.4/136/2009/ГИ Landy
    Ex: Fiat Marea 1.6/103/1999/ГИ AG Zenit

    Коментар


      #3
      кола

      А каква е колата Има маса вътре в купето до пантите на вратата под колата.и общия е под акумулатора.
      КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
      Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
      http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

      Коментар


        #4
        Плафоните и СД-то са на един бушон провери там,вероятно не ти работи и запалката

        Коментар


          #5
          Първо - не мисля, че е от бушона, защото само се оправи и после пак изчезна и сега пак е нормално. Второ - колата е фиат брава 1,6 16в 103 к.с., 103 коня EL - 95година. А спирането е само на сд, плафон на купето и плафона в багажника, и като си поседи малко си се оправя само, само че аз нещо не ми се нрави това и ми се иска да го открия от какво прави така, а иначе за масата под акумулатора и под стопа - ще проверя как точно стоят нещата с тях.
          vasilaki87
          FIAT BRAVA - 1.6 16V - 103HP - 11.1995 г.

          Коментар


            #6
            Добре виж бушона дали дава хубаво контакт,при нужда му изкриви малко крачетата

            Коментар


              #7
              Значи, проверих бушона - позавъртях го лекинко, но не е от бушона. Днес пак замина всичко и предполагам, че до довечера като дойде ред да си тръгна от работа, ще се е оправило. Може ли да ми кажете къде точно се намират масите, за да мога да ги проверя и да си ги пооправя. Благодаря Ви предварително
              vasilaki87
              FIAT BRAVA - 1.6 16V - 103HP - 11.1995 г.

              Коментар


                #8
                За колеги, които като мен не знаят - ето линк за схема на масите на брава/браво/мареа - http://italauto-bg.net/forum/viewtopic.php?f=18&t=5687
                vasilaki87
                FIAT BRAVA - 1.6 16V - 103HP - 11.1995 г.

                Коментар


                  #9
                  Ти твърдо си решил, че нямаш минус. Ама как и защо го реши? С мултицет ли измери дали има или няма маса?

                  Коментар


                    #10
                    колега 98% е бушон,виж да не е нагорял или окислен.

                    Коментар


                      #11
                      Ами така си мисля, защото работи когато му кефне, смених бушона и пак същата работа, а това се получава, когато се раздруса по-стабилно колата, следователно предполагам, че е някъде хлабава маса и за това ще ги проверя, хем да направя малко профилактика на връзките. Дето се казва, от опит глава не боли, а ако отново се случи това, вече ще се търси друго нещо
                      vasilaki87
                      FIAT BRAVA - 1.6 16V - 103HP - 11.1995 г.

                      Коментар


                        #12
                        Това се мери с уред, приятелю, а не се мисли. Вземай един мултицет за 8 лв и си свърши работа.

                        Коментар


                          #13
                          Ами мултицета го имам, но ще ми обясниш ли точно как трябва да се процедира, за да се измери точно и да се направи правилният извод от показаните резултати, че баща ми ми показваше, ама като се занимаваш с нещо веднъж годишно, се позабравят някои работи.
                          vasilaki87
                          FIAT BRAVA - 1.6 16V - 103HP - 11.1995 г.

                          Коментар


                            #14
                            Най-лесния начин за който се сещам за да разбереш дали ти бяга + или - е сваляш плафона или запалката,откачаш буксата,на червения кабел слагаш червената сонда а с другата пипаш някой болт или каквото е да е било метално по купето по което няма боя и ако ти покаже 12-13 волта на мултицета,ти е прекъснала масата,в противен случай ако нищо не покаже си остава + и продължаваш да се ровиш при бушоните.В най лошия случай може да ти е прекъснал самия кабел или да са ти са се прецакали и + и - обаче не вярвам.Та опитай ако си ме разбрал и пиши.

                            Коментар


                              #15
                              След днешната проверка се оказа, че масата която е в таблото зад бушоните, беше хлабава, затегнах я и след това реших да видя и бушоните. За мое учудване се оказа, че сд-то и плафоните са вързани за единият сервизен бушон(до този за клаксона), който не съм сменял до сега и ако пак ми направо магарията, ще тръгна първо него да ровя. Та от тук идва и следващият ми въпрос - какво друго е вързано на сервизните бушони освен радио, плафони и осветлението на таблото
                              vasilaki87
                              FIAT BRAVA - 1.6 16V - 103HP - 11.1995 г.

                              Коментар

                              Working...
                              X