Здравейте колеги, може ли някой да ми каже какво се е случило - вчера както си карам и ми спря сд-то, а после като си спрях да си го разглобя, видях че не ми светят и плафоните - в купето и в багажника, иначе минус по петата врата има, всички фарове и стопове си светят, само плафоните и радиото нещо се сринаха. Може ли някой да каква евентуално връзка имат двете работи и къде да ровя, за да го управя, че утре ме чака дълъг път и без музичката просто не става. Благодаря ви предварително
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
СПЕШНО !!! Колата си за губи половината минус по купето
Collapse
X
-
Първо - не мисля, че е от бушона, защото само се оправи и после пак изчезна и сега пак е нормално. Второ - колата е фиат брава 1,6 16в 103 к.с., 103 коня EL - 95година. А спирането е само на сд, плафон на купето и плафона в багажника, и като си поседи малко си се оправя само, само че аз нещо не ми се нрави това и ми се иска да го открия от какво прави така, а иначе за масата под акумулатора и под стопа - ще проверя как точно стоят нещата с тях.vasilaki87
FIAT BRAVA - 1.6 16V - 103HP - 11.1995 г.
Коментар
-
Значи, проверих бушона - позавъртях го лекинко, но не е от бушона. Днес пак замина всичко и предполагам, че до довечера като дойде ред да си тръгна от работа, ще се е оправило. Може ли да ми кажете къде точно се намират масите, за да мога да ги проверя и да си ги пооправя. Благодаря Ви предварителноvasilaki87
FIAT BRAVA - 1.6 16V - 103HP - 11.1995 г.
Коментар
-
За колеги, които като мен не знаят - ето линк за схема на масите на брава/браво/мареа - http://italauto-bg.net/forum/viewtopic.php?f=18&t=5687vasilaki87
FIAT BRAVA - 1.6 16V - 103HP - 11.1995 г.
Коментар
-
Ами така си мисля, защото работи когато му кефне, смених бушона и пак същата работа, а това се получава, когато се раздруса по-стабилно колата, следователно предполагам, че е някъде хлабава маса и за това ще ги проверя, хем да направя малко профилактика на връзките. Дето се казва, от опит глава не боли, а ако отново се случи това, вече ще се търси друго нещоvasilaki87
FIAT BRAVA - 1.6 16V - 103HP - 11.1995 г.
Коментар
-
Ами мултицета го имам, но ще ми обясниш ли точно как трябва да се процедира, за да се измери точно и да се направи правилният извод от показаните резултати, че баща ми ми показваше, ама като се занимаваш с нещо веднъж годишно, се позабравят някои работи.vasilaki87
FIAT BRAVA - 1.6 16V - 103HP - 11.1995 г.
Коментар
-
Най-лесния начин за който се сещам за да разбереш дали ти бяга + или - е сваляш плафона или запалката,откачаш буксата,на червения кабел слагаш червената сонда а с другата пипаш някой болт или каквото е да е било метално по купето по което няма боя и ако ти покаже 12-13 волта на мултицета,ти е прекъснала масата,в противен случай ако нищо не покаже си остава + и продължаваш да се ровиш при бушоните.В най лошия случай може да ти е прекъснал самия кабел или да са ти са се прецакали и + и - обаче не вярвам.Та опитай ако си ме разбрал и пиши.
Коментар
-
След днешната проверка се оказа, че масата която е в таблото зад бушоните, беше хлабава, затегнах я и след това реших да видя и бушоните. За мое учудване се оказа, че сд-то и плафоните са вързани за единият сервизен бушон(до този за клаксона), който не съм сменял до сега и ако пак ми направо магарията, ще тръгна първо него да ровя. Та от тук идва и следващият ми въпрос - какво друго е вързано на сервизните бушони освен радио, плафони и осветлението на таблотоvasilaki87
FIAT BRAVA - 1.6 16V - 103HP - 11.1995 г.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар